נגישות
נגישות

שגב אקספרס ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

132 ביקורות וחוות דעת על שגב אקספרס

יואב - תמונה
יואב 12 ביקורות
שירות אפילו יותר טוב מהאוכל :)
4.5
11/11/13

ישבנו לעסקית צהריים ביום בו בת משפחתנו עברה ניתוח בבית החולים ממול- כך שמצב הרוח לא היה במיטבו. הזמנו שתי עסקיות, אחת מהן כלל פסטה מחיטה מלאה. כשהמנה הגיעה לשולחן הסתבר כי הפסטה הייתה... מחיטה לא מלאה. בשנייה שהמלצרית קלטה את זה היא התנצלה עמוקות, לקחה המנה [בכלל בלי לשאול אם אני רוצה בכך]. לא עבר זמן רב, והמלצרית החמודה באה והביאה סלט "לבינתיים" עד להכנת המנה. חלפו מספר דקות- והיא הופיעה שוב עם סלט נוסף. כאשר המנה הגיעה- כבר לא היה לי מקום בשבילה מרב פינוקים. ואם לא די בכך- לבסוף שאלה המלצרית בעדינות אם יש לנו זמן כי הם רוצים לפנק אותנו גם בקינוח. קיבלנו שני קינוחים... בקיצור- באמת פינוק!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור ושירה - תמונה
ליאור ושירה 7 ביקורות
סוף הדרך
5.0
05/11/13

יצאתי עם אישתי לחגוג יום נישואין , אוכל מעולה ומיוחד, שירות מפנק .שווה שווה שווה!! מחירים סבירים

עוד פרטים
הוספת תגובה
ren - תמונה
ren 3 ביקורות
איך באמת מתנהגים ללקוחות -שיעור חשוב בשגב ראשלצ
2.0
27/08/13

קצרה ,אכזבה גדולה מקונספט היחס ללקוחות של "שגב". ב25/8 חגגתי בצהרים יומולדת בשגב בראשל"צ כמסעדה האהובה עליי. האוכל טעים האוירה נחמדה ובלא כוונה שופכת המלצרית כוס יין על הבן שלי שנרטב עד... "לשד עצמותיו". האופציה או ללכת הביתה או לרכוש בגדים בקניון. עזבתי את השולחן ניגשתי לחנות קרובה ורכשתי לו בגדים להחלפה. בינתיים פוצינו בשתי מנות ראשונות ובשלב מסויים בקשנו להפסיק. כמה אפשר ! כשהגיע החשבון סברנו לתומנו כי יש מקום להתחשב באירוע ולהפחית סכום מסויים מהחשבון אז זהו שלא כך ! לא מנהל המשמרת ולא נציגת קשרי לקוחות שדיברה איתי בנועם שפתיים וביקשה לשלוח פיצוי בדמות איזה שובר קינוחים. פינוקים מ"שגב" זה שם קוד ל.."שלא יהיה לכם מה להגיד"! אז חבל ! תודה ל"שגב" על אירוע יומולדת "נחמד"...אנחנו ל"שגב" לא חוזרים יותר !

עוד פרטים
הוספת תגובה
eliyafar - תמונה
eliyafar 3 ביקורות
תמיד טעים
4.5
26/08/13

הייתי בשגב אקספרס מספר פעמים ואף על פי שבפעם הראשונה לא הייתי מרוצה מהשירות בכלל (אולי כי המסעדה הייתה בחיתוליה) חזרתי בגלל האוכל. בפעמים האחרות שהייתי השירות השתפר פלאים והאוכל נשאר... כמובן מצויין. כמו כן בכל אחת מהפעמים שהייתי הצוות פינק ב"מתנות" על חשבון הבית -קינוחים, טעימות וכו', דבר שתמיד נחמד ונותן הרגשה טובה ומיוחדת. ממליצה בחום! במיוחד על הסלט נבטים המצויין! תהנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
רויטל - תמונה
רויטל 2 ביקורות
"פינוק משגב"
5.0
15/08/13

זה המשפט ששמענו שוב ושוב מהמלצרים השונים במסעדה. מיד כשהתיישבנו, עוד לפני שניגש אלינו המלצר שלנו, הגיעה מלצרית עם "פינוק משגב" לדבריה, ונתנה לנו מרק חצילים לטעימה (מעלףףףףף) המלצר היה... מקסים לכל אורך הארוחה דאג ובדק שהכל בסדר אצלנו במהלך הארוחה קיבלנו "פינוק" נוסף עד שהאוכל שהזמנו יגיע (עברו רק כמה דקות מרגע ההזמנה...) ובסוף, בגלל שאחת המנות שהזמנו לא הייתה ערבה לחיכנו (על טעם וריח אין מה להתווכח...) קיבלנו פינוק נוסף בקינוח אין מה לומר - יודעים לפנק אצל שגב המחיר היה ממש סביר. האוכל, השירות, האוירה והיופי של המקום עצמו - ברמה גבוהה מאוד. מאז אני חוזרת לשגב בכל הזדמנות ואם אין אירוע מיוחד אז אני ממציאה סיבה למסיבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
רועי - תמונה
רועי מבקר מתחיל
איזה ערב!!
5.0
03/08/13

קיבלנו שולחן קצת באיחור אבל מכאן ואילך זכינו לערב בלתי נשכח של אוכל מעולה, שירות מלכותי ואווירה נהדרת. המקום מעוצב כחצר רומנטית ואי אפשר להאמין שהוא נמצא בתוך מבנה סגור. כל פסיק מוקפד... אצל שף שגב. להוריד את הכובע,פשוט תענוג!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Assaf N - תמונה
Assaf N 5 ביקורות
שגב אקספרס
4.5
29/07/13

פעם שלישית שאנו מבקרים במסעדה וגם הפעם נהנינו ביותר ויצאנו מרוצים מאוד. האוכל מצויין, המנות המורכבות מחומרי גלם פשוטים לכאורה- עשויות נהדר ומבושלות בקפידה וכמובן טעימות מאוד. השירות... מקצועי ומפנק ביותר. הכל היה מצויין, לבטח נחזור לכאן שוב ושוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zehavit - תמונה
Zehavit מבקר מתחיל
יום נישואין!
4.3
28/07/13

אתמול 27.7.13 חגגתי עם בעלי יום נישואין בשגב אקספרס ראשל״צ. היה כל כך מעולה!! האוכל, השירות, האווירה! בעלי ואני החלטנו שבוודאות נשוב ונבלה בשגב. אז תודה ענקית למריאנה ששירתה אותנו בהרבה... אהבה! כמובן תודה לכל צוות המסעדה נתראה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירון - תמונה
ירון 3 ביקורות
זלזול ואכזבה
1.5
27/07/13

מכירים את התחושה במסעדה בשדה תעופה, שדופקים אתכם כי יודעים שאין לכם מקום אחר ללכת? שדופקים אתכם פשוט כי יכולים? זו התחושה שהיתה לי בשגב אקספרס. היינו 7 מבוגרים לארוחה משפחתית בשישי... בערב. המסעדה מעוצבת יפה, אבל דחוסה באנשים עד כדי כך שהמקום רועש ואין אווירה רגועה. את המוסיקה לא שומעים בבירור בגלל הרעש. טרמינל 3 כבר אמרנו? מלצרית היין הציגה את עצמה וניסתה בצורה ברורה לדחוף לנו בקבוק בירה בוטיק 750 מ"ל ב-79 ש"ח. 2 סועדים בשולחן שלנו התפתו ונפלו. לא אמרתי מילה. חשבתי לעצמי איזה מין חוצפה זו להציע לאנשים בקבוק בירה שמחירו לצרכן בחנות כ-30-40 ש"ח בכפליים מהמחיר. המחיר שהמסעדה משלמת עבורו נמוך בהרבה. קצת צורם. הזמנו גם בקבוק יין וכמה בירות אחרות. המלצרית נעלמה, את המשקאות לא ראינו למשך 20 דקות וקיבלנו אותם רק כאשר פנינו למלצר אחר לשאול מה קורה. מסתבר, שאין את בקבוק הבירה היקר. מילא לדחוף לאנשים את המוצרים שאתה עושה עליהם הכי הרבה רווח, אבל לא לבדוק אם בכלל יש אותם במלאי לפני שמציעים ולגלות זאת כעבור 20 דקות? השירות הרשלני נמשך לאורך הערב וניכר היה שחסרה יד מכוונת ושבעיקר לאף אחד לא אכפת. אתם הסועדים ממילא נעולים כאן באיזור תעשייה של ראשון. לאן תלכו? המנות הראשונות תומחרו בצורה יקרה עד חוצפה והיו לאור זאת מאכזבות. לשלם 50 ש"ח על חציל קלוי בטחינה, שמגיע קר ומאכזב כאילו נשלף ממקרר, לשלם 40 ש"ח על קערת מרק פטריות... נראה לי מוגזם וללא תמורה הוגנת. באופן כללי האוכל היה טעים והמנות היו טובות, אבל החוויה הכללית היתה כמו בפס ייצור רובוטי ל-"חווית סעודה יוקרתית" שעיצב כנראה מישהו מנוסה בתחום ותימחר אותה בצורה יוקרתית אבל בין התכנון לביצוע, משהו במפעל בראשון לציון השתבש ופס הייצור חורק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Krumply - תמונה
Krumply מבקר מתחיל
יום שישי 27.7 ארוחת ערב
2.5
27/07/13

האוכל - החלק המוצלח של הערב, האוכל באמת טוב! אכלנו מספר מנות בכיוונים שונים. עם זאת אני ממליץ לסועדים לוותר על "צלחות ירק", החציל בתנור היה לא טעים ומלא בגרעינים. פרוסות הסלק היו מאוד... דלות. לדעתנו עדיך שתוותרו על הראשונות ותזמינו לשלוחן כמה עיקריות כפתיח (משתלם לא רק כלכלית....) האווירה - עיצוב המסעדה יותר מזכיר תפאורה בטיילת נהריה, העיצוב לא עובד, הוא רק מעצים את תחושת הבלאגן והצפיפות, מיזוג האוויר היה "לא יציב" בתחילת הארוחה היה נורא קר, בסופה היה חם מידי (לקוראות מבניכן אני מציע לקחת סוואשירט...) השירות - אני חייב לציין שהמלצר שלנו היה מקסים, בהחלט השתדל שהכל יהיה לרווחתינו אך כשהוא צריך לעשות הכל ושאר המלצרים מסביבו לא מתפקדים כל בקשה שלנו הופכת לריטואל שמבקשים ממספר מלצרים עד שמגיעים שוב למלצר הספציפי.... והרי הדוגמאות: 1) יש מלצרית יין ומשקאות. חלק גדול מהיינות לא קיים אבל עזבו את זה ואת המחיר כבר הזמינו יין ודרינקים לכל השולחן שצריכים להגיע מייד לקח להם 25 דקות ו-4 תזכורות. 2) מים - כאילו יולי צמאים, בפעם הרביעית שביקשנו כבר לא היה נעים. 3) האוכל גם התעכב. תכלס המלצרים השתדלו אבל לא עבדו מקצועית וזאת בעיה של ההנהלה. אקוסטיקה - איפה שישבנו לא יכולנו לשמוע לא את עצמנו ולא את המוזיקה. משהו לא עובד. לטובת המסעדה והמלצרים הם פינקו אותנו בשני סלטים ובאמת ניסו. לסיכום - אוכל טוב ולא זול, מאוד כנראה איפה תשבו ואיזה מלצר תקבלו. כדאי להנהלה לקחת לתשומת הלב.

עוד פרטים
הוספת תגובה