נגישות
נגישות

יומנגס - Humongous ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

44 ביקורות וחוות דעת על יומנגס

zema - תמונה
zema 75 ביקורות
טעים ויקר
4.3
23/07/17

אכלנו בסניף בנשר והיה מאוד טעים. מבחר גדול מאוד של סוגי המבורגרים (הצרפתי והפיני להיט!) שמוגשים עם המון תוספות לבחירה והר של צ'יפס. אווירה כיפית מאוד וכל המלצרים נחמדים ואדיבים. החיסרון... היחיד הוא המחיר הגבוה (למרות שגם זמן ההמתנה בחוץ הוא נוראי אבל נסבל) שגורם לא לרצות לבוא שוב וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
טעים מאוד אך יקר מאוד.
3.8
22/06/17

הייתי עם בני החייל שחזר מורעב מהצבא ורצה משהו בשרי ואחר. המנות יקרות מאוד ולכן מבחינתי זאת חוויה חד פעמית, האמבורגר טעים מאוד אבל התוספות מאוד רוויות כולסטרול שומנים וסוכרים, בני הזמין... אמבורגר עם כבד אווז ואני אמבורגר רגיל, הטעם מאוד טוב , השירות חייכני והמלצרית הסבירה איך הכל עובד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maor - תמונה
Maor 9 ביקורות
מתאים לצעירין בעיקר, אחלה המבורגרים.
4.5
09/05/17

מנות נהדרות וטעימות! מגיע חם ומהר לשולחן. שירות נהדר המלצרית הסבירה לנו בסבר פנים יפות את כל התפריט מההתחלה ועד הסוף. היינו זוג, אכלנו כיד המלך מנות נדיבות מאוד ולא עלה לנו הרבה מאוד.... אווירה נהדרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roni - תמונה
Roni מבקר מתחיל
מחיר מוגזם,שירות גרוע וזמן משלוח מטורף ומוגזם.
1.5
04/02/17

הזמנו משלוח בשעה תשע ועשרים בערב. אנחנו גרים בכפר מונאש,כנסיעה של שתי דקות מהמסעדה. הזמנו המבורגר,צ׳יפס נוסף ומילקשייק כדי שיגיע למינימום(מינימום של מאה שקל לכפר מונאש!!-מוגזם ביותר).... הגענו ל96 שקלים והמוכר אמר שהוא לא יוציא את המשלוח כי חסרים 4 שקלים,מה שאילץ אותנו להזמין משהו נוסף. בסוף השיחה,לאחר שנקב במחיר המטורף,הוא אמר שייקח כשעה וחצי(!!!) למשלוח להגיע. עכשיו השאלה שלי היא: מדוע לכפר מונאש,מרחק של כשתי דקות מהמסעדה,לוקח להגיע משלוח כשעה וחצי??זה מוגזם ביותר. בנוסף,מינימום של מאה שקלים הוא מוגזם ביותר עבור מקום קרוב כל כך למסעדה. מה שבטוח הוא שלא אמליץ על המסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניסים - תמונה
ניסים 2 ביקורות
מעולה
5.0
18/10/16

המבורגרים משובחים מבחר תוספות מדהים. הכי טוב שיש. צעיר תוסס שמח. מנות גדולות ונדיבות. מבחר בירות מהחבית. בהתחשב בכך שכל המבורגר מגיע עם הר של צ'יפס המחיר בהחלט סביר. פשוט כייף של מקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 113 ביקורות
המבורגר במגוון של טעמים ואפשרויות רבות של תוספות, טעים ואיכותי.
5.0
01/08/16

המבורגר במגוון של טעמים ואפשרויות רבות של תוספות, טעים ואיכותי. האווירה מאוד נעימה, ומתאימה לדיינר אמריקאי. המנות גדולות ומפנקות, והשירות נעים מאוד. המסעדה מתפארת בתפריט עשיר של תוספות... להמבורגרים ו-7 סוגי המבורגר בגדלים שונים. אין מנות ילדים או משהו אחר, רק המבורגר עם תוספות, ומנות ראשונות מאוד טעימות (אנחנו לקחנו כנפיים וטבעות בצל בבצק בירה). לא לצפות לקינוים - יש מילקשייק, טעים ואיכותי! בקיצור - חוויה כייפית, לא פלצני, שירות מקסים, מנות נדיבות ומעל לכל - המבורגרים מעולים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rami - תמונה
Rami 5 ביקורות
אכזבה ענקית!!!
2.3
30/07/16

ישבנן בשבת זוג עם שלושה בוגרים הגענו מרחוק בעקבות המלצות, היה מאוד מאכזב!!!!! לפני האכזבה נקודת אור:שרות מעולה,צוות גדול,כולם חייכנים ןמקסימים. לקחנו המבורגרים:איטלקי,צרפתי ורגיל. בשר... מלוח ולא ממש טעים,האיטלקי עם פיקורינו לא טעים בכלל,הצרפתי סביר, צ'יפסים מתחת לכל ביקורת,כהים ומקומטים,נראים רע וניטעמים רע. כל המנות (מלבד הצרפתי) חזרו כמו שהם למטבח. כדי לצאת עם טעם טוב הזמנו מילקשייקים והם היו מוצלחים וטעימים,לפחות זה... בקיצור: מחירים סבירים,שרות מצויין ושמח,אוכל ממש ממש לא טעים ולא מומלץ בכלל (לצערי,כל כך רציתי לכתוב דברים מפרגנים אבל אין)

עוד פרטים
הוספת תגובה
שון - תמונה
שון מבקר מתחיל
לא כדאי להזמין טייק אווי כי משחקים עם זה
1.8
06/05/16

הזמנתי טייק אוואי והגיע רק חצי מהאוכל שהזמנתי. שכחו המבורגר אחד ושלושה מזרקי מייפל. וזאת לא פעם ראקונה שזה קורה לי. לא ממליץ לאכול ביומנגס. המחיר הוא מעל ומעבר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 90 ביקורות
להמבורגר וציפס בלבד
3.0
23/03/16

נתחיל מהשירות היה מצוין אוירה בפנים יש. בחוץ זוועה ואקוסטיקה נוראית אוכל טעים אבל רק ההמבורגרים וציפס מנות ראשונות נפילה ! כולן אחזור אך רק להמבורגר מפנק וציפס מחיר יקר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Galit - תמונה
Galit 5 ביקורות
אכזבה
2.0
30/01/16

הגענו למסעדה כיוון שקיבלנו המלצות. והאמת כבר בכניסה היינו צריכים לחשוד שאם הציפס שנתנו למי שמחכה לטעום נראה כמו שהוא נראה ויש לו טעם לא טוב אסור לנו לעבור את הסף. אבל אנחנו כנראה חובבי... אתגרים. המקום רועש, מעוצב באוירה גרנג'ית, שרותים נקיים. התפריט מופיע על לוח והמלצרית מתיישבת לידך ומנהלת אתך שיחת חולין לפני ההזמנה שמבחינתי זה כבר לא נוח שלא לומר מעצבן. לא באתי להתיידד באתי לאכול . לקחנו 2 המבורגרים בגודל בינוני 440 גרם כל אחד, ביקשנו בלי ציפס(וטוב שכך) ומנת מילק שייק אחת. ההמבורגרים מגיעים כ 2 קציצות כל אחת 220 גרם. מה אני אגיד לכם מגעילים בשר מוזר שמנוני לא ברור. וכל הזמן שואלים אותך אם טעים לך . אז לא לא טעים אפילו הפוך. חבל שבמסעדה שזו ההתמחות שלה הנפילה כל כך גדולה. ומבחינת המחיר - יקר 67 ש"ח למנה שלקחנו לא זול.

עוד פרטים
הוספת תגובה