נגישות
נגישות

טריולה בראסרי - בשרים, איטלקי - Triola ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

50 ביקורות וחוות דעת על טריולה בראסרי - בשרים, איטלקי

 - תמונה
136 ביקורות
עדיין מקום טוב.
4.5
05/06/16

לא פעם ראשונה במסעדה. היה נחמד מאוד. למנות לקח הפעם הרבה זמן להגיע וחבל. הזמנתי כריך אנגוס (סלופי ג'ו) וביקשתי להוסיף עליו בייקון (לא ביקשתי בחינם אלא בהתאם למחיר של תוספת בייקון במנה... אחרת בתפריט) ונתקלתי בקיבעון - לא הסכימו למרות שלא ביקשתי את זה בחינם. חבל מאוד. מלבד זה האוכל היה טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ronit - תמונה
Ronit 4 ביקורות
תענוג לחך
5.0
14/05/16

מסעדה קטנה יחסית, אווירה נעימה מאוד, שירות מעולה, והטעם של המנות מדהים ערב לחך מומלצת לכל סוג של ארוע וגם סתם כך. אכלנו מנות ראשונות כרובית וזוקיני שהיו מעולים, ןלמנ עיקרית רדיאטורי... פונג'י היה מושלם המחירים סבירים מאוד. אבל הטעם מנצח בענק!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 59 ביקורות
איטלקית מעניינת ואלגנטית אם כי יקרה מעט ולא אחידה באיכות.
4.0
14/02/16

אכלתי אתמול עם משפחתי במסעדה. זו הפעם השלישית שאני אוכל בטריולה ואני חייב לשבח את העיצוב החדש שעשו ואת אולם האוכל הנוסף שפתחו שהפך את המסעדה למרווחת יותר ומוארת יותר. כמו כן העובדה... שלמלצרים היו מדים מוקפדים תרמה לאווירה יוקרתית ואלגנטית. למנה ראשונה הזמנו מנה ראשונה שלא הייתה בתפריט, פוקאצ'ה בטאבון עם גבינת רוקפור ועגבניות מיובשות. המנה הייתה נחמדה אולם היה טוב אם היתה קצת יותר גבינה וקצת יותר עגבניות מיובשות. המנה לא הצדיקה המחיר הגבוה של 34 ₪ כשפוקצ'ה רגילה עם רוטב סלסה עולה 14 ₪. למנה עיקרית הזמנו ניוקי עם נתחי פילה שהייתה מאוד טעימה ויפה לעין. אני הזמנתי פסטה עם פפרדלה אסאדו. ציפיתי לבשר שיהיה בטעם מעושן וחרוך מעט כפי שמתבקש מהשם אסאדו. במקום זה קיבלתי בשר שבושל ושהיה לו טעם כשל צלי בקר. חלק מהפסטה גם נדבקה אחת לשניה. המנה היתה סבירה אבל בהחלט ציפיתי למנה יותר טובה. אמי הזמינה מנה של רדיוטורי פונגי עם רוטב שמנת וחזה אווז. המנה היתה טעימה אבל חזה האווז ניתן בכמות קטנה מאוד ביחס לשאר מרכיבי המנה. לקינוח הזמנו טירמיסו שהיה טעים אבל לא הצדיק מחיר של 41 ₪! לסיכום המסעדה מציאה מבחר מנות מיוחדות שהן לא בשטאנץ הקבוע והבנלי של מסעדות איטלקיות בארץ, מאידך המחירים הגבוהים יחסית לא תמיד משקפים את האיכות הנדרשת ממנות אלו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יערה - תמונה
יערה 11 ביקורות
טעים ביותר!!
4.0
23/07/15

הזמנו רביולי עדין וטעים, כמות מפנקת ולא מתקמצנת. ממליצים מאוד! בנוסף הזמנו פיצה, שהייתה נחמדה, דומה לפיצריות, גדולה, אבל ממש לא מיוחדת, ולא שווה מחיר של 71 ש"ח בעבור כמה פיסות של זיתי... קלמטה וארטישוק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hen - תמונה
Hen 2 ביקורות
אכזבה
2.3
20/06/15

הגענו למסעדו לחגוג לי יום הולדת 12 איש המנות הראשונות יצאו רק שקיבלנו רק מנת לחם 1 מתוך שלושה השתיים האחרות יצאו אחרי שכבר סיימנו לאכול את המנות הראשונות והלחם לא היה אפוי. במנות... העיקריות שלושה לזניות שרופות כשביקשנו להחליף למנה חדשה נאמר שלנו שאין יותר לזניות. בסוף ויתרנו על מנה אחת והחלפנו אחרת בהמבורגר שיצא חי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
כל הדברים הטובים ששמעתם על טריולה ...... נכונים
4.8
25/03/15

פיספסתי ב - 15 דקות את העיסקית , חבל . הזמנתי לזניה . לקח 20 דקות אבל הגיעה מחבת לוחשת עם לזניה מהטעימות שאכלתי בימי חיי . היה שווה להמתין . ביקשתי המלצה על קוקטייל , קיבלתי קוקטייל... טעים מאוד עם קוקוס ושמנת שהוגש בצורה יפה . השירות קשוב בצורה יוצאת דופן . מומלץ ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 59 ביקורות
איטלקית קטנה ונעימה
4.3
15/02/15

המסעדה כמעט נחבאת אל הכלים וזה סוד הקסם שלה. אין בה משהו יומרני. יש בה אוכל טוב ומבחר מיוחד. ישבנו על הבר בשל חוסר מקום אך השרות היה נעים וטוב. הזמנו רביולי ברוטב שמנת עם אפונה ואספרגוס... וריגטוני ברוטב שמנת עם פטריות וחזה אווז. הרביולי היו נימוחים והרוטב היה עדין. השילוב של האפונה והאספרגוס נתנו רעננות וטעם מיוחד. הריגטוני היו שילוב מוצלח לרוטב שנספג בתוכם. רוטב השמנת לא השתלט ולא הטביע את המנה והיה בכמות מדויקת יחד עם הפטריות וחזה האווז שיצרו מנה מנחמת, טעימה ומדוייקת. ניכר שלשף יש יד טובה ובהחלט נחזור לשם לטעום מטעמים נוספים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל מבקר מתחיל
מסעדה טובה, אך מדרדרת
3.8
08/10/14

אני מבקר במסעדה מאז שהיא נפתחה. מקום נעים, אוכל טעים. אין יותר מדי מבחר, אבל זה מקום כיפי לשבת עם חברים. אבל... בפעם אחרונה שהייתי שם הביאו לנו בירה מהולה במים! וויינשטפן שקוף(!!), גינס... ללא טעם. המלצרית גימגמה משהו, החליפה את גינס. מנהל מקום הסכים להחליף וויינשטפן רק אחרי ויכוח קטן "אז למה שתית כמעט חצי כוס?..." (כי לקחתי 2 לגימות ונתתי גם לחבר לטעום עד כדי כך הייתי בשוק). בקיצור, זה היה ממש מוגזם. אז תבדקו את הבירה שלכם טוב טוב. יחד עם הנ"ל, עדיין ממליץ על המקום בגלל האווירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
maya.nir - תמונה
maya.nir 4 ביקורות
אופס?
2.3
27/07/14

ישבנו חמש חברות ביום רביעי לקראת 11 בלילה, היינו רק אנחנו ועוד זוג במסעדה. לא הזמנו מנות ראשונות ולקח לאוכל כמעט 45 דק להגיע והיינו מורעבות. האוכל טעים ללא ספק, אך השירות לא היה אדיב... והזמנים היו מעצבנים. מתוך חמש בנות, 3 מאיתנו מצאו שערות בתוך האוכל, ועל פי צבע השיער ידענו שהן לא שלנו. מגעיל מגעיל מגעיל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Trilandian - תמונה
Trilandian 34 ביקורות
אחלה מסעדה
4.5
21/06/14

בני המשפחה רצו לחגוג מאורע משפחתי במסעדה, אז חיפשתי בזאפ מסעדה בפתח תקווה שפתוחה בשבת, וכך הגעתי לטריולה. הרושם הראשון שלי מהמקום היה עד כמה נעימה האווירה. המקום יפה, הכורסאות שעליהן... ישבנו נוחות, והמוזיקה לא רועשת. המלצריות היו מאוד ידידותיות, האוכל הגיע במהירות בזק, והאיכות שלו היתה מאוד טובה. ממליץ מאוד למי שמחפש מסעדה לא כשרה, במיוחד אם הוא אוהב אוכל איטלקי.

עוד פרטים
הוספת תגובה