נגישות
נגישות

יומנגס - Humongous ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

44 ביקורות וחוות דעת על יומנגס

קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
ההמבורגר הכי טעים שאכלתי
4.3
04/09/14

שמעתי רבות על יומנגס אבל התעצלתי לנסוע עד צומת רופין. באחת מהפעמים שידידיי נסעו לאכול ביומנגס , ביקשתי מהם להביא לי המבורגר . ההמבוגר הגיע בחצות והוכנס למקרר .למרות שההמבורגר שהה במקרר... כל הלילה וחומם על ידי למחרת , הוא היה מדהים בטעמו . הטוב ביותר שאכלתי בימי חיי . כל ביס היה חגיגה בפה . תענוג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 90 ביקורות
שווה את ההמתנה
4.3
03/09/14

סעדנו ביומנגס 4 אנשים לאחר המתנה של כמעט שעה בתור. האוכל היה טעים הגיע מהר ובכמויות, ואווירת המקום בהחלט מכניסה לרוח המזללה. הזמנתי המבורגר עם מייפל וקשיו והיה מעולה. הערות בונות-חבל... שאי אפשר להזמין מקומות מראש, למקרה שבאים עם המשפחה או אנשים מבוגרים, ושאין אופציה צמחונית.. ואין קינוחים...:(

עוד פרטים
הוספת תגובה
dudy - תמונה
dudy 44 ביקורות
גאונות
4.5
07/08/14

שכחו כל מה שידעתם המבורגרים ושירות. הבשר מוגדר מחדש! אני שונא לחכות לאוכל וכאן אין מצב שלא מחכים חצי שעה-שעה בתור (אי אפשר להזמין מקום מראש, קצת מעצבן) מבחר המבורגרים לבחירה, הבשר נהדר,... איכותי, מנה גדולה עם ציפ'ס כמו שאני אוהב (והרבה) השירות מדהים, מלצריות חביבות מאוד וגם שהייתה לי בעיה עם רמת הצליה של ההמבורגר וכבר אכלתי חצי ממנו האחראי החליף לי למנה חדשה לגמרי עד שהייתי שבע רצון. האוכל הגיע חם ובזמן קצר יחסית. לפה אני חוזר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ריבי - תמונה
ריבי 5 ביקורות
מאכזב מאוד!
2.0
30/07/14

נסעתי במיוחד להומנגס שצומת רופין, המקום המה אדם ולמרות זאת השירות היה מהיר למדי. ביקשתי משלוח ואכן המלצרים האחראים היו אדיבים מאוד, אך המנה שהגיעה, שהתחילה בצ'יפס נוראי, שחור ורופס נראה... היה שטוגן בשמן שרוף, ביקשתי שיחליפו את הצ'יפס ואכן עשו זאת מיד, אך הצ'יפס שהגיע במקומו היה בדיוק אותו הדבר, רק חם יותר- יצא מהטיגון בדיוק, שחור ומר. ובהחלט יכול להחשב כאחד הצ'יפיסים הגרועים ביותר שאכלתי מימי. גם ההמבוגר (הצרפתי שהומלץ על ידי המלצרית הנחמדה, היה מאוד לא טעים, חסר כל ייחוד ובוודאי לא מצדיק את המחיר המופקע 69 ש"ח! למותר לציין שהצ'יפס הושלך לפח וגם מחצית מההמבורגר. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סער - תמונה
סער מבקר מתחיל
מסעדה מעולה
4.5
14/06/14

מסעדה מעולה, ההמבורגר הכי טעים שאכלתי. אני ממליץ על האיטלקי. שירות מעולה ואוירה טובה. שווה ללכת

עוד פרטים
הוספת תגובה
sharony - תמונה
sharony 4 ביקורות
המבורגר הכי מיוחד בישראל
4.3
23/04/14

טעים מאוד שרות אדיב במיוחד המבורגר בטעים מיוחדים שאין בשאר המסעדות בישראל

עוד פרטים
הוספת תגובה
גריגורי - תמונה
גריגורי 4 ביקורות
מתוך פעמיים במקום...נחמד
2.8
09/04/14

פעם ראשונה התאכזבתי... אחרי שבחרתי עם אישתי בהמבורגר איטלקי עם תוספת צ׳ידר...הבנו שטעינו ... היה קר...טעם גבינתי במקום בשר והציפס היה נטו שמן! פעם שניה באנו לתקן את העוול..ואכן היה... שיפור...הלכנו על ההמבורגר הרגיל עם צ׳ידר! אבל הפעם הוצאנו את הירקות מהלחמנייה! היה חם וטעים! והציפס היה אפילו בסדר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 90 ביקורות
טעים עם אוירה מיוחדת
3.8
17/03/14

אחרי כל מסעדות הגורמה שווה לפעמים לקפות ליומנגס המבורגר איכותי עם הרבה תוספות של גבינות איכותיות ליד ; ושלל תוספות מפנקות. צ'יפס טעים קריספי; המבורגר טעים ומפנק, מה שכן מנת הביניים... שהזמנו של חזה אווז עם צ'דר מטוגן- אפשר לוותר. שמנונית מידי ו כבדה מידי

עוד פרטים
הוספת תגובה
amir - תמונה
amir 18 ביקורות
המבורגר איכותי במחיר של ארוחת גורמה
2.8
16/03/14

אוירה ועיצוב נעימים, מגוון המבורגרים איכותיים. אבל חוצמזה נפלו על כל השאר, דבר ראשון אין למקום תפריט, ומאוד קשה לעקוב אחרי המלצרית, פשוט פתחתו בסמרטפון את התפריט ובחרנו. השתיה לצערינו... הגיעה רק אחרי שכבר סיימנו את האוכל. וליד ההמבורגר מוגש שמן שבתוכו יש קצת תפוחי אדמה (מה שנקרא אצלם צ'יפס), וזה מוריד מההמבורגר הטוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה