נגישות
נגישות

מסעדת הסדנא ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

41 ביקורות וחוות דעת על מסעדת הסדנא

Reut - תמונה
Reut מבקר מתחיל
אכזבה
2.3
01/01/12

הגעתי למסעדה בעקבות המלצות רבות ולצערי אינני יכולה להשתתף בהן. היינו שני זוגות והגענו מוקדם יחסית (19:00) ביום חמישי בערב. בהתחלה המקום היה די ריק וזכינו לשירות מהיר, אם כי המלצרית כל... הזמן הסתכלה מסביב בלחץ, מה שגרם לאי נוחות ואפילו אמרתי לחבריי "בואי נזמין משקאות בינתיים ונשחרר את המלצרית" לזה היא חייכה במקום לומר שאין צורך בלשחרר אותה. הזמנו רק ראשונה אחת - קרפאצ'ו שרימפס שהיה חביב, קצת יותר מדי שמן ומחיר מוגזם של 58 ש"ח. לעיקריות הזמנו סטייק (בשר לא איכותי שהגיע על צלחת עם רבע תפוח אדמה ובלי אף תוספת), פיש אנד צ'יפס (4 חתיכות קטנות של דג), ריזוטו פטריות (מנה מלוחה ומשעממת) ומנת הדגל - "מעורב " פירות ים שהייתה מנה קצת יותר מיוחדת וחביבה. לקינוח חלקנו במוס שוקולד עם חמאת בוטנים (הגיע מנה עם שכבה קשה של שוקולד בלמעלה אשר נאלצנו להוציא כדי להגיע למוס. הייתה תחושה שהמוס הוקצף יתר על המידה והשאיר טעם של חמאה בפה) ועוגת גבינה עם אוריאו (יותר טובה מהמוס אך עדיין מאכזבת מאוד). מרגע הזמנת העיקריות המקום התמלא והמלצריות לגמרי שכחו מאתנו, לא באו לשאול איך המנות, גם להזמנת קינוחים היינו צריכים להתאמץ למצוא מישהו שיקח את ההזמנה. יחד עם בירה אחת ושתי דיאט קולה העלות הגיע לכ-500 ש"ח. מחיר גבוה ולא מוצדק. כאשר המלצרית לקחה מאתנו את האשראי אמרתי לה שלמרות שלא שאלו ארצה לידע אותה שהקינוחים היו מאוד מאכזבים. עם חזרתה לשולחן אמרה "צר לי על הקינוחים, פשוט אין לי ממש מה לעשות עם זה". בהחלט לא ציפיתי להנחה אך הייתי מצפה שלפחות תשאל מה היה מאכזב ותראה כאילו הם מנסים ללמוד מזה! חוויה בהחלט מאכזבת

עוד פרטים
הוספת תגובה
y.roitma - תמונה
y.roitma 11 ביקורות
אכזבה בארוחת הטעימות
2.8
08/11/11

הגענו עם ציפיות גבוהות. כירושלמים, קיווינו לחלופה נוספת בשוק מוגבל יחסית של מסעדות לא כשרות. כגודל הציפיה, כך גודל האכזבה. הזמנו את ארוחת הטעימות (160 ש"ח לסועד כפול 4 סועדים). המנות... הראשונות היו סבירות, גם אם לא מעניינות במיוחד. מנות הדגים ופירות הים, שהיו הסבירות ביותר, היו בעיקר פלטת פירות ים - שוב, לא מקורי, לא מעניין. שלב הבשר כבר היה אכזבה של ממש - פלטת בשרים מטוגנים. ושני הקינוחים שקיבלנו (ארבעה סועדים) היו דלים ולא מוצלחים. סך הכל מאוד לא נדיב ולא מפנק, כפי שניתן לצפות מארוחת טעימות במחיר של 160 ש"ח לסועד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shai Ma - תמונה
Shai Ma 22 ביקורות
4.3
11/10/11

המקום מעוצב מקסים. ישבנו 2 זוגות. פסטה שמנת הייתה מעולה. ריזוטו פטריות היה אפילו טוב יותר וזכה לתשואות גם ממי שלא אוהב ריזוטו בדרך כלל. פיש אנד צ'יפס בסדר, חסר ייחוד לחלוטין. מעורב... פירות ים בפיתה, מנת הדגל של המקום - ובצדק. מנה מעולה, עשויה בקפידה ושילוב טעמים מנצח. דווקא המנה שלה ציפיתי יותר מכל - מיקס נקניקיות בייצור ביתי, לא הצליחה להפתיע. הן אכן טובות מאד, אבל למי שרגיל לנקניקיות של יועזר ולה-מיזון בתל אביב הנקניקיות האלה לא באותה רמה - בהחלט יש מקום לשיפור. לקינוח הזמנו 2 גלידות וניל וקיבלנו את כל 2 התוספות האפשריות - מה שהוביל לקריאות עונג מכל יושבי השולחן ולסיום מוצלח של הארוחה הראשונה ובהחלט לא האחרונה שלנו במסעדה הזו. מקווה מאד שהמנות הפחות מוצלחות יעפילו לרמה של המנות המבריקות, שהמחירים יישארו שפויים, וגם שהמקום ייפתח מ 12:00 כמו רוב המסעדות ולא רק מ 18:00 בערב... בהצלחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/09/11

היינו כבר 5 פעמים במסעדה זו, הבאנו חברים וכולם ללא יוצא מהכלל יחזרו. האוירה קסומה השרות קשוב, השף - חיליק- מזרים פינוקים, אחת מההפתעות הקולינריות הטובות בעיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
27/08/11

הגענו אתמול לארוחת שישי משפחתית בסדנא חמישה מבוגרים ושני ילדים. ברגע שנכנסנו הושיבו אותנו בשולחן הכי יפה ונוח במסעדה - כבר מצוין. המסעדה עצמה מעוצבת בעיצוב מגניב ומודרני שעושה חשק.... האוכל היה מעולה, במיוחד נהנינו מהאנטריקוט ומהדג השלם (למרות שהריזוטו קצת אכזב). בנוסף קיבלנו לאורך כל הערב טעימות של מנות ראשונות מהתפריט, מה ששדרג את הארוחה אפילו יותר. מנות הילדים היו גם הן טובות. אנחנו ממליצים בחום ונחזור לאכול שם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/08/11

מסעדה סוף הדרך, צוות נעים, מפנק ואדיב. שף נחמד, מקצועי, מפנק ומפרגן!!! אוכל מושלם!! יצירתי!! צבעוני!!! והכי חשוב טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה