נגישות
נגישות

טריולה בראסרי - בשרים, איטלקי - Triola ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

50 ביקורות וחוות דעת על טריולה בראסרי - בשרים, איטלקי

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
19/09/11

ישבתי עם החברה אחרי העבודה.. שירות מצויין, פיצה מרגריטה מ"ס 1 .. וניוקי מומלץ בחום!! כן כן אכלתי את שניהם..לבד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
18/09/11

סעדתי במסעדת וטריולה פעמיים,לראשונה בשעות הצהריים,בהם נהנתי ממבחר מנות עסקיות נרחב,מרשימות וטעימות במחיר נאה לכיס,המסעדה הייתה מלאה ונאלצנו להתיישב על הבר,זו הפעם הראשונה בחיי בה נהנתי... לסעוד בבר במסעדה,ונהנתי מחווית שירות מדהימה.בפעם השנייה בה הגעתי לחגוג עם משפחתי אירוע מצומצם חוויתי חוויה מדהימה,נעימה וטעימה,האוכל היה מדהים אפילו עוד יותר,השירות נפלא ומקצועי ביותר,האוירה חמימה וכייפית,והקינוחים,זו כבר רמה אחת מעל הכל!אין ספק שאחזור לסעוד שוב בטריולה..ממליצה בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.3
01/09/11

לא הייתי במסעדה הזאת אבל לקרוא לקינוח על שם הרודן האיטלקי הפשיסטי (מוסוליני), חברו של היטלר, זה לא סתם סר טעם אלא בפירוש מ-ג-ע-י-ל. אני לשם לא אלך לאכול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
28/08/11

ממליצה בחום! טירמיסו , פבלובה פשוט אין מילים פוקצ'ה עם סינטה מומלצת בחום בירות מחבית שירות אדיב ומקצועי אווירה מאוד נעימה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
18/08/11

שמי אור ויסמן מאיזור המרכז. אני הגעתי לטריולה לאחר מספר המלצות מצד חבריי ומשפחתי, למען האמת אני צפיתי להגיע למקום שלא יחדש לי מבחינת אווירה ואוכל אבל להפתעתי אני שמח שטעיתי! ברגע... שנכנסתי הרגשתי ממש בנוח, מנהל המסעדה לחץ את ידי ואמר "ערב טוב", שזה בעיניי שירות מצוין, לאחר מכן התיישבתי עם בת זוגתי, לא עברו 2 דקות וכבר מלצרית ניגשה אלי כדי להכניס אותי לעניינים. המוזיקה הייתה בווליום המתאים האוכל היה מצוין ומרענן והכי חשוב בימינו- המחירים שפוים! אני הבנתי שזו מסעדה חדשה שהרבה לא מכירים. אני מאחל המון הצלחה בהמשך הדרך.

עוד פרטים
הוספת תגובה