נגישות
נגישות

וואן - סושי בר - ONE ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

28 ביקורות וחוות דעת על וואן - סושי בר

Jean - תמונה
Jean 2 ביקורות
4.3
15/08/11

המסעדה ממוקמת ממש במרכז העיר- אזור הסיטי, לב ליבה של אשדוד. אפשר לנצל את האווירה התוססת והרעשנית של האזור ולשבת בחוץ, או לחלופין לסעוד בתוך המסעדה ולהנות משקט ושלווה, עיצוב נקי ומוקפד,... שירות אדיב ומנות נדיבות ביותר. המחירים ביחס לשאר הסושיות למיניהן זולים בהחלט, ואילו האיכות- כמוהה עוד לא נראתה (או נטעמה) בכל העיר. בניגוד לכמה מסעדות אסיאתיות שלא אזכיר כאן את שמן, מסעדת ONE מגישה עם כל מנה 3 רטבים: טריאקי, סויה (קיקומן מקורי) ומיונז חריף. בנוסף כל מגשית מגיעה עם כדורון ווסאבי וג'ינג'ר. השירות דומה מאוד לארומה: בדלפק מחכה מלצרית נדיבה ותפריט, ולאחר מספר דקות של המתנה יקרא שם הלקוח והוא יוזמן לקחת את ההזמנה. העיצוב המרווח נותן תחושה נעימה גם כשהמסעדה מלאה בסועדים, ויאפשר לכם להתרכז בטעם המיוחד של הסושיה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
27/04/11

אני ובעלי באנו לאכול במקום בהמלצת חברים ולהפתעתי הסושי היה מאד מאד טעים ומיוחד, למרות שבעלי אינו חובב אוכל אסיאתי גדול, הוא גם נהנה מאד מהסושי. מרגישים שהחומרי גלם טריים ואיכותיים.כמו... כן נעים לאכול במקום שמקפיד על מראה נקי ושרות טוב. הבקשה היחידה בדחיפות לעשות שרות משלוחים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
2.3
24/04/11

המנות עצמן קטנות יחסית למסעדות סושי אחרות מבחינת טעם הם גם לא מושלמות יש יותר טובות המקום נראה פשוט אך טוב מחירים זולים שירות נחמד מאוד בסגנון ארומה סך הכל הייתי נותן לזה 7/10 - נחמד... מאוד :)

עוד פרטים
הוספת תגובה