נגישות
נגישות

רק בשר ביקורות וחוות דעת - עמוד 49

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

490 ביקורות וחוות דעת על רק בשר

עידו - תמונה
עידו 10 ביקורות
ארוחת בשרים
5.0
26/06/13

אתמול הייתי עם 3 חברים בארוחת אכול כפי יכולתך. היה מדהים ולא פחות - טיעם!!! לא הפסקנו לאכול, החל מהאנטריקוט, צ'וריסוס. היין שהיה חופשי .

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 6 ביקורות
לא לילדים
2.0
18/05/13

היינו בשבת בצהריים עם ילדים בגילאי 5 ו שנתיים. המסעדה איננה מותאמת לעגלות. נאלצנו להניח את העגלה ליד השירותים מפאת חוסר מקום. התפריט גם הוא אינו מותאם כלל וכלל לילדים. ניסינו להתייעץ עם... המלצר, מבחינת מה יוכלו הילדים לאכול, ומבחינתו כל התפריט מותאם לילדים... אז הזמנו חזה עוף (כי אין שניצל) אחרי מס' דקות המלצר חזר באומרו כי אזל חזה העוף, אז הזמנו פרגית, שחלקה היה קשה מידיי ללעיסה לילדים. אז נאלצנו להזמין בנוסף נקניקיות, ואז שוב חזר המלצר ואמר כי אזלו הנקניקיות. אז הזמנו המבורגר (שעשוי מאנטריקוט) ושוב הילדים בקושי הצליחו ללעוס את האוכל... צ'יפס גם אין, אז קיבלנו תפוחי אדמה עם קליפה, אז נאלצנו לקלפם... חשוב לציין שלקח זמן עד שהגיעו המנות, במיוחד של הילדים. שתייה קלה בקנקן יש רק לימונדה. בכניסה למסדעה יש וילונות שחורים עבים וארוכים, ולא ניתן לראות במי נתקלים כשנכנסים ויוצאים מהמסעדה, במיוחד כשמגיעים עם עגלה.... פעם ראשונה ואחרונה, מאכזב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
dudy - תמונה
dudy 44 ביקורות
כיף לחזור כל פעם מחדש
4.3
13/05/13

הטעם המדהים של הבשרים, יין ללא הגבלה ב 20 שח, שירות נהדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
genyushk - תמונה
genyushk 20 ביקורות
דעות חלוקות
3.3
13/04/13

נסעתי עם משפחתי לאכול צהריים במסעדה. בשל כל הביקורות הטובות והפרסומות הציפיות היו גבוהות. המקום מעוצב יפה, אווירה נחמדה מאוד. חילקו כוסות יין בכניסה למסעדה. הקונספט שאתה ניגש לבחור את... הבשר שלך ואת הכמות גם הוא מושך ומעניין. אבל לצערי ממגוון הבשרים שהזמנו לא נהניתי מאף אחד מהם. אולי אני פשוט לא חובבת בשר נא, אבל היה קשה ללעוס וטעם שהוא לא מוכן. לבסוף הזמנתי שיפוד פרגית שנחשב כמנה הפשוטה. המשפחה שלי דווקא נהנתה מהאוכל. יש לציין שהשירות מאוד אדיב ומהיר. אבל כנראה לא אחזור לשם שנית. לסיכום, אם אתם אוהבים בשר נא שלא עשוי עד הסוף ומחפשים מקום מעניין וחדשני עם אווירה נעימה זה המקום בשבילכם. אבל, אם אתם מעדיפים את הבשר שלכם well done כנראה שתצטרכו למצוא מקום אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירן אפריאט - תמונה
לירן אפריאט 3 ביקורות
הרבה זמן שלא נהנתי מבשר ככה
4.8
02/04/13

המקום רומנטי מעוצב הכל מעץ בטוב טעם. הקונספט מיוחד- אתה בוחר מהקצביה איזה נתח בשר וכמה . יחס אדיב ומחיר העיסקיות שווה במיוחד

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 2 ביקורות
רק בשר
4.0
25/02/13

היה ממש כייף במיוחד לאור היחס הנפלא של העובדים לילדי הקטנים והמחופשים!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
כמעט מרוצים
3.0
10/02/13

הגענו למסעדה עם גרופון ולא בפעם הראשונה. במקרה הגענו עם חברים שברשותם כרטיס "חבר" עמו הם רצו לשלם. במעמד התשלום התברר שאי אפשר לשלם הן בגרופון והן בכרטיס "חבר", דבר שלא הפתיע אותנו כלל.... כדי להסתדר בכל זאת, ביקשנו לפצל את החשבון לשניים, מה שהם אכלו ישולם ב"חבר" ואנחנו נשלים את היתרה מהגרופון רגיל. בשלב הזה נתקלנו בסירוב ובהתעקשות אטומה מצד המסעדה שלא הייתה ברורה לנו. שבנו והדגשנו בפניהם כי אנחנו לא מחפשים לשלם פחות ולא מתכוונים ליצור מצב של "כפל מבצע" ולמרות הכל הסירוב נותר בתוקפו. מעבר לזאת, אין ליואף פעם לא היה לי חצי דבר רע לומר על המסעדה והאוכל, אך ההתייחסות האטומה והטפשית והיעדר הרצון שלהם להפעיל שיקול דעת התיר טעם לא נעים לבסוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dana.sha - תמונה
dana.sha מבקר מתחיל
מומלץ!
4.8
01/01/13

כל פעם נהנים לחזור מחדש!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lena - תמונה
Lena 48 ביקורות
מאכזב ביותר
1.5
15/12/12

אני וחבריי החלטנו לבקר בסניף החדש, ולצערנו הכסף הרב שהוצאנו לא היה כלל וכלל השקעה. הזמנו מספר סוגים של בשרים, כאשר ביקשנו שכל הבשרים יהיו במידת עשייה של מדיום-וול. לא הזמנו מנות... ראשונות, והמתנו במשך 40 דקות שלמות לבשרים שהגיעו שרופים! כאשר התלוננו על כך, המלצרים החלו לתרץ את העיכוב ואת מידת העשייה המוגזמת של הבשרים, אבל בפועל אף אחד לא הציע לנו פתרון. דבר נוסף שלדעתנו האישית נחשב קצת לא הוגן, הוא השקילה. הזמנו 300 גרם שיפודים, והופתענו לגלות שחוייבנו על 350, כיוון כי השיפוד עצמו גם נשקל! בסופו של דבר, קיבלנו קינוחים ושתייה חמה על חשבון הבית, אבל הבשר שאכלנו היה מאכזב מאוד. לטעמינו האישי, הבשר בכלל לא הצדיק את המחירים המופרזים. אכזבה גדולה, לא אחזור שנית למקום זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Duduka - תמונה
Duduka מבקר מתחיל
חבל
3.3
13/11/12

השירות טוב.המקום נחמד ואווירה טובה. הבשרים בססססדר לא מעיפים מהרגליים. מי שאכל סטייקים בארגנטינה ( אפילו ב"אל בויליצ'ה דה אלברטו" ) – זה לא זה, אל תצפו. וכעת לסיבה למה אני לא אחזור... לשם: התלבטנו על בחירת הבשרים מול הקצב ותהינו בקול מה זה הפקניה. בסוף החלטנו לא להזמין את זה אלא הזמנו אנטרקוט ארגנטינאי וסינטה. הקצב שאל האם נרצה לטעום חתיכת פקניה. לטעום אני תמיד מסכימה אז הוא חתך חתיכה קטנה והכין אותה יחד עם הבשרים שהזמנו. הפקניה הייתה בערך בסדר.לא בשביל זה הולכים למסעדה. אז שמחתי שלא הזמנתי את זה. אך הפלא ופלא – הופתעתי לגלות בסוף הארוחה שה"טעימה" הוכנסה לחשבון במלוא המחיר.שאלתי את אחראי המשמרת על פשר העינין.הוא הסכים שזו הייתה אי הבנה אבל סירב לבטל את החיוב באמתלה שאפשר לבטל לפני שאכלנים את המנה הסברתי שאין זו גחמה ואם הייתי יודעת שאני צריכה לשלם על זה הייתי בכיף מחזירה את המנה לפני שבכלל נגעתי בה! כל העניין היה מאוד לא נעים - כאילו שביקשתי דבר מה לא ראוי. ע"מ לסיים את התקרית המביכה במהרה החלטתי שה30 שקלים האלה לא יהרגו אותי לכן שילמנו ויצאנו בהרגשה מציקה שסתם דחפו לנו בשר לא טוב במיוחד. ברור לי שלא אחזור למקום שמתייחס בזלזל כה רב ללקוחותיו. עכשיו שמישהו בבקשה יסביר לי למה היה שווה להם להפסיד לקוחות מאשר לוותר על 5 שקלים שזו העלות האמיתית של ה"טעימה" שקיבלנו?!

עוד פרטים
הוספת תגובה