נגישות
נגישות

רק בשר ביקורות וחוות דעת - עמוד 46

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

490 ביקורות וחוות דעת על רק בשר

שונית - תמונה
שונית מבקר מתחיל
מהנה וטעים
4.5
13/09/16

הלכנו לחגוג ונהנינו מכל רגע! המסעדה מעוצבת יפה כמו מסעדת בשרים כפרית בחץלה ראשון. אנחנו חייבים תודה לנגה המלצרית ולקצב שעזר לנו לבחור נתחים מדהימים, אומנם קצת יקר אבל שווה כל שקל אנחנו... עוד נחזור..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michael - תמונה
Michael מבקר מתחיל
מקום שווה ביותר
5.0
13/09/16

אחלה מקום. הגעתי עם חבר להעביר את אחר הצהריים עם אוכל מצוין ושירות נהדר. המחיר נהדר . המבצעים נהדרים והבשר ברמה גבוהה והקינוחים פשוט עילאיים. אין ספק שאחזור שוב ....

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor 132 ביקורות
אוירה לא נעימה, שירות לא טוב, מאכזב.
3.3
01/09/16

המסעדה אומנם נמצאת במקום מרכזי בראשון אבל האווירה בפנים כבויה ודי משעממת. שהגענו המסעדה הייתה מלאה אבל התחושה לא נעים, מרוחקת, חשוכה, לא נחמד במיוחד. השירות היה די גרוע, חייבת לציין... שבסניף רמת החייל השירות הרבה יותר טוב, האוכל היה טעים ותו לא. ביקור די מאכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דני - תמונה
דני 6 ביקורות
המנות טובות מאוד, מאוד יקרות והשירות לא טוב.
2.5
28/08/16

מסעדה מאוד יקרה, אבל יש מנת ילדים עם צ'יפס ושניצלונים שהיא נדיבה ולא יקרה במיוחד לכן ילדים יהנו שם גם. האוירה בעייתית, אותנו הושיבו ליד שולחן שמלצרים אוכלים בו ארוחת צהריים וזה די מבאס,... גודל המנות סביר אבל מאוד מאוד יקר. השירות לא כל כך טוב, המלצרים שוכחים כל מיני דברים שמבקשים כמו תוספת לחם, מים וכו'. לסיכום: המנות טובות מאוד, מאוד יקרות והשירות לא טוב. כנראה שלא אחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתמר - תמונה
איתמר 27 ביקורות
יתאים לאוהבי בשר אמיתיים בלבד.
3.0
02/08/16

קודם כל, חשוב לציין שהמסעדה תתאים אך ורק לאוהבי בשר בלבד, בלי כל הדברים שמסביב. המחירים גבוהים מאוד (גם עבור אלו שיבואו עם שוברים כאלו או אחרים) ואין יותר מדי מה לפרט לגבי האווירה.... השירות סביר מאוד והאנשים סה"כ נחמדים. המנות המוצעות והמחיר שלהן הוא לפי המשקל שלוקחים. כלומר - ישנו תפריט אך ההזמנה נעשית בפועל בקצביה. אם לקחתי קבב כלשהו, אז המחיר הוא X ש"ח למאה גרם. תיקח יותר, תשלם יותר עבור הכמות שלקחת. המנות ישביעו כי מדובר רק בבשר. יכול להתאים כמתנה יוקרתית ולארוחה זוגית (מינימום עלות לזוג בעיני 160 ש"ח). אל תלכו לשם כמשפחה כי פחות מתאים לילדים והחור בכיס יגדל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים אבל תבקשו תוספות
4.8
14/05/16

חגגנו לאבא שלי יום הולדת 55 עם בן זוגי, אמא שלי, אחותי וחבר של המשפחה. הבשר היה טעים, צלוי במידה נכונה, משביע, אבל לצערי כנראה כי חושבים שהבשר מצוין ומספיק, מתקמצנים על תוספות או מביאים... אותן לקראת סוף הארוחה (על זה הורדתי נקודה בשירות, מעבר לכך לא הייתה בעיה). אומנם לקח זמן עד שהפנו אותנו להזמין את הבשר (מלצר לא לוקח הזמנה אלא מסתכלים על הבשר ולוקחים) אבל רואים שלקצב יש ניסיון ומכין בשר מצוין. כמו כן, הייתה הטבה מצוינת (מעבר להטבת יום הולדת שניצלנו במסגרת חבר המועדון) של 40% הנחה על רוב הבשרים והמחיר יצא משתלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
ערב מצוין
5.0
02/05/16

הוריי חגגו יום הולדת לאבי במסעדה. לדבריהם האוכל היה טעים, אווירה טובה וגם השירות. אנחנו חברי מועדון ולרוב (חוץ מבפעם האחרונה) נהנים במסעדה. לכבוד יום ההולדת של אבי מחיר הארוחה יצא מצחיק... (מצרפת חשבונית) כי על כל שנת חיים לחברי מועדון עד גיל מסוים מגיע כמות גרם בשר חינם לפי הגיל, באמת, חשבון של 10 שקלים ואכלו לא מעט!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים אך בפעם האחרונה לא שירותי
4.3
30/04/16

כבר כמה פעמים אכלנו במסעדה ואנחנו חברי מועדון, קיבלנו הטבה שווה לכבוד יום ההולדת של אמא שלי: מקבלים גרם בשר כשנות החיים (עד גבול מסוים) חינם. גם הקצב שם תמיד מכין מנות טעימות. אבל, פעם... אחרונה רצינו ללכת עם אמי ואחותי לחגוג, התקשרנו להזמין מקום והתעקשו שאין ולכן אני וויתרתי כדי להזמין להן מקום לזוג אך כשבאו, הסתבר שהמסעדה כמעט ריקה! והם תירצו זאת בזה שהרבה אנשים ביטלו. וגם במקום שהן ישבו על הבר, היה אפשר להכניס עוד כיסא. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליה - תמונה
ליה 2 ביקורות
מאכזב מאוד
1.5
05/04/16

חבל על הכסף.. הבשר שקיבלנו היה יבש ולא טעים , הבנות אמרו שזה בלתי אכיל, ונשארו רעבות. (הן תמיד אוחלות פרגיות, זה היה מצב יוצא מן הכלל), כשטעמתי את הפרגית - הבנתי למה ביזבוז של 250 ש"ח.... אני לא מתקרבת יותר למקום הזה. ב-250 ש"ח יש כל כך הרבה מסעדות טובות וטעימות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יבגני - תמונה
יבגני 2 ביקורות
לא מצדיק מחיר
2.3
02/04/16

מחיר יקר מאוד 100 גרם עולה 50 שח. בשר לא טעים,הרגשה כאילו לא שמו תבלין בכלל. מוגש בלי סלטים ולחם. אין תפריט רשום,נדרש לבחור בעמידה כמו בחנות של בשר. התאכזבנו מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה