נגישות
נגישות

רק בשר ביקורות וחוות דעת - עמוד 47

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

490 ביקורות וחוות דעת על רק בשר

אמיר - תמונה
אמיר 42 ביקורות
נחמד
3.3
16/02/16

הזמנו 3 ארוחות של מבצע 99. הגיע תוך זמן קצר יחסית, אך ללא תוספות הצ'יפס שמגיע בצלחת נפרדת, ועליו היה צורך להזכיר מספר פעמים עד שהגיע. כפיצוי על כך שהצ'יפס הגיע באיחור רב, צ'ופרנו... בצלוחית צ'יפס נוספת. במסגרת המנה מקבלים גם נקניקיות, אך הן הגיעו לא עשויות (חי לגמרי). "למזלנו", הבשר מגיע על מעין מנגל קטן, כך שפשוט השארנו אותן להתבשל עד שהיו ניתנות לאכילה. לפי הפירוט באינטרנט, המנה נשמעת גדולה ומשביעה, אך בפועל היא הייתה סבירה בלבד בגודלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
בשר מצוין
4.5
12/02/16

באתי עם בן זוגי לנצל הטבת חבר מועדון ביום הולדתי. הטבה מאוד משתלמת: מקבלים x גר' בשר חינם בהתאם ליום ההולדת (למשל יום הולדת 20 נותן 200 גר' בשר חינם וכו'), השירות היה אדיב, מה שכן... בפעמים קודמות שהייתי במסעדה (ועל כן ביקשתי מהמלצר מראש) לדאוג לתוספת, יש להם נטיה לתת כמות קטנה מאוד של תפוח אדמה למספר רב של סועדים, אבל משביקשתי כן הביאו תוספת והאמת שכמות הבשר הייתה גדולה וזה אפילו לא היה הכרחי. הקצב מאוד נחמד ורואים שיש לו ידע מקצועי (לעומת המלצרית באחת מהפעמים האחרות שהתבלבלה בין סוגי הבשרים כשהגישה לנו אבל האחמ"ש כן התמצה), נותנים יין בכניסה, מתאים לארוחה משפחתית או עם חברים כי המנות גדולות (פחות לדייט ראשון) ובסה"כ חוויה טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
בשר מצויין
4.0
05/12/15

אני לא כ"כ מבינה למה המסעדה מקבלת רק 3 כוכבים בדירוג באתר rest. אנחנו חוזרים אליה בכל פעם שיש גרופון כי הבשרים שהם מכינים ללא ספק הכי טעימים מול כל המתחרים. אני מסכימה שהמסעדה יקרנית,... ולכן כמעט ולא מגיעה אליה במחיר מלא בעצמי, אבל עם קופונים שונים וגם במבצעים שיש להם באמצע שבוע המחיר יוצא סביר בהחלט. לגבי האוכל, אין ספק שהאיכות מעולה, ומאחר וכל אחד אחראי על המנה של עצמו, לא נראה לי שאפשר להתלונן יותר מדי על האעם המתקבל. לסיכום, זאת ללא ספק מסעדת הבשרים החביבה עלינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נגה - תמונה
נגה 11 ביקורות
מומלץ לאוהבי בשר
3.8
26/10/15

קונספט מיוחד של בחירת הבשר ישירות מהמקרר. הבשר מגיע לשולחן על גריל השומר אותו מחומם. מגוון סוגים ומחיר טוב (בעיקר בעסקיות צהריים). יש חבר מועדון ששווה לעשות. מאוד נהננו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בתאל - תמונה
בתאל 2 ביקורות
היה נחמד
3.0
26/10/15

האמת סתם החלטתי לשבת עם בעלי בערב רומנטי הזמנתי שולחן לשעה 21:00 האוירה היתה טובה המלצרית היתה מאוד נחמדה הגענו לדיל של קילו בשר לזוג ב100 ₪ הבשר היה נחמד החזה עוף מיותר אבל בסך הכל היה... בסדר חוץ מההמתנה המרובה היו שני שולחנות לפנינו שבחרו בשר במשך חצי שעה בוויטרינת בשר ועד שהמלצר הבין שזה נמשך מלא זמן הוא הגיע ולקח הזמנה בשולחן אחרי 40 דק' . קיבלנו את הבשר בשעה 22:00 לכן לדעתי יש מה לשפר אבל סך הכל היה בסדר. תודה רבה לכם על הערב הנחמד היתה אוירה טובה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
חויה לא נעימה
2.5
25/10/15

לפני כשבוע רכשנו מגרופון 2 שוברים של 5 ש"ח כל אחד לארוחה של 50 ש"ח כל אחד (100 ש"ח). אני ובעלי הגענו לראשון לציון, המסעדה היתה בתפוסה של 2 שולחנות בלבד, ניגשנו לקצביה, ובעלי בחר 200 גר'... סטייק, וצלעות טלה ששקלו 128 גרם. הקצב פרס מול עינינו 2 פרוסות של 100 ג' סטייק ל-2 אנשים. ובפועל בעלי קיבל פרוסה אחת בלבד, המלצר טוען שלא היה ולא נברא ואם הקצב חתך 2 היינו צריכים לקבל 2, הוסבר לו שוב שמול עינינו נחתכו 2 פרוסות כי אנו 2 לקוחות. סך כל החשבון שקיבלנו היה 185 ש"ח, (שכלל בירה+תוספת 20 ג' על צלעות הטלה+ שירות)- לא אחזור לשם כי היה סוג של זלזול בלקוח, הגענו לאכול ב-10 ש"ח (בלי להחשיב את הבירה,התוספת והטיפ) ויצאנו עם חשבון מנופח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alon - תמונה
Alon 9 ביקורות
שרות, שרות...
2.0
14/03/15

הבשר היה די טעים, אבל השרות היה בין גרוע לגרוע מאוד. כשאתה ממתין 15ד לתפריט קינוחים כשהמסעדה חצי ריקה זה ממש לא לעניין. את הקינוח הזמנו וגם אותו לא קיבלנו בסוף החלטנו פשוט לבקש חשבון.... לזכותו של מנהל המשמרת אפשר לציין כי הוא מיידית להתנצל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו 3 תגובות
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
15/03/2015
נודה לך עם תשלח לנו את שם הסניף בו אכלת וכן את מס. הטלפון שלך בברכה אבי ברנד info@rakbasar.co.il
תמונה של Alon
Alon
15/05/2015
לזכותם יאמר כי הם צלצלו להתנצל ולהזמין לארוחה. עידכון על רמת השרות בהמשך.
תמונה של Alon
Alon
16/05/2015
היינו, הפעם השרות היה טוב, הבשר טעים, הקינוח סביר. הרושם הכללי תוקן.
לירון - תמונה
לירון 8 ביקורות
מאכזב
2.8
10/11/14

הלכנו לפסטיבל בשר האחרון 22 אנשים! עליי לציין שאני הייתי ב9 מ 11 הפסטיבלים האחרונים שלהם כך שאני כבר מכיר את המקום ממש טוב ויודע למה לצפות וכשהם מספקים את הסחורה הפסטיבל בשר שלהם הוא... להיט! כל מי שמתכנן לבוא קבוצה אני לא ממליץ היות ומסיבה לא ברורה כל פעם שאנחנו היינו באים 10 חברה ומעלה תמיד היינו מקבלים שירות ירוד ומאכזב מהמלצרים והרגשנו שהיינו ממש צריכים לרדוף אחריהם! כמו כן את הבשר הם מחלקים בנגלות ואנחנו תמיד היינו אחרונים לקבל כל סוג של בשר! מה שממש מעצבן מאכזב ולא ברור למה השולחן הכי גדול שלך צריך לקבל את כל הבשרים אחרון אחרי שכולם כבר קיבלו אכלו וסיימו!!! הבשר עצמו סבבה לגמרי אבל כשאתה רודף אחרי המלצרים ערב שלם יוצא לך כל המצב רוח!!! אני מקווה שהם ידעו לקחת את עצמם בידיים ולהעריך לקוחות קבועים שרק רוצים ליהנות ולעשות שמח. אבל אנחנו כבר לא נהיה בפסטיבלים הבאים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daniel - תמונה
Daniel 3 ביקורות
למביני עיניין!
4.5
31/08/14

ביום חמישי האחרון אכלנו בצהריים ארוחה עסקית, הבשר היה ברמה גבוהה ו המחיר היה תענוג! 50 שקל ל 250 גרם של סטייק אנטריקוט! שזה סבבה לגמרי עם תפוחי אדמה אפויים עם טעם של חמאה! היה תענוג... תודה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
יקרנים אבל טעימים
3.3
14/07/14

אנחנו לקוחות חוזרים של המסעדה, ובגלל שהם יקרנים כל כך, משתדלים לבוא עם גרופון בכל פעם לא ברור לי איך עם התימחור הגבוה של הבשר הם לא מתביישים לגבות בנוסף על שיפודי ירקות על האש. עוד לא... ראיתי מסעדה שהירקות האלה מוגשים במחיר נפרד. בכל מקרה, הבשר טעים ועשוי לטעמנו, אך שאר האוכל לא שווה את המחירים הגבוהים. תבואו עם גרופונים!

עוד פרטים
הוספת תגובה