נגישות
נגישות

מסעדת הסדנא ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

41 ביקורות וחוות דעת על מסעדת הסדנא

מלי - תמונה
מלי 14 ביקורות
מסעדה מעולה
4.5
02/03/20

היינו 4 אנשים נהנינו מכל המנות הכל טעים באיכות גבוהה קצת יקר אבל זו מסעדת שף

עוד פרטים
הוספת תגובה
בני  - תמונה
בני 2 ביקורות
אכזבה גדולה
1.0
08/09/19

התארחנו ארבע אנשים ביום חמישי לפני שבוע אכזבה גדולה לאור הציפיות הגבוהות ממסעדת שף של אסף גרניט המנות קטנות לא מצדיקות את המחיר הגבוה הזמנו סלט היה תפל, המנת פולנטה היתה דייסתית וללא... כל טעם המנת פירות ים אולי 4 שרימפסים והשאר בצל והמון רוטב פנינו למנהל המסעדה ולאסף גרניט אף אחד אפילו לא טרח לחזור אלינו

עוד פרטים
הוספת תגובה
ephraimtamir - תמונה
ephraimtamir מבקר מתחיל
מסעדה ממש מעולה עם אוכל לאווירה כייפית
4.5
29/06/19

מסעדה כייפית שרות מעולה אוכל ממש טעים הגענו חמישה אנשים השולחן היה מוכן ומיד ניגש אלינו מלצר בשם אדם אדם ממש מקצועי ואדיב המליץ לנו כל מיני מנות בסיכום אנחנו נחזור תמיד למסעדה זו

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nona - תמונה
Nona 2 ביקורות
חוויה מושלמת.
4.8
25/05/19

מסעדה מדהימה. שירות מהיר ואדיב ומתחשב, אוכל מושלם. אפילו פינקו אותנו בפולנטה על חשבון הבית בלי שביקשנו. האווירה טובה, ורואים שמשקיעים שם בפרטים הקטנים. קצת יקר, אבל האוכל כל כך טעים... ומשביע שזה שווה את זה. מומלץ מכל הלב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tomerrznbrg - תמונה
tomerrznbrg מבקר מתחיל
על משהו חשוב מאוד והוא השירות
4.8
06/04/19

קודם כל מקום מאוד יפה, אוכל טוב, אבל אוכל טוב יש בהרבה מקומות ואת זה כולנו יודעים. השירות שקיבלנו היה השירות הכי טוב שקיבלתי בירושלים. זה התחיל מהמארחת בכניסה ועד למלצרית. קיבלנו מלצרית... אדיבה שכל הזמן מחייכת וצוחקת, אבל לא שוכחת להיות חדה על כל מה שצריך, להביא לנו בדיוק מה שרצינו והיינו צריכים בלי שביקשנו אפילו, עשתה לנו את כל החוויה והיה נראה שבאמת איכפת לה שנצא הכי מרוצים שיש. כל מה שאכלנו ושתינו היה בהמלצתה והכל היה מעולה ומיוחד כמובטח. תודה רבה לך ניצן, נחזור והרבה בזכותך! ממליץ מאוד לבדוק את תפריט הקוקטיילים העשיר ועל שיקשוקית הדגים בראשונות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
אחללה
4.0
06/12/18

אחללה מקום. אחללה אוירה . אחללה קפה שתינו שם למרות האוכל. המנות נראות טעימות מאוד. השירות שמח ולבבי .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi - תמונה
Adi 12 ביקורות
Wow
4.8
21/10/18

מאחורי מתחם התחנה בדרך חברון (ליד זאפא) עוד מסעדה מוצלחת מבית השף גרניט (אחות קטנה ומוצלחת מאד של מחניודה). צוות אדיב ומקצועי, אוכל שנעשה בידי אומן, טעים בטרוף ומומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רותי - תמונה
רותי מבקר מתחיל
היה ערב מושלם
3.8
01/10/18

המסעדה בחלל נעים ואוירה נעימה שירות מעולה האוכל טעים מאוד לסוגו מחירים סבירים המקום בהחלט יכול להתאים לארוחות משפחתיות ובהחלט גם לזוגות לאווירה רומנטית או מפגשים חברתיים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
136 ביקורות
מקום מצוין
4.8
30/05/17

מקום נסתר בירושלים שמאוד התרשמתי ממנו לטובה. הסטייק שהוזמן היה עשוי בצורה מעולה, עראייס שאכלתי פעם ראשונה היה מעולה. הזמנתי משקה (מאוד) אלכוהולי עם בייקון ולצערי הבייקון היה מיובש.... לטעמי אם הבייקון יוגש עם הקוקטייל חצי מיובש או מדיום רר (צלוי קלות על הפלנצ'ה) זה יהיה הרבה יותר טוב כי אז אפשר יהיה לטבול את הבייקון באלכוהול והוא יוכל לספוח את הטעם שלו. במצב ההגשה אפשר לטבול את הבייקון אבל הוא כל כך יבש שאי אפשר לספוג בו כלום. חוץ מזה - הכל היה מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maria - תמונה
Maria מבקר מתחיל
האכזבה
2.3
17/01/14

תפריט מצומצם , לא חכם ועצלני משהו.האוכל לא יותר מבסדר. כלי הגשה לא ץמיד מץאימים למנות( צריך לחפור בקערית עמוקה ולחפש את השרימפס מתחת לאטריות והנוזלים שהצתברו. המלצריות אדיבות אבל השירות... גרוע. יקר ולא מצדיק .

עוד פרטים
הוספת תגובה