נגישות
נגישות

צפון אברקסס - North Abraxass ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

99 ביקורות וחוות דעת על צפון אברקסס

דנה - תמונה
דנה מבקר מתחיל
4.7
26/09/10

מסעדה מהממת!! ביקרנו בה אתמול ולמען האמת קצת חששתי לפני מכל התגובות השליליות שמצאתי...אבל בכל זאת לא וויתרנו וכל כך נהנינו!!! האוכל מדהים, נכון- חלק מהמנות חריפות לכן מומלץ להתייעץ עם... המלצר. אנחנו כל כך נהנינו הכרובית הייתה מדהימה ושלא אתחיל לדבר בכלל על על השווארמה המושרית בענבים על מצע טחינה...הכל פשוט וואו !!!!!! אייל שני - אין עליך!

עוד פרטים
הוספת תגובה
לב - תמונה
לב מבקר מתחיל
1.7
25/09/10

פשוט מקום גרוע. המחירים מצד אחד גבוהים, מצד שני מראה התפריט ואופן ההגשה מזכירים שיפודיה שכונתית. לדוג' נתחי סינתה בפיתה עולה כמעט 50 ש"ח, ומוגשת בדיוק כמו בדוכן פלאפל, רק שבדוכן בד"כ... אפשר לקחת חמוצים ופה לא. כנראה שזה סוג של "סטייל ייחודי" שפותח במקום, כי גם הכוסות לבירה שהביאו לנו היו "מינימלסטיות". ובכ"ז משהו חיובי - הזמנתי קרפצ'ו חצילים ואחרי שהתאכזבתי מהמנה הם הסכימו להחליף במנה אחרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ערן - תמונה
ערן 3 ביקורות
1.7
23/09/10

לא נהננו בכלל, האוכל חריףףף מאד בכל המנות ועל אף שביקשנו ללא חריף, הגענו הביתה וגמרנו קופסה של טאמס!! הכסאות לא נוחים, הכוסות מהשוק, והמחיר שערורייתי ביחס לגודל המנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
21/08/10

אמנם היינו צריכים להזמין שבוע מראש אבל היה שווה את ההמתנה. האוכל לא פחות ממושלם, המלצרים מקסימים ונראה שהם מאוד נהנים. ישבנו בחוץ, אמנם היה חם אבל היתה שם בריזה נעימה כך שלא ממש סבלנו... מחום. ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
19/08/10

הייתי פעמיים. אחת בקומה עליונה על שולחן עם צדדים בגובה שונה ואחת בבר. ציפיתי לכל למעט הצפוי. בפעם הראשונה, המלצר הפתיע עם חיקויים של אייל שני, ובפעם השנייה המארחת אמרה ש"יש לנו יותר מזל... משכל". צחקתי מאוד. השירות היה אדיב ומקצועי . תיאור מדוייק של התהליך ובעיקר הרבה כבוד לסעודה ולסועד. צפון אברקסס - לבוא בסבבה. בשביל להינות ולא בשביל לבקר. כדי לעשות שני צעדים לכיוון הארטיסט שבמטבח, ולחיות...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
19/08/10

כל המדרגים אני מכבד את חוסר הצלחתכם עם המקום אבל והאבל גדול זה המקום שמספק חווית אוכל וחווית טעם הכי גדולה ופשוטה שקיימת בעיר בלי לעבוד עליכם , המקום הוא חוויה של אוכל המשלבת תוכן פנימי... של השף , תתחילו להתרגל יש גם דברים כאלו ותקבלו את המקום ואת מה שהוא יכול להציע לכם ולא את תפיסת המסעדנות כפי שאתם מכירים או בקיצר פתחו את הראש ואז גם הפה יפתח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
17/08/10

ןלעיקר :האוכל !אז לקבל מנה בשרית על קרטון של 3 חתיכות בשר ע"ג שיפוד עם בצל שרןף ופלפל חריף ושלושה עגבניות ברוטב חריף אש ןלתמחר ב-70 ש"ח זה חוצפה.או לקגל 5 חתיכות שריפס בפיתה עטופה בנייר... פרגמנט ללא צלחת או כרובית באותה מתכונת זה לא קול זה קלקול.אם היתי רוצה לאכול ללא צלחת הייתי אוכל לחמג'ון ממול -מה שעשיתי לאחר ששילמתי את החשבון המנופח .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
17/08/10

היינו באמצע השבוע ,לא הכי לחוץ , מצאנו מקום רק לאחר תיאום טלפוני על STANDBYE,הגענו וכאן החלה הסאגה : או בחוץ (ללא מזגן) או למעלה בקומה שניה על מעין בר עם כסאות שמצד אחד צריך סולם בכדי... להגיע לדלפק ומצד שני שרפרף (המזגן דפק בגב והסידור היה מוזר עד מפחיד)אמנם יש שניים שלושה שולחנות אבל היה תפוס. על הדלפק בבר למטה כנראה היה הכי שווה אבל גם לא היה מקום , אז ישבנו בחוץ על מדרכה המשופעת וכך גם השולחן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
15/08/10

מסעדה פלצנית ומאכזבת. הבר העליון לא מאפשר ישיבה (השולחן נמוך מדי) המלצר החובב שלנו היה ילד (לפני גיוס?) למנה ראשונה הזמנו דג...המתיאס מוגש על קרטון מוזהב כשהשמן נוזל ע"ג השולחן שמכוסה... בנייר אריזה חום ופשוט, פרוסה אחת של לחם תלווה את המנה. המים לא קרים ולא טעימים ולהערכתי מגיעים ישר מהברז. היין האדום הממולץ מאכזב, קרפציו סינטה שוחה בשמן רב מדיי. לא נחזור על הטעות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.3
01/08/10

החוויה שלי שונה לגמרי משל שאר האנשים פה- לא חיכינו בתור לשבת, הברמן היה מקצועי ונעים, הפאק היחידי- חיכינו חצי שעה לאוכל, אבל היה שווה. ההמבורגר, הסביח, השקשוקה מיוחדים מאוד ופשוט מנות... מנצחות. בסוף פינקו אותנו עם סלט עגבניות על חשבון הבית, היה טעים אך כבר לא היה מקום. חוויה נהדרת, ללא ספק אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה