נגישות
נגישות

אוליברי - OLIVERY ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

126 ביקורות וחוות דעת על אוליברי

נגה - תמונה
נגה 11 ביקורות
מומלץ!
3.8
31/08/12

מסעדה קטנה, אוכל מיוחד וטעים! מחירים מעט יקרים אך סבירים ביחס לאוכל המיוחד ולמנות המפנקות :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
yael8679 - תמונה
yael8679 מבקר מתחיל
מסעדת הבית שלנו
4.8
08/08/12

בין זוגי ואני אורחים קבועים באוליברי וכל ביקור שלנו במסעדה משאיר טעם נפלא: מנות מעולות, אוירה כיפית ומזמינה, שירות נעים וחייכני. ממליצה בחום לבאים בזוג או שלישיה לשבת על הבר ולהסתכל על... האוכל "קורה" מול העיניים ממש. תענוג!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רמי - תמונה
רמי 16 ביקורות
לא סגורים - נבוא שוב לבדוק.
3.3
16/07/12

הניוקי כרובית לא היה טעים לנו (התפריט לא ציין את כבדות הרוטב) - לקחו בחזרה בלי לעשות עניין. הפסטה הייתה מצויינת (למרות שקצת יקר ...) הברמן מזג את היין בקמצנות - אחד השותפים בא, התנצל,... שלח כוס חדשה. אז כמו שאמרתי - שתי פשלות שטופלו יפה. לא סגור. נ.ב. - אם איטליה, אז שיהיה חצי ליטר יין במחיר סביר ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
יהודית סלע - תמונה
יהודית סלע מבקר מתחיל
נחזור שוב
4.5
30/06/12

זו הפעם השנייה שבאתי לארוחה ביחד עם המשפחה וכמובן שלא הפעם האחרונה. נהננו מאוד מהאוכל ומהשירות. הדבר היחידי שקצת הפריע זו הצפיפות. השאר 10!!!!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני 2 ביקורות
תגובות מוזרות
3.5
08/05/12

לא מבינה את התגובות פה, המקום פשוט מקסים. האוכל כל כך טעים שהמקום תמיד מלא, אמנם מעט יקר אבל ככה זה בתל אביב-לא מכירה מקום שעושה אוכל יותר טוב בפחות כסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eyal Shahar - תמונה
Eyal Shahar 3 ביקורות
נחמד. לא משהו מיוחד.
3.5
11/02/12

האוכל היה בסדר. הפיצה היתה טיפה טפלה. לא מרגש במיוחד. הושיבו אותנו 3 אנשים על שולחן ריבועי של 60 ס״מ. אפילו למנות הראשונות עם שתייה היה צפוף. אווירה נחמדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 3 ביקורות
יין ישמח לבב אנוש....
4.0
08/01/12

אוכל טוב מאוד, יין מצוין. קצת צפוף (הוזמן מקום לשלושה - לא מתאים שהושבנו בשולחן לשנים...)

עוד פרטים
הוספת תגובה
hagai - תמונה
hagai 42 ביקורות
ערב מהנה
4.3
31/12/11

היינו 14 ולכן ערכו עבורנו שולחן בחוץ ובכל זאת היה חמים ואווירה מהנה. האוכל והשירות היו טובים מאד. מרק החצילים מצויין כך גם הפיצות מנות הפסטה ומנת הסינטה עם הניוקי. לגבי המנות האחרונות... היו טונות מאד למעט פאי האגסים. הערה אחת לבעלים: בפעם הקודמת שביקרנו במסעדה סמוך לפתיחתה, פינקתם אותנו ואת כל הסועדים, בלחם טעים חופשי, הפעם הסתבר שהלחם בתשלום ובמחיר יחסית גבוה. פשוט חבל ואני מקווה שזה לא הולך לבשר על הבאות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעל - תמונה
יעל מבקר מתחיל
יקר סתמי ורועש
2.0
04/12/11

היינו עם עוד זוג בחמישי בערב, היינו בחמישי עם זוג חברים,והיה די סתמי. מצד אחד מחירים יקרים של מסעדה מצד שני אוכל סתמי ולא ממש מעניין, הזמנו פסטה שהייתה לא משהו, הפיצה נחמדה אבל שוב, סתם... פיצה. הכי הפריע לנו שהמסעדה ממש על הרחוב והיה רועש ומלוכלך. יעל

עוד פרטים
הוספת תגובה
e - תמונה
e מבקר מתחיל
פשוט ולא מעניין - בקיצור, מאכזב
2.5
24/11/11

הגענו לאוליברי אחרי שחלפנו על פני המקום המון פעמים והוא באמת נראה כמו מקום שתאכלו בו פיצה נהדרת. הזמנו את הפיצה ארטישוק והקלצונה - האמת ששום דבר לא היה מיוחד לא בזה ולא בזה. הטעמים היו... חלשים ותפלים, הבצק היה סתמי והמחיר היה הרבה יותר יקר עבור הרמה של האוכל. לא היינו מבקרים שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה