נגישות
נגישות

וואן - סושי בר - ONE ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

28 ביקורות וחוות דעת על וואן - סושי בר

MARINA - תמונה
MARINA 4 ביקורות
מושג שירות לא קיים כבר בשלב המענה לטלפון לאחר ההמתנה של חצי שעה
1.8
03/02/17

‎.רצינו להזמין משלוח. ההמתנה על הקו הייתה בלתי נגמרת, קיימת אפשרות ללחוץ על 0 להשארת הודעה ויחזרו אליך, אבל הלחיצה על 0 מנתקת את השיחה. אחרי 25 דקות המתנה קיבלתי מענה לא מנומס ולא מקובל... בכל מקום בטח שלא מקום עם רמת מחירים גבוהה. בנוגע לאורן ההמתנה העובדת של המקום ענתה ״אין מה לעשות יש לנו הרבה הזמנות״, בקשר לניתוק השיחה במקום אפשות להשאיר הודעה השיבה ״אני לא בניתי את המערכת, את רוצה להזמין או לא?". בעבר הזמנו פעם אחת, הסושי היה בסדר, המחירים גבוהים ממקומות דומים בתל אביב, אבל זה המקום שניתן להזמין באשדוד משלוח בשישי, אז ניסיתי. התנצלות על זמן ההמתנה, המתבקשת והמקובלת במקרים דומים בכל מקום אבל כנראה לא כאן, הייתה עושה את העבודה הרי כבר חיכיתי. אחרי יחס שקיבלתי כבר לא רציתי להזמין. מאכזב מאד‎

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tali - תמונה
Tali מבקר מתחיל
חווייה לא נעימה בכלל ספק אם אזמין משם שוב אני או משפחתי
1.3
26/06/16

הזמנתי משלוח ביום שישי האחרון, הבטיחו תוך שעה שיגיע המשלוח. אחרי שעה התקשרתי אליהם והם בכלל לא עשו הזמנה והתחילו לספר לי סיפורים שעשו הזמנה ואז שלא עשו הזמנה ואז ששלחו לכתובת אחרת,... דיברו לא יפה בטלפון ואז כששאלתי אם בכלל אקבל את הסושי, אמרו שהמשלוח יצא אליי ולא הייתי בבית ( הייתי עד כדי כך רעבה שחיכיתי ליד הדלת ואף אחד לא הגיע). ואז אמרו שישלחו את השליח שוב ושוב הוא לא הגיע. התקשרתי שוב ואמרו לי שהשאירו את המשלוח בארון חשמל שכפי שידוע לכם מה יש בתוך ארון חשמל אצל רוב הבתים, טיקנים, אבק, לכלוך וככה הייתי צריכה לאכול את הסושי וכשהתקשרתי שוב נאמר לי שאני מגזימה והסודי בארון חשמל סה״כ כמה דקות. זוועה זוועה זוועה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עצמי - תמונה
עצמי 5 ביקורות
מקום נחמד
4.0
29/11/14

הבנות מקסימות וזריזות, המבחר עצום, הקונספט של ההגשה עצמית ותשלום בדלפק גם עושה טוב והמחירים ממש סבבה! לצערי הסושי היה חסר טעם, לקחתי את הקומבינציה הכי גדולה ומגוונת, והבעיה הייתה באורז... אז כל הסוגים היו תפלים. אני אוהבת סושי ואוכלת בכל סושיה שנקראת בדרכי, אל זאת הגעתי בפעם הראשונה, אני מקווה שבניסיון הבא יהיה יותר מוצלח ושזאת הייתה רק בעיה נקודתית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אירנה - תמונה
אירנה 7 ביקורות
מעולה מעולה מעולה!!!
4.8
15/05/14

בעלי ואני ממש התאהבנו במקום , אנחנו חובבי מסעדות בכללי אוהבים גם מסעדות שף יוקרתיות וגם מקומות פשוטים , הסושיה וואן המקום נעים מאוד למרות שיחסית קטנטן , השירות חם ואדיב , המלצריות ממש... נחמדות וחייכניות , זמן המתנה למנות ממש קצר . המחירים מצחיקים והאיכות נפלאה סושי מעולה . נחזור למקום הסה עוד הרבה הרבה פעמים! במקום הזה לפחות 3 פעמים בחודש ועברו כמה חודשים ולעולם לא אכזבו אותנו!!!! כן ירבו מקומות כאלה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Viki - תמונה
Viki 8 ביקורות
מקום מצויין ואוכל משגע
4.8
30/09/13

המקום נהדר והיה מאוד נעים לשבת במסעדה. המלצריות מאוד אדיבות ונחמדות. הסושי והמוקפץ היה מאוד מאוד טעים. שווה כל שקל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
nick - תמונה
nick 3 ביקורות
הסושי הטוב ביותר
4.8
16/09/13

אני מאוד נהניתי לאכול ולהיות נמצא במסעדה זו האוירה מושלמת האזור מצוין והאוכל מאוד משביע מתאים למחירו אני אהבתי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tsipora - תמונה
Tsipora 4 ביקורות
הסושי הטוב ביותר
5.0
21/06/13

המקום עם הסושי הטוב ביותר שאיי פעם טעמתי,ואני חובבת סושי וטעמתי בהמון מקומות אבל בוואן התאהבתי :) מחירים נוחים שירות בסיגנון ארומה נוח ומהיר שווה ללכת ולנסות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dani - תמונה
Dani מבקר מתחיל
טעים
4.3
23/05/13

ישר ולעניין , סושי לא רע בכלל , בהתאם למחיר. שירות אדיב ומהיר. אחזור בעתיד לעוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
הסושי הטעים ביותר בעיר, ולא רק
5.0
01/04/13

לכל מי שאכל בהרבה סושיות בתל אביב ואזור המרכז, מומלץ מאוד להגיע לסושי ONE באשדוד כדי להתרשם שהוא אפילו טעים יותר, ובהחלט שווה יותר. המחירים הוגנים, הרולים מושקעים, כל המרכיבים טריים,... השירות אדיב. אנחנו נוהגים לקחת TAKE AWAY בסופי השבוע (בהם אין למקום משלוחים) כאשר אנחנו מגיעים להתארח באשדוד. לפני מספר חודשים גם ישבנו במקום עם קבוצת חברים והיה טעים ונעים מאוד. חן חן על האיכות, מקווה שימשיכו כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Olga Mit - תמונה
Olga Mit מבקר מתחיל
מקום מצויין
4.8
07/10/12

המקום ממש מומלץ. האוכל ברמה גבוהה, המקום נראה מאוד יפה, אמנם זה שירות עצמי, אבל העובדים מאוד נחמדים ושמחים לעזור/להמליץ. המחירים לא בשמיים וגם לא זול, בהחלט שווה!

עוד פרטים
הוספת תגובה