נגישות
נגישות

צפון אברקסס - North Abraxass ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

99 ביקורות וחוות דעת על צפון אברקסס

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
16/07/10

אחרי שחיכינו 40 דקות בחוץ נוחכנו לדעת שאנחנו צריכים לחכות גם עוד 40 דקות למנה שהזמנו שהיתה קטנה במיוחד ולא ניתנת לאכילה,מאכזב מאוד אחרי ששמעתי ביקורת על המסעדה ולצערי הרב איכות הבשר... והאוכל הייתה ירודה וחובבנית ביותר וחבל מאוד...

עוד פרטים
הוספת תגובה
רמי - תמונה
רמי מבקר מתחיל
3.3
20/05/10

מה הייתם אומרים אם בתחתית המנה הראשונה במסעדה של שף שמחשיב עצמו כיוקרתי, הייתם מוצאים... ג'וק גדול וצלוי? זה מה שקרה לנו אתמול בערב בצפון אברקסס... כשהגענו לסופה של הכרובית... אמנם לאחר... שהראנו את המציאה למלצרית, הם התנצלו ואמרו שכל המנות הראשונות על חשבון הבית... אבל אנחנו את המנות העיקריות והאחרונות אכלנו בחשד.... אם הייתי השף הייתי קצת יותר נדיב מאשר לתת את המנות הראשונות....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
01/05/10

אואואואוא איזה קריזה ללכת סופסופ לערב רומנטי עם בן הזוג, לבחור מסעדה שווה על הנייר ובסוף לצאת בעצבים שגם יצאת רעב כי המנות קטנות ולא משביעות וגם שילמת על זה מחיר מדהים! לדוגמא תפוח אדמה... עם שמנת חמוצה בתוכו 40 ש"ח....גררררר... גם לא כזה טעים וגם פלצני בטירוף. לא היו המון אופציות שממש קרצו לי וגם המנות קטנותתתתת. דוגמא2 - חתיכת בצק עגולה, בקוטר 10 ס"מ ועליה שמנת חמוצה (סליחה - קרם פרש) נקראית פיצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
08/03/10

היינו היום שלוש חברות בצהריים...ישבנו על הבר בהמלצת המארחת ולא התחרטנו לרגע!מהבר רואים כל מה שקורה במטבח הפתוח וזו חוויה לעיניים וגם לאףהברמן היה מקסים ונתן לנו שירות מעולה, שכלל המלצות... הסברים ואפילו סחט לנו תפוזים טריים לקוקטייל עם קמפרי. איזה תענוג!העסקיות היו שוות בהחלט! מחירן נע מ 45-80 ש"ח לקחנו 3 וחלקנו. יצאנו שמחות, שבעות מאוד והבטחנו לעצמנו לחזור ולבדוק מה קורה שם בערב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיה אוחיון - תמונה
מיה אוחיון מבקר מתחיל
3.7
07/03/10

הייתי במקום יום רביעי 3.3.2010, וממש התלהבתי, ישבתי בבר , השירות נעים ואיכפתי, אווירה איטליה הקטנה. לדעתי ואחת שמבינה ביין קצת יותר מידי יקר לכוס, את המנה של 18 ש"ח אפשר להגיש כמנה... טעימה ואחר כך את הארוחה העיקרית. בגדול מאוד אהבתי

עוד פרטים
הוספת תגובה
גברת מגונדרת - תמונה
גברת מגונדרת 32 ביקורות
2.3
05/03/10

נתחיל מזה שבקושי הצלחתי להגיע למקום פנויי על הבר - צפיפות מפורפת -זוג אנשים ממלא תופסים 3 מקומות , קולב למעלים עדיין שם למרות 30 מעלות בחוץ. ברמן זורק תפריט, למטבח לוקח 30 דקות להוציא... מנה ראשונה אחת (ואל תספרו לי שזה לוקח זמן לאפות פיתה - פיתה נאפת תוך 5- 10 דקות גג) ועוד לא היה לחץ. אז, ברמן -- אנא אל תתפלא שלא משאירים טיפ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
14/02/10

הסביר שהשף החליט שאיכות התפוא לא טובה. נשמע תמוה. בעודנו אוכלים ראינו ששוב מכינים תפוא, הברמן הסביר שמצאו משלוח ותיק יותר. ונשלחה גברת מתנשאת שהסבירה לנו שתפוחי האדמה שאנחנו רואים... הוזמנו לפני שעה וחצי, היא כעסה על חוסר האמונה והתפזרה. הזוג לידנו על הבר קיבל תפוא. בשלב זה נהרס לנו הערב החלטנו להתקפל, תוך כדי תחושת עלבון ואכזבה עמוקה. לסיכום פלצנות, אוכל סביר - ובנוסף יחס מתנשא!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
14/02/10

אני ואשתי באנו לערב נשנושים ושתיה על הבר.התעייצנו עם הברמן לגבי מנות נשנוש, והברמן הנחמד סיפר לנו סיפור מעניין מאד ומזיל ריר על מנת הסלק. במקביל ראינו איך מכינים לידנו מנת תפוח אדם... מפתה. החלטנו להזמין שלוש מנות - תפוח אדמה, לבבות סלק וחציל. הברמן חזר ואמר שנגמר הסלק ובמקביל שאל מישהו - "אנחנו לא מוציאים יותר תפוח אדמה, נכון ?" וקיבל אישור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מריה - תמונה
מריה 2 ביקורות
4.3
10/02/10

זה המקום עם האווירה הכי כיפית בתל אביב! בתנאי, שיושבים על הבר. ריחות משכרים, שילובי טעמים חדשים ותחושה שהכל אפשרי. אפשר להנות מהאווירה גם על כוס יין ולהזמין את הקלאמרי בתוך תפוח אדמה... שזו לדעתי המנה הטעימה מבין המנות ה"זולות" (חברתי הצמחונית התענגה על החציל מלנזאנה). אם רוצים להנות ממלוא החוויה, ולאכול לשובע, היכונו לעלות של כ-150 שח לסועד. אה ועוד דבר, 90% מהמנות מכילות קרם פרש - נקודת תורפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dana - תמונה
dana 3 ביקורות
1.3
03/02/10

זוועה מיותרת. מקום לא נעים לישיבה. שירות גרוע. אוכל בינוני ומטה. 'כרובית ביבי' בגודל של הר וטעם של הר...למשל. תמחור שערורייתי. יש כל כך הרבה מקומות שווים יותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה