נגישות
נגישות

טריולה בראסרי - בשרים, איטלקי - Triola ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

50 ביקורות וחוות דעת על טריולה בראסרי - בשרים, איטלקי

ישראל - תמונה
ישראל 2 ביקורות
בדרך כלל מעולה הפעם התאכזבנו
1.3
01/01/19

אישתי ואני התקשרנו להזמין מקום לסילבסטר נאמר לנו כי המקום שהזמנו הוא בשעה 20:45 על הבר כמו כן נאמר לנו בשיחה כי אם נגיע לפני השעה 21:00 נהנה מיין חופשי כל הערב ומתנה ,כמובן שהגענו בזמן... וברגע שהזמנו יין אמרו לנו כי הכוס הראשונה היא בתשלום,חייב לציין כי כמה שעות לפני שהגענו התקשרו אלינו לוודא שאנחנו מגיעים ואמרו לנו שהמקום לטובתינו עד השעה 22:15 וכמובן שלא הסכמנו להיות מוגבלים בזמן ולאחר דין ודברים הסכימו שנישאר כמה שנרצה האוכל כרגיל היה טעים אך השירות היה איטי וראו בבירור את הלחץ במקום לאחר סיום הארוחה הזמנו קינוח (עוגת גבינה)ולאחר כ20 דק שלא קיבלנו החלטנו לוותר ולבטל את ההזמנה היות ואנחנו לקוחות קבועים של המקום נשמח לפקוד אותו שוב אך רק בימים רגילים כיוון שהחוויה שעברנו בסילבסטר שבה הבנו שבאירועים מסוג זה עדיף לא להגיע

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
02/01/2019
היי, צר לנו לשמוע על החוויה שחוויתם. זילבסטר אכן ערב עמוס ולמרות זאת מקרה שכזה לא צריך לקרות ואנו רואים זאת בחומרה. אנא השאירו פרטים לבירור מנהל. תודה מסעדת טריולה.
טוביה - תמונה
טוביה 30 ביקורות
מסעדה מומלצת וערב מהנה
4.5
16/11/18

הגענו שוב למסעדה איטלקית מצויינת קטנה ואינטימית. מנות ראשונות כרובית ואריטישוק עיקריות סלמון בפסטה ואסאדו בפסטה יין ומנה אחרונה קדאיף בגבינה ותותים. שירות אדיב אווירה טובה קצת עומס ורעש... בחמישי בערב אבל בסך הכל כיף ונחזור שוב. מחירים קצת גבוהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מימי - תמונה
מימי 59 ביקורות
אוכל איטלקי טעים
4.5
08/08/18

הגענו באת יום האהבה ט"ו באב, והיו המון מנות מיוחדות לכבוד זה. החברה הרגישה ללקטוז הזמינה מרק ירוק- כי אין מבחר גדול ואין מנות פסטה על בסיס שמן זית. אני הלכתי על מנה מיוחדת- רביולי... גבינות ברוטב שמנת וסלק- מנה מדהימה. בעלי אף הוא היה במיוחים עם פסטה פירות ים, שהייתה מנה גדולה מאוד וטעימה. הרביעי הזמין נקניקיות הבית והיה מרוצה. זו הייתה פעם ראשונה שלנו כאן ונהנינו מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
איטלקית מצוינת
3.5
23/07/18

האווירה נעימה בערב. בסופ"ש חובה להזמין מקום, אחרת ממתינים זמן רב בחוץ. המלצרים והצוות אדיבים. מנות ראשונות מצוינות ומשביעות מאוד! עד כדי כך שחלק לא רצו להזמין עיקריות. עיקריות סבירות,... טעמנו טובות יותר באיטלקיות אחרות, כמות קטנה יחסית למחיר. קינוחים מצוינים. כן מקום שנמליץ עליו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avner - תמונה
Avner 4 ביקורות
חביב והוגן.
4.0
07/10/17

שירות נעים ואדיב. אוכל טעים ולא יומרני מידי. בהחלט מסעדה שאני אמליץ עליה עם שתי הסתייגויות. 1. האקוסטיקה נוראית והמוסיקה מפריעה לנהל שיחה נעימה בזמן הארוחה. בקשנו שינמיכו את המוסיקה... ולא הסכימו. זה בהחלט לשיקול דעתם אבל לי זה הפריע לנהל שיחה משפחתית. 2. תאורה. התאורה ממש לא טובה. האור אינו מעל לשולחן אלא מצדדיו מה שיוצר צל על התפריט ונקשה את הקריאה ( נעזרנו בפנסי הטלפונים שלנו) וכן, יוצר צל על המנה. אני ממש ישבתי על הצד על מנת לראות מה אני אוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
לא מה שזכרנו
2.8
24/09/17

זה בהחלט לא המקום שזכור לי. הגענו בשבת בערב מבחוץ כבר היה אפשר להריח את ריח הפיצה מהטאבון שישר עשה חשק. הזמנו להמלצת המלצר שהיה מאוד נחמד, לראשונה מנת כרובית אפויה בטאבון ברוטב איולי... טרטופו. המנה הייתה מרשימה בנראות אך לצערי לא יותר מזה. זה היה כרובית במיונז, צר לי אבל לא היה זכר לאיולי ובטח לא לטרטופו, אפילו לא בטעם האחורי ולטרטופו יש טעם מאוד חזק ודומיננטי. חבל כי למנה יש פוטנציאל. מה שכן לא עשו שום בעיה בהחזרת המנה. לעיקרית חלקנו פיצה פפרוני, גם זה לאחר המלצת המלצר (וריח הפיצה המשגעת) אם זאת גם כאן חווינו החמצה. הפיצה שהגיעה כמנה לא קטנה היתה בינונית לגמרי, "הקצה" של הפיצה היה גדול מידי ביחס לקוטר שלה (הרבה בצק בלי כלום), נכון שהייתה הרבה גבינה אך רק חתיכה אחת של פפרוני לסלייס (למען ההגינות בסלייס אחד היו 2 חתיכות). גם פה חשנו החמצה. חשבנו על קינוח אבל החלטנו שמיצינו

עוד פרטים
הוספת תגובה
נוי - תמונה
נוי 31 ביקורות
טעים ויוקרתי
4.5
01/05/17

במסעדה יש אווירה מושלמת, אווירה מאוד טובה לדייט או ליציאה עם בן זוג. האוכל היה מאוד טעים, מרגישים שזאת מסעדת שף. המנות פתיחה מאוד מיוחדות וטעימות - לקחנו את הכרובית ואת האטישוק. למנות... עיקריות לקחנו פסטה עם בשר ופיצה עם ירקות. הפיצה היתה דקה ופריכה. הפסטה טובה ומרגישים שהיא פסטה שמכינים לבד ולא קנויה ותעשייתית. לקחתי גם את הקוקטייל עם האננס שמאוד מומלץ לדעתי. המנות יקרות, זה אין ספק. ולכן מתאים יותר לדייט, על מנת שהסכום שיוצא בסוף יצדיק את הארוחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יקי - תמונה
יקי 2 ביקורות
אוכל טעים, שירות ירוד , מקום לבירה בלבד, לא אגיע שוב !
3.0
24/03/17

אוכל טעים ללא ספק , קצת מוגש בקמצנות לטעמי ( מנות ראשונות) מחירים סבירים.השירות זקוק לשיפור משמעותי בדחיפות !

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
26/03/2017
היי חשוב לנו מאד לשמוע על החוויה שהייתה וללמוד ממנה. נשמח לקבל את פרטיך. טריולה.
Elena - תמונה
Elena 2 ביקורות
מאוד שווה
3.5
04/12/16

מסעדה מצויינת,אם הייתה ב תל אביב לא היה מקום.אוכל טעים.ב מחיר סביר.גם יש ב איזור חניה.אפשר להשקיע בשירות...

עוד פרטים
הוספת תגובה
אינה - תמונה
אינה מבקר מתחיל
שירות מאוד לא מקצועי
2.3
27/08/16

הזמנתי שולחן בחדר פנימי 3 שבועות מראש. בהגיענו למסעדה מתברר שהשולחן לא ערוך עבורינו ובכלל אנחנו לא יכולים לשבת בחרד שהזמנתי אלא יערכו לנו באולם הרגיל. וגם זה לקח כ 20 דקות כי חלק... מבשולחנות עדיין היו תפוסים. בינתיים היינו צריכים לחכות בחוץ בשמש או במרכז המסעדה. במקום להתנצל על הטעות האחמשית חקרה מי רשם את ההזמנה (אני באמת צריכה לזכור?!) כל המצב הזה מאוד קילקל את החוויה למרות שהאוכל טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה