נגישות
נגישות

צפון אברקסס - North Abraxass ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

99 ביקורות וחוות דעת על צפון אברקסס

 - תמונה
3 ביקורות
2.7
07/11/10

הוזמננו בעלי ואני ע"י אחותו . היא ממש התביישה לאן הביאה אותנו וכמובן מבקשת להזמין אותנו שנית . לחם ובצל - לא אכלנו בבית הורינו בזמן הצנע. אם כן אז גם הוגש בצלחת ולא בנייר. מוס מוגש... בנייר - נראה כמו ........בקיצור אייל שני ממך כשופט פלספן ושף או משהו כזה כמו שף הייתי מצפה לקצת יותר. המנות אולי טעימות אבל מתאימות לגמדים של שלגיה בקושי.אכלנו במסעדות צרפתיות אבל לוקש כזה מזמן לא האכילו אותנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
31/10/10

בשביל אחת המסעדות הנחשבות בת"א החווייה היתה די משונה. המנות הראשונות היו מגוחכות: כרובית שרופה חלקית, קישואים טובעים במלח גס, לחם עם בצל יבש בשקית נייר חומה. רק הממליגה, מתירס טרי,... הצילה את שמו הטוב של השף. במנות העיקריות היה שיפור ניכר: שווארמה עגל, ראגו צוואר, קלאמרי ממולאים, היו מיוחדים וטעימים. במנות האחרונות שוב חזר הגיחוך. השף יודע להכין אוכל טוב, כדאי להתרכז בו ולרדת מהפוזות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
25/10/10

באנו בלי להזמין מקום. היה מקום רק על הבר, תחילה עקמנו את האף אבל אמרו שמאד נהנה. הסתכנו והיה שווה. צפיפות הישיבה סביב הבר העניקה אוירה משפחתית בין זרים, ברמה שכמעט בקשנו מהזוג לידינו... (שלא הכרנו) לטעום ממה שהם הזמינו...האוכל היה מיוחד וטעים, לא משונה מדי אך אוכל שלא אוכלים בכל מקום. היחס לחומר הגלם הרשים אותנו. רואים את הנעשה במטבח, בסגנון dinner and a show, מוזיקה טובה; היה מפתיע ונעים ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoav - תמונה
Yoav 11 ביקורות
4.3
23/10/10

לא אהבתי את אייל שני לפני הביקור הראשון שלי לאברקסס - הסופרלטיבים המוגזמים שלו נראו לי מאולצים ופופוליסטים. אחרי שישבתי אצלו, אני חייב להגיד שהתאהבתי! - פתאום הסופרלטיבים הופכים... למציאות, את הכבוד לאוכל ולמרכיביו מרגישים והגוף כמו הנפש מתמוגגים. מהפלצנות והגימיקים מקבלים מסעדה שמעריצה פשטות בלתי פורמלית. המסעדה חמה וצבעונית, השירות מקצועי אך לא מתנשא ולא מלחיץ. יש הרגשה שהכול אפשרי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דני  - תמונה
דני 5 ביקורות
2.0
17/10/10

עד לאחרונה חיבבתי את הקונצפט של משורר האוכל אייל שני. ב"סלון" אכלתי פעמיים ,באתי כמו נער מאוהב ,משוחד לגמרי ביחוד בגלל טור המתכונים הקפדני והמרשים במוסף הארץ.הביקור באברקסס ניער אותי... ופקח את עיני.המלך הוא עירום ,וכדי לאכול טוב רצוי למצא מסעדה אחרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דני  - תמונה
דני 5 ביקורות
2.7
17/10/10

ואז הגענו לקינוחים.המלצר הלבבי עם קול רדיופוני המליץ על הקרמל.לאחר מספר דקות חזר עם צלחת ענבים וקרם פרש והודיע שאזל הקרמל והנה ענבי מרלו.הענבים קטנטנים מלאי גרעינים .אני שונא כאלה ולא... ביקשתי אותם.כולם סביב השולחן ראו את הסלידה שלי ונדמה לי שגם המלצר הבחין שאני מרחיק את הצלחת ממני.בחשבון הופיעה שורה"תוספת ענבים 6 שח'".כסף קטן, מעצבן מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
09/10/10

היינו ומאוד, מאוד, מאוד נהננו! מהכל! היחס! האווירה! ההפתעות הקולינריות! ותגובתי לזה שלא מבין איך עם רשימת המתנה עמוסה כל כך ההמלצות כאן כה שליליות, יכול להיות פשוט שקנאים צרי עין כתבו... אותן. חשבת על זה? במקום לקטר כמו פולני, לך, תנסה, תהנה! חיים פעם אחת. אל תתמרמר כל כך. זה לא בריא

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
05/10/10

מעולם לא התבאסתי ככה ממסעדה... בשר גרוע , קר ותפל! מחירים שערורייתים ושירות מאכזב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/10/10

לפני 10 חודשים הייתי ומאוד נהניתי. השבוע חזרתי שוב ונראה שהמקום עבר את חבלי הלידה ועובד מצוין. המנות הוגשו בזמן והיו נפלאות! המלצרית חלי היתה מקסימה ובכלל נראה שהאוירה שם מאוד שמחה... וטובה. מבטיחה שהפעם אחזור יותר מהר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avner - תמונה
Avner 46 ביקורות
2.3
27/09/10

אין לי שום בעיה עם פלצנות באוכל. אני מאלה שמוכן לשלם הרבה על ארוחה טובה. כאן מדובר במסעדה בינונית שמציעה אוכל בינוני שמתומחר בהגזמה פראית. צלחת פלפלים חריפים ב-14 ש"ח? כולה לחתוך פלפל... ולתבל בקצת מלח ושמן זית! לפחות תנו פרוסת לחם כדי לטבול... גם הספגטי בראגו טלה שהזמנתי לעיקרית ועלה 63 ש"ח היה בינוני וקמצני בכמות. לפחות אם עיצוב המסעדה או ההגשה היו מפצים אז ניחא... אלה אפילו רעים יותר מהאוכל עצמו.

עוד פרטים
הוספת תגובה