נגישות
נגישות

קפהדרציה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

40 ביקורות וחוות דעת על קפהדרציה

batia - תמונה
batia מבקר מתחיל
מומלץ מאוד!
5.0
02/01/16

הגענו כל המשפחה לחגוג יום הולדת והיה פשוט נהדר! קיבלנו שירות מקסים, האוכל היה מעולה, מנות ראשונות שנטרפו בשניות, עיקריות מצויינות במגוון סגנונות (על השולחן היו מנות פסטה, המבורגר,... שקשוקה, נקניקיות בוטיק וארוחת בוקר מפנקת.. כל אחד קיבל מה שרצה!). מגוון יפה של מנות ילדים, מנת הילדים שהזמנו הגעה מהר מאוד והתקבלה בשמחה. הייתה לנו חוייה מקסימה שהשאירה טעם של עוד, לכל אחד יש כבר מנה שהוא מפנטז עליה לפעם הבאה והמפגש הבא בקפהדרציה כבר בתוכנית. כיף גדול!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
tami - תמונה
tami 2 ביקורות
אוכל טעים שירות רשלני
3.0
31/10/15

הגענו היום בשעות הצהרם ובקשנו לשבת בחוץ. התבקשנו לשבת ליד שולחן קטן לטענתם שולחן גדול שמור לארבעה. להפתעתנו כל זמן ישיבתנו הושבו זוגות ליד שולחנות הארבעה. ביקשנו בהזמנה בקבוק מים אשר... הגיע לאחר תזכורת בסיום הארוחה. התעניינו בקינוח אך אף מלצרית לא ניגשה אלינו אפילו את התשלום עבור הארוחה השארנו על השולחן ללא קבלת החשבון. האוכל טעים מאוד אך השירות טעון שיפור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי 2 ביקורות
מקום טוב באמצע הדרך
4.5
03/10/15

הגענו למסעדה לאחר ירידה רגלית מהר תבור. היינו מבוגרים ונוער. המקום נפלא לאחר מסע רגלי, האוירה נעימה ושקטה. האוכל טעים ומגוון. השירות נפלא וסובלני. הקפה והקינוחים טובים מאוד. בקיצור מקום... שכדאי להגיע ולחזור אליו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaniv - תמונה
Yaniv 2 ביקורות
ארוחת בוקר לפי הספר
4.3
24/08/15

הגענו לקפהפדרציה אחרי טיול רגלי באזור רעבים וצמאים,זמן קצר אחרי שהתיישבנו ניגשנו אלינו ולקחו הזמנה.לקחנו את ארוחת הבוקר הזוגית,שהייתה פשוט תענוג,הכל לפי מידה, ליקקנו את הצלחות ויצאנו... שבעים ומוכנים להמשך דרכנו. לכל מי שמחפש ארוחת בוקר בדרך לצפון שווה להיכנס לכפר תבור

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיל - תמונה
גיל 29 ביקורות
אופציה סבירה למטיילים בצפון
3.0
02/08/15

הגענו רעבים לאיזור כפר תבור בשעת צהריים (2 מבוגרים ו 2 ילדים) והחלטנו ע"ס האינטרנט לאכול בקפדרציה. פיספסנו במספר דקות את ארוחת הבוקר (מוגשת עד 13:00). המקום נחמד לישיבה, אפשר לשבת בפנים... או בחוץ. קהל מתחלף מסוגים שונים אבל נראה שחלק מהסועדים מוכרים לבעלי המקום כלקוחות קבועים. המחירים דומים לבתי קפה רבים בת"א, לווא דווקא הזולים שבהם. ההמבורגר שהזמנתי היה בינוני והתפו"א בצידו בינוניים מינוס. אין להם צ'יפס. ארוחת הילדים יקרה מאוד, קמצנית ולא איכותית: 3-4 חתיכות שניצלונים מעובדים ותפו"א שהילדים לא אהבו (לדעתי ארוחות ילדים תמיד צריכות לאפשר תמיד צ'יפס כי ככה זה ילדים). אישתי הזמינה קיש קטן שהיה סביר ואיזה סוג של קפה קר שהם מכינים במקום והיה ממש גרוע. שילמנו קצת יותר מ 200 ש"ח + 20 ש"ח טיפ על המבורגר, קיש קטן, ארוחת ילדים אחת, קפה קר וסופלה שוקולד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריאל - תמונה
אריאל מבקר מתחיל
מפתיע וטעים
4.3
11/07/15

טעים . אכלנו כריך סלמון שופע הסלמון וטעים . המבורגר טעים וקשורה טובה . אחלה שרות ומיקום כייפי

עוד פרטים
הוספת תגובה
yael - תמונה
yael 2 ביקורות
קטן כפרי וממש טעים
5.0
26/05/15

נסענו לנופש וחיפשנו מקום לא יוקרתי לאכול, מצאנו אותו דרך האתר הזה. האווירה היתה רומנטית, האוכל טעים והשירות אדיב. מחירים סבירים מאוד. ממליצים על הניוקי והרביולי, אבל גם שאר המנות... שהוציאו נראו טוב... בהחלט מקום לחזור אליו

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורלי - תמונה
אורלי 18 ביקורות
המלצה חמה חמה
4.8
13/01/15

סועדת קבועה של המסעדה ואוהבת לפגוש בה חברים ובני משפחה. אוהבת במיוחד את מנת הבוקר מתגלגלת ומצטערת מאוד שכבר לט מגישים אותה אחרי 12:00 ):

עוד פרטים
הוספת תגובה
amitalter - תמונה
amitalter 10 ביקורות
אחלה אחלה
3.8
15/07/14

כיף של מקום, לארוחת בוקר, או בירה קרה אחרי העבודה, המבוגר טוב, גם הגרבלקס סלמון והסלט עדשים. פשוט הכל טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
KOREN - תמונה
KOREN 3 ביקורות
כיף אמיתי!!!
4.5
05/06/14

הגענו למקום ללא מידע מוקדם....וממש לא התאכזבנו!!! הבירה הוגשה בכוס קפואה והיתה פשוט נפלאה, ה"דג מלוח של צביקה", היה בטעם ביתי להפליא והוגש עם לחם קלוי שהותאם במדויק לקונספט... השירות... היה מהיר, יעיל ואדיב (במיוחד של שיר, מכפר קיש...) האמת, הרגשנו "חו"ל" בארץ... אנחנו בטוח נחזור!!!!רק תמשיכו לשמור על הרמה/האוירה... רק נקודת אחת שחייבת שיפור: השירותים!!

עוד פרטים
הוספת תגובה