נגישות
נגישות

יומנגס - Humongous ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

44 ביקורות וחוות דעת על יומנגס

Reut - תמונה
Reut 41 ביקורות
טעים ביותר אבל...
4.0
04/12/15

ההמבורגרים במקום מעולים, המבחר פנטסטי והעשייה נהדרת. עם זאת... לא ברור לי למה יש כל כך הרבה תור ופרסום מוגזם על המקום. נתחיל מזה שאין חנייה באזור ורק חיפוש החנייה מוציא את כל התיאבון,... נמשיך בכך שאי אפשר להזמין מקום מראש ובשעות הערב אפשר לחכות לא מעט זמן למקום שיתפנה. הסניף ברופין רועש, האווירה מבולגנת והדבר היחיד שמציל שם את החוויה הרעה הראשונית הם המלצרים הקופצניים והנעימים. המחירים לא זולים אבל ההמבורגר שווה את המחיר. עם זאת, אין סיבה לסוע לשם במיוחד (למתגוררים באזורי הצפון או הדרום המרוחקים). אם אתם באזור, לגמרי המבורגר מומלץ לעצור בו (רק תבואו עם סבלנות).

עוד פרטים
הוספת תגובה
zvikam - תמונה
zvikam 5 ביקורות
ממש לא טעים
1.5
17/10/15

בקרנו אתמול בסניף רופין. הבשר ספוג טעמים עזים בהתאם לבחירה, איטלקי, צורפתי או אחר, כך שקשה לזהות את הטעם של הבשר. הציפס עיסתי, נוטף שמן. התוספת של פטריות להמבורגר לא טעימה, הפטריות היו... פושרות, קרות ללא טעם. הזמנתי 440 גר. ציפיתי למנה גדולה, בסך הכל קבלתי שני המבורגרים של 220. כמו דבל מאק. ביקשנו מנת ילדים אך מלצר טען שאין. השירות מסתכם בדיקלום מהיר של סוגים של מנות. אין תפריט, אין זמן לבחור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ilayavni - תמונה
ilayavni 26 ביקורות
אוכל בינוני, שירות חובבני
2.0
09/09/15

חברים סיפרו לנו שהמקום זכה לפרסום מוגזם ללא הצדקה ובכל זאת היינו חייבים לבדוק. לצערנו הם צודקים. זה מתחיל בשירות החובבני המתנשא של המארחת שלא הסכימה להושיב אותנו לפני שאחרון הסועדים... התייצב. כך עמדנו בת שישים ועוד שלושה בני שלושים וארבעים, לחכות לשני הסועדים האחרונים. פעם ראשונה שאני נתקל במדיניות כזו. האוכל עצמו גם היה בעייתי. השמן השרוף השאיר את חותמו על הצ'יפס וטבעות הבצל שהיו מאוד לא טעימות. גם ההמבורגרים היו בינוניים מאוד. החצר בחוץ היתה מלאה בעשרות בני נוער. רמת האוכל לדעתי יותר מתאימה להם מאשר למבוגרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
rami.ate - תמונה
rami.ate 14 ביקורות
התאכזבנו
2.0
25/08/15

החזרנו 2 (ספרדי ורגיל) מתוך 5 המבורגרים. טעם שומן הכבש השתלט וכלל לא הרגשנו את טעם התוספות... 3 האחרים היו סבירים, לא יותר. הציפס (המון ציפס) היה עייף ושמנוני. האווירה צעירה ונחמדה, רק... שכל 5 דקות הרמקולים בפול ווליום בשיר יומולדת... אכלתי כבר המבורגרים טובים בהרבה, במחיר סביר הרבה יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noy - תמונה
Noy מבקר מתחיל
נהננתי מכל רגע!
4.0
13/08/15

כולם היו מחויכים, אדיבים, היה המון צחוקים, הצוות מדהים! אחלה יחס ושירות! קצת התאכזבתי מההמבורגר- הזמנתי את האיטלקי ולא כל כך השתלב לי הבזיליקום שם.. מאמינה שיש יותר טובים. אך השירות... עשה לי את כל הערב וכמובן לא נתנו לי לשלם על ההמבורגר כי לא אכלתי אותו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tomer - תמונה
Tomer 6 ביקורות
לא מתאים לכל אחד... אבל המון שואו!
3.0
12/07/15

אין ספק שיומנגס היא מסוג המזללות שמחייבות ביקור! היא מתאימה בעיקר לצעירים, לאוהבי המבורגרים מושבעים, וללא שומרי כשרות! המסעדה יקרה, אך בצדק- המנות שוות את זה. וחוץ מיזה, לא יצא לי לטעום... עוד הרבה המבורגרים ברמה הזאת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hila - תמונה
Hila מבקר מתחיל
אכזבה
1.5
13/06/15

הגענו לאחר ששמענו על המסעדה מחברים, חיכינו בשבת בצהריים תור של 20 דקות בערך, האווירה שמנונית, צעקנית ומלוכלכת.. הכוסות היו מריחות ולבנות מהמדיח, והתוספות באו למעשה לפצות על בשר לא... איכותי. צ'יפס מלא בשמן, לא נקי ככל הנראה. בקיצור מאוד לא מומלץ. לא אחזור..

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של rami.ate
rami.ate
25/08/2015
mtn-il - תמונה
mtn-il 47 ביקורות
מאכזב
2.8
06/04/15

שמענו רבות על המסעדה והחלטנו לנסות גם, כנראה שהמקום הוא חוויה שמתאימה יותר למי שאוהב לאכול הרפתקאות לא כשרות. ניסינו את ההמבורגר שמוגש עם מזרק של מייפל, הוא היה טעים אבל לא מדהים, לא... טעם מיוחד כמו שהכינו אותנו וציפינו שיהיה. הצ'יפס היה ביתי ומרענן. חד פעמי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eden - תמונה
Eden 5 ביקורות
נחמד
2.5
02/04/15

פעם ראשונה שהגעתי ליומנגס לא חיכיתי בתור כי הגעתי בערך בשש והזמנתי את המקסיקני הכשרה, יקר מאוד למנה ומנת המבורגר רגילה לחלוטין אבל הציפס היה טעים, לאחר מכן באתי שוב ב12 וחצי בלילה היה... תור משוגע של שעתיים וחצי נכנסתי באיזה 3 (לא מאמינה שחיכתי את התור) חיכיתי בגשם הזמנתי צרפתי שהיה בהחלט סביר והציפס היה פשוט שומנני ונורא , לא מבינה מה השתנה לא ניראלי שאחזור שוב עושה לי לא טוב רק לחשוב על הציפס, מה שכן מתה על המלצרים הנחמדים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמיר - תמונה
עמיר 22 ביקורות
סבבה והכל אבל
2.3
12/03/15

ההמבורגר הפיני שאני הזמנתי (עם תוספת גבינה שבהחלט הייתה במקום!) היה מאוד טעים, אבל המחיר היה ממש גבוה עבורו. המילקשייק בסיום הארוחה היה מיותר. לא טעים במיוחד. המבורגרים אחרים שנוסו... בשולחן היו פחות מוצלחים. ההמתנה בתור הייתה ארוכה מאוד. והאווירה בפנים הייתה צעקנית. אני לא אחזור למסעדה הזו, גם לא בשביל המבורגר טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה