נגישות
נגישות

מסעדת הסדנא ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

41 ביקורות וחוות דעת על מסעדת הסדנא

gili - תמונה
gili 3 ביקורות
מאכזב והמחיר לא מוצדק
2.5
01/12/13

התפריט יקר מאוד מאוד. אני הזמנתי ריזוטו צוריסוס שהיה סתמי ביותר. אשתי אכלה את הקארי פירות ים שהיה גם הוא "פרווה" ולא מעניין שוק טלה הוגש צונן משהו וברוטב היה חוסר איזון בולט (הסועדת... הגדירה את זה כליקריץ) כמו כן הוחזרו שלוש מנות של ריזוטו אספרגוס שהיה גם הוא באיכות ירודה (הוחלפו לסלמון שכן היה מוצלח) פרט לזה, המסעדה מעוצבת באווירה חמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 5 ביקורות
מסעדה מצוינת
4.5
18/11/13

ביום שישי האחרון היינו בסדנא אחרי הרבה זמן שלא ביקרנו שם. היה מעולה!!!!!! ישבנו על הבר, המנות שהזמנו היו מצוינות (אני הזמנתי סטייק סינטה שהיה עשוי בדיוק במידה ובעלי הזמין כבד עוף שהיה... טעים). פינקו אותנו במנה ראשונה של סרדינים מטוגנים - מצוין!!!!!! והרטבים שנילוו היו מאוד טעימים. כמו כן הזמנו שני קינוחים - גלידה שהייתה נחמדה מאוד ופאי תפוחים שהיה בינוני ומטה. אז פינקו אותנו בעוד קינוח - אצבעות שוקולד שהיו אחלה. בקינוחים יש לאיפה לשאוף אבל האוכל היה מוזמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Etty - תמונה
Etty 10 ביקורות
מסעדה נהדרת
4.8
29/09/13

הגענו למסעדה זוג לארוחת ערב. האוכל מעולה, שירות מעולה, אווירה מקסימה - לא רועש מידי ולא שקט מידי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סמדר - תמונה
סמדר מבקר מתחיל
חוויה
5.0
28/09/13

הגענו למסעדה בערב סוכות 6 סועדים. עם כניסתנו הובלנו לשולחן .המלצרית שליוותה אותנו במשך שהותנו ,איזי,הסבירה על התפריט ופרטה מנות נוספות לאותו ערב . לאחר שהזמנו מנות ראשונות ושתיה (גם יין... לבן)החלה החגיגה. כל מנה היתה ערבה לחיך יותר מקודמתה. מנות עיקריות מדהימות,הכל עשוי בטיבול מושלם בניצוחו של השף לוקס המקסים. סיימנו בקינוחים וקפה שלא נופלים ברמתם מכל המנות הקודמות. לסיכום: שף מכל מנה היוצאת מידיו נפלאה,מלצרית מיקצועית ושירותית ביותר,אוירה נעימה ביותר, ברור שנחזור!! הערה:במסעדה נוספת מחניהודה כנ"ל. מי שמחפש חויה קולינרית ברמה קדימה לסדנא!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roni - תמונה
Roni 2 ביקורות
מסעדה מעולה!
4.5
31/05/13

הגענו זוג בערב של יום חמישי ללא הזמנה מראש. המסעדה הייתה מלאה, אך בכל זאת מצאו לנו מקום על הבר. עוד לא זיכינו לפינוק ושירות כמו ב"סדנא". האוכל היה טעים והשירות מפנק בטירוף. תודה מיוחדת... לברמנית נעמה - נעמת לנו מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
DANNY - תמונה
DANNY 7 ביקורות
הטובה בעיר!!!!
4.8
04/05/13

הגענו זוג הורים וחמישה ילדים בוגרים בשבת בצהריים. המקום יפיפה (אהבנו אותו גם בבעלות הקודמת). מלצר מקצועי ומיומן הציג לנו התפריט כולל מנות שלא הופיעו בתפריט. המנות הראשונות הפתיעו לטובה... במקוריות, בטעם ובהגשה המרהיבה תחת שרביטו הקפדני של השף אסף גרניט. מנות העיקריות מוקפדות וטעימות, יחד עם יין מצויין (200 ש"ח) קינוחים (טובים אבל לא מעולים)וקפה (הכי טעים בעיר) עלו לנו 1470 ש"ח. יצאנו בתחושה שסוף סוף יש בעיר מסעדה מצויינת (יש לא מעט טובות מאוד) והתמורה למחיר ראוייה והוגנת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגי - תמונה
חגי 3 ביקורות
מקום מאוד נחמד, אבל אכזבה קלה.
3.3
01/05/13

להתחלה- השירות היה מעולה, זריז ואדיב. המקום מזמין ונעים לישיבה ופינקו אותנו במנה ראשונה נוספת. הגענו אתמול למסעדה למעשה במטרה לדגום את ההמבורגרים, בידיעה שזו לא אחת ממנות הדגל, אבל עם... ציפיה שהצוות של מחנהיודה ומונא לא יכול להיות פחות ממצוין. אז כשראינו שבתפריט מופיעות כמה מנות מוכרות ממחנהיודה החלטנו לפנק את עצמנו בפולנטה שבאופן מצער היתה ממש מאכזבת וממש לא הטעם המוכר. נראה שממש התקמצנו הפעם על הפטריות והטעם שלהן היה חלש מהרגיל... מנה עדיין טעימה, אבל אכזבה. מנה נוספת היתה קרפציו סלומון שהיה טוב מאוד וכנפיים מצופות שהיו סבירות מינוס (או פלוס הרבה שמן...). ההמבורגרים היו מלוחים מדי וללא טעם עשיר של בשר כפי שמצופה ממסעדה ברמה כזו וממחיר כזה של המבורגר. נראה שגם איכות הבשר הבסיסית לא מספקת וגם תערובת הבשר שהשתמשו בה לא נתנה שוב שאר רוח לטעמים. הצ'יפס הזכיר שווארמיות- עייף ומלא שמן. הרגיש שלא רק שזו אינה מנת הדגל, אלא שנראה שהכריחו את השף לצרפה לתפריט והוא חיפש איך לא להשקיע בה. בקיצור, אכלנו כבר הרבה המבורגרים טובים יותר בחצי מהמחיר הזה. אחרי האכזבה השניה והשלישית על הקינוחים כבר ויתרנו (מה גם שתפריט הקינוחים נשמע רגילים להפליא, בניגוד לשיק של יהודלה ומחנהיודה). להערה קטנה נוספת- השירותים דורשים טיפול יותר רציני. נגיד רק שהריח בהם לא נותן תחושה של מסעדה יוקרתית... בקיצור- האוכל לא היה נוראי, אבל ממש מאכזב ובהחלט לא שווה את המחיר. השירות אדיב ומהיר. העיצוב והמקום נעימים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ayana Goldstein - תמונה
Ayana Goldstein 2 ביקורות
אכזבה
2.3
10/03/13

שלום רב ביום ג שעבר ה 5.03.2013 בקרנו במסעדה לרגל ארוע משפחת, לאחר ביקורים קודמים רבים ומהנים. לצערינו הרב גילינו שהבעלים התחלפו וכך גם התפריט. מנות הדגל לשמן הגענו לא היו בתפריט... למשל: מעורב ירושלמי פירות ים, ריזוטו שחור . וכמובן הגלידה האגדית שלכם היא אמנם הייתה בתפריט אך לאכזבתינו הגדולה נגמרה (למרות שהמלצרית בתחילת הארוחה הבטיחה שיש גלידה!) למנות ראשונות הוזמנו: פטה כבד שהיה מלוח מדי וחסר טעם אלכוהולי, טרטר טונה אדומה: המנה היתה מיניאטורית הוגשו כמה טוסטים בגודל של כפתור ועליהם קמצוץ של טונה, הסלט היה סתמי. למנות עקריות הזמנו: ריזוטו צוריסוס שלא הורגש בטעם כמו צוריסוס (לא חריף מספיק) סתם כמו עוד נקניקיה, המנה הנוספת שהוזמנה הייתה פסטה עם אספרגוס ותרד, הייתה טעימה , המנה השלישית ריזוטו פורטבלו שבניגוד לביקורים קודמים במסעדה, היתה יבשה וקרה (עקב אופן ההגשה על צלחת שטוחה במקום קערה), המנה הרביעית היתה ניוקי מולים שהייתה מספקת. עזבנו מאוכזבים בספק אם נחזור שוב בברכה גילה גולדשטיין

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 49 ביקורות
למרות הפינוקים יקר
3.8
31/12/12

הגענו למסעדה לארוחת ששי עם כמה חברים. המקום מעוצב בצורה מאוד ישנה והאוירה מאוד מיוחד. ממבט ראשון בתפריט נראה שמהסעדה מאוד יקרה וספק אם התמחור הוא בגלל גודל המנות כיוון שהם ברובם די... קטנות. האוכל מאוד טעים (מנה עיקרית של פסטה שחורה מתפריט הספיישלים הייתה מוצלחת מאוד) וגם הראשונות שכללו מנת ארטישוק ומנה של גבינת מנצגו היו מוצלות מאוד. סה"כ הייתי ממליץ אם יש אירוע או סיבה אחרת להוציא הרבה כסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יואל - תמונה
יואל 6 ביקורות
מסעדה מעולה!!
4.3
08/12/12

אישתי ואני ישבנו ביום שישי בערב על הבר. קודם כל האווירה מאד מזמינה. הזמנתי לפתיחה חצי פיתה עם שרימפסים וקלמרי: מנה משוגעת וטעימה להפליא! אישתי הזמינה למנה עיקרית מנה מה"מיוחדים" סטייק... אטייאס על מצע ריזוטו: מנה מצויינת. אבל אין ספק שהמנה המנצחת היא "סטייק דג על מצע סלט" הדג עסיסי וגם קריספי הסלט מיוחד ומעולה! קינוח הזמנו לשנינו מילפיי חלומי! נשמח לחזור בהקדם!

עוד פרטים
הוספת תגובה