נגישות
נגישות

קפהדרציה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

40 ביקורות וחוות דעת על קפהדרציה

Melanie - תמונה
Melanie 2 ביקורות
מעולה
4.8
19/04/19

ישבתי עם 2 ילדי הקטנים והשרות והסבלנות של הצוות והמנהל היה מדהים . המנהל או בעל המקום שיחק עם הבן שלי שאני אוכל לאכול ברוגע וזה ריגש אותי מאוד. בלי קשר האוכל היה מעולה. נחזור לשם היום

עוד פרטים
הוספת תגובה
אופיר - תמונה
אופיר 8 ביקורות
אוכל טעים ואווירה נעימה
4.3
02/12/18

עברנו בסביבה ועצרנו לאכול עם הילדים. היחס החם של המלצרים והאוכל הטעים איפשרו לנו להעביר ארוחת צהריים עם 3 ילדים קטנים בכיף גדול!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי וטימה - תמונה
מירי וטימה 26 ביקורות
הפתעה קטנה
4.0
02/09/18

המסעדה הפתיעה לטובה. התפריט לא עשיר ומגוון במיוחד, אבל המנות שאנחנו הזמנו- בורטה ורביולי סלק עם מסקרפונה ופיטריות על מצע של גבינה כלשהי (מנת הספיישל לאותו היום)- היו גם טעימות, גם... אסתטיות וגם די מעניינות. המלצרית היא זו שהמליצה על המנות והשאירה אותנו מרוצים. הקינוח-פאי אגסים- היה פחות מוצלח לדעתי. הוא היה לא רע, אבל היה לו טעם לוואי של הקפאה והפשרה וכנראה שהוא אף לא הוכן במקום. מעבר לזה, האווירה נעימה והשירות נחמד. מחירים סטנדרטיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
beatadom - תמונה
beatadom מבקר מתחיל
סביר
3.0
16/03/18

המחיר בסדר, אכלנו משפחה של 3 אנשים, הזמנו ארוחות בוקר, המנות יחסית קטנות למסעדות אחרות שאכלנו בהן ארוחת בוקר. האוכל סביר-טוב, שום דבר מיוחד. היה דיי רועש, והשירות היה ממש רע. בקושי... הסתכלו עלינו במשך כל הארוחה, ומאוד התקשנו למשוך את תשומת ליבה של המלצרית כשרצינו לבקש משהו. עברה לידנו מספר פעמים וכשניסיתי לשאול משהו, המשיכה ללכת. לא סביר שנחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 25 ביקורות
מקום בו טוב להתחיל את היום.
4.5
05/08/17

מקום נוח , נעים. אווירה כיפית שווה כל נסיעה לקפהדרציה. לקחנו ארוחת בוקר זוגית ונהננו מכל רגע , מגש שלם של גבינות ריבה סלט טונה הלחם הלבן שהגיע איתו היה פשוט תענוג , הלחם הכי טוב שאכלתי... אי פעם קשה מאוד להגיע למרקם שהלחם הגיע אליו. החביתה היית טובה והיוגורט היה נגיעה מתוקה לסיום המיץ הסחוט הרגיש מאוד טרי וטבעי כמעט ללא סוכר. ממליץ מאוד לשבת עם הבן/ת זוג שאתם אוהבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלעד - תמונה
אלעד 2 ביקורות
מוצלח! מאד מוצלח!!
5.0
01/07/16

השילוב המושלם שכבר מזמן לא פגשתי-שרות מעולה, מקום פשוט ונעים ואוכל מאד טעים. היינו 7 מבוגרים ו-9 ילדים וכולנו היינו מבסוטים מהאוכל. מתכננים לחזור לשם שוב, כי היה מוצלח ויש מנות נוספות... בתפריט שאנחנו רוצים לבדוק

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oz - תמונה
Oz מבקר מתחיל
ארוחת ערב רומנטית
4.8
30/06/16

ברביעי האחרון אכלנו בקפהדרציה בכפר תבור אני ובת זוגתי, אוכל טעים, שירות מהיר מאוד, אדיב ומדויק. המסעדה הייתה מלאה לחלוטין וקיבלנו את המנות בזמן. מומלץ מומלץ מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alina - תמונה
Alina מבקר מתחיל
בוקר שבת כיפי
4.8
28/05/16

מקום נעים מאוד לישיבה , באנו עם בן זוג לארוחת בוקר בשבת ונהנו מאוד. האווירה של כפר תבור מוסיפה להרגשה של "פעם" . המסעדה מעוצבת יפה ,מנות טעימות ושרות אדיב .

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
29/05/2016
שמחים שנהנתם ותודה על הפירגון .... !!
עדנה - תמונה
עדנה 18 ביקורות
כיף שישי מקום כזה ליד הבית .
3.8
02/04/16

אכלתי במקום כמה פעמים ,המנות טעימות במיוחד הסביח הפתוח והסלט הכפר . שירות מקצועי ומהיר ומלצריות נחמדות . מחירים סבירים . יש מנות מתאימות לילדים . בהחלט אחזור שוב .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ido - תמונה
Ido מבקר מתחיל
אחלה מקום! אחלה שרות! אחלה אוכל!
5.0
16/01/16

באנו ארבעה זוגות לצהריים אחרי טיול בנחל תבור. הזמנו מקום מראש ולמרות שהקדמנו בכמה דקות, השולחן שלנו היה מוכן וערוך. המנות שהזמנו היו טעימות ונדיבות. בחלק מהמנות ביקשנו שינויים וכל בקשה... התמלאה ללא בעיה ובחיוך רחב. בכלל, השירות במקום פשוט נהדר ומזמין. אנחנו רגילים לאכול בחוץ כמה פעמים בשבוע באזור המרכז, ועדיין כיף לאכול במקום עם כזה שירות מזמין, זה פשוט מוסיף לחוויה. בקיצור, לא משנה אם אתם מטיילים באזור או רק עוברים על הדרך, תעצרו ותיכנסו לקפה, בוקר או צהריים. לא תתאכזבו! אנחנו זקוקים לעוד מקומות כאלו מחוף למדינת תל אביב והמרכז.

עוד פרטים
הוספת תגובה