נגישות
נגישות

יומנגס - Humongous ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

44 ביקורות וחוות דעת על יומנגס

sharony - תמונה
sharony 4 ביקורות
ההומבורגר הכי טעים שאלנו
4.0
22/02/15

חיכינו הרבה זמן בחוץ והרבה זמן לאוכל אולי כי היו הרבה אנשים אבל המנות מעולות וטעימות מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
גברת מגונדרת - תמונה
גברת מגונדרת 32 ביקורות
ממש לא טעים
1.3
20/02/15

המבורגרים לא ממש טעימים בפני עצמם, מה שעושה אותם "טעימים" זה טעמים עזים של גבינות, ריבת בצל וכו' . לחמניות של המבורגר באיכות ירודה מאודה, צ'יפס וטבעות בצל סבירים ןלא יותר מזה. אין... אפשרות לבקש מנות קטנות יותר או כוס בירה קטן יותר. שרות יעיל אבל לא מי יודע מה קשוב כי יש כמויות אדירות של אנשים. הכי אהבתי בכל הביקור את בירת הבית. סופר מוצלחת. ממש לא ממליצה למרות התלהבות מטורפת של מבקרי אוכל בעיתונים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal - תמונה
Michal 24 ביקורות
ענק וטעים
3.5
15/02/15

חטא גדול וטעים אם מצליחים להתעלם מהווליום של המוזיקה. מסקנה על הדרך, כדאי לבוא צעיר :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל - תמונה
יובל 10 ביקורות
טעים, אבל!
3.0
21/01/15

יומנגס הנה מסעדת המבורגרים עם מגוון עצום של גבינות. להמבורגר עצמו יש טעם מיוחד וכן שווה לנסות, אני ממליץ על הפיני(מגיע עם מזרק מייפל), אבל המחיר מוגזם. כך גם המחירים של השתיה החריפה,... לצערי. עוד דבר למוציא קצת את החשק, הוא חוסר היכולת להזמין מקום במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 59 ביקורות
המבורגר של ערב
4.5
21/01/15

אתמול באתי עם עוד חבר למסעדה. בגלל שהגענו בסביבות 6 וקצת בערב לא נאלצנו להמתין כלל. ישבנו על הבר והברמנית שירתה אותנו בחום ובמקצועיות ובהמלצתה הזמנו המבורגר צרפתי. להמבורגר עצמו היו... טעמים מעושנים שהשתלנו נהדר עם הטעמים המתוקים של ריבת הבצל. ההמבורגר הגיע עם כמות צ'יפס גדולה ביותר שהשביעה מאוד. שידכנו להמבורגר את בירת הבית (מבשלת אלכסנדר) שהייתה טובה מאוד. בהחלט אבוא לשם שוב לנסות לטעום קומבינציות נוספות של ההמבורגרים המיוחדים במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aline - תמונה
Aline מבקר מתחיל
שירות על הפנים אבל בורגר איכותי
1.8
05/01/15

הגעתי לשם עם עוד שני חברים, אני לא מבינה על מה כל הרעש סביב הבורגרים של יומנגוס? הזמנו 3 מנות, מתוכם אחד היה מגיעל(עם ערמונים) אחד טוב ואחד מצוין (פיני). האוירה לא נעימה, ישבנו בחוץ כי... המלצרית אמרה לנו שבפנים לא נקבל שירות מהיר! מהההה?! מה זה השטויות האלה?! אין להם קינוחים חוץ ממילקשייק. המצב של השירותים מחריד. והמלצרים לא נחמדים אבל יש להם בורגר פיני מצוין אז יש מצב שאני אחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 11 ביקורות
גם אם יגררו אותי....
1.5
16/12/14

היה לחבר "קרניבור" יומהולדת והוא התעקש שניסע מתל אביב עד למסעדה ברופין כדי שנחגוג לו. הגענו 5 חברים ונהיה לנו חושך בעיניים, בסביבות 100 אנשים חיכו בחוץ בתור. שאלנו את המארחת כמה זמן... המתנה והיא ענתה שבסביבות השעתיים!!! שאלנו את "ילד היומהולדת" אם הוא רוצה משהו אחר אבל הוא התעקש שנישאר, וחיכנו בחוץ יחד עם שאר 100 האנשים - כולם בני נוער וילדים מהאזור. אחרי יותר משעתיים של המתנה (רציתי ללכת לפני אבל אתה לא רוצה להרגיש פראייר אחרי שעה המתנה ולחתוך למקום אחר וגם רציתי לטעום את אותו ההמבורגר האגדי שהחבר הילל) לבסוף הושיבו אותנו. הזמנו כולנו המבורגר צרפתי עם ציפס. איום ונורא. ההמבורגר שהזמנתי מדיום וול הגיע נא.לאחר סיבוב נוסף על הגריל הצבע היה בסדר אבל הטעם, נוראי,בל יתואר. 2 ביסים ושמתי אותו בצד, שאלתי אם אפשר להחליף אבל המלצר ענה שבגלל הצלייה הנוספת "שדרשתי" זה הטעם ואי אפשר להחליף כי זאת אשמתי.ראיתי שאין עם מי לדבר ולא התווכחתי. הנחמה גם לא הגיעה מהציפס שחציו היה ספוג שמן וחציו היה שרוף. שתקתי והעברנו את היומהולדת בשקט, חבר נוסף חשב כמוני על ההמבורגר ולא אכל ממנו ומכיוון ששמע מה שהמלצר אמר לי הוא בכלל לא ביקש להחליף. סיימנו לאכול והלכנו.אני חייב לציין שנער היומהולדת דווקא כן נהנה מההמבורגר שלו אך הקונצזוס משאר החברים הוא שליומנגס אנחנו לא חוזרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ec - תמונה
ec 15 ביקורות
לא כצעקתה
3.0
24/11/14

הגענו בשבת, היה גשום וקריר, חיכנו כ-50 דקות. המקום היה רועש וצפוף. הציפיה הייתה גבוה לאחר חוות דעת מצויינות שקיבלתי מבתי . בפועל המקום לא כזה שוס. מנה ראשונה טבעות בצל היה מזעזע, טבעות... בטמפורה בצבע חום כהה המצביע על שמן שלא הוחלף הרבה מאוד זמן. מנות ההמבורגר היו טובות. כל אחד קיבל ערימת ציפס אבל הציפס היה קר ונראה "עייף". בקיצור מקום בינוני ואולי באמת מתאים לצעירים שמתלהבים מהגודל של המנות. מחיר סביר. המלצרים מסבירי פנים ונחמדים. מעבר לזה אני לא מצליחה להבין את הקטע שלא ניתן להזמין מקום, היה הרבה יותר טוב להם אם זה היה מסודר ואנשים לא היו מחכים בתור לאוכל כמו בבית תמחוי.נותנים לכל שולחן זמן מוקצה, כמו בכל מסעדה נורמלית והכל היה זורם הרבה יותר טוב .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ron - תמונה
Ron 2 ביקורות
לא להיט
3.3
21/11/14

המקום עמוס תמיד -כן. אז מחכים שעה וחצי להכנס למקום, המלצרים חביבים ביותר והאוכל מגיע די מהר אבל ההמבורגר רגיל והציפס נוראי.... יותר מתאים לסטודנטים או חיילים רעבים מבחינת האוכל פחות... מבחינת המחיר היקר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
המבורגר טעים וממש יקר
4.0
08/11/14

הגענו למקום אחרי כל הרעש עליו, וביקשנו מקום ל9, כשהיינו 5 והיו אמורים להצטרף עוד 4 (שהיו במרחק 5 דקות מהמקום). הפנים של המסעדה היה מלא אך בחוץ ריק, והמארחת התעקשה שנשברה רק כשהאחרים... יגיעו ושבינתיים נעמוד בכניסה, וכל היחס שלה היה מתנשא ממש. למרות שאמרנו שהחברים שלנו 2 דקות משם, זה לא עניין אותה. החברים הצטרפו והתיישבנו בשולחן. המלצר היה ממש נחמד ומקצועי והזמנו. אני הזמנתי המבורגר איטלקי 400 גרם והמבורגר מקסיקני 200 גרם וחלקתי עם חבר כדי שננסה 2 טעמים, ועל ההמבורגר האיטלקי הוספנו גבינת עיזים. ההמבורגרים הגיעו יחסית מהר יהיו ממש טעימים, במיוחד המקסיקני. הם הגיעו עם המון צ׳יפס (מהסוג הביתי של הפלאפליות) שהיה נחמד, טעים רק לכאלה שאוהבים אותו. בסופו של דבר לי ולחבר שחלק איתי יצא 75, שזה היה הכי זול בשולחן, כי המחירים שלהם נורא יקרים (הרוב שילמו 150+). נורא אהבנו את האווירה והשמח שצוות המלצרים עושים בשולחן שיש למישהו יומולדת בו (תופים, רעשנים וריקודים - באמת!) . סך הכל טעים ונחמד לפעם ב, גם בגלל המיקום וגם בגלל המחירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה