נגישות
נגישות

אלבאבור ELBABOR יקנעם ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

2
אוכל
2.5
שירות
2.0
אווירה
2.0
מחיר
1.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

59 ביקורות וחוות דעת על אלבאבור ELBABOR יקנעם

 - תמונה
2 ביקורות
3.6
16/02/11

גם לנו "דחפו" את מנת הכתף - יקרה ולא ממש טעימה. אבל חוץ ממנה הכל היה מעולה - מיץ רימונים מדהים, חומוס וסלטים מצוינים, פיתות עיראקיות שנאפו במקום, קבבים מדהימים (כולל מנה של קבבים ברוטב ... עגבניות פיקנטי מעולה לגמרי). כולם אכלו, כולם נהנו (3 משפחות, 13 איש) וחשבון של 1000 ש"ח. בוא נאמר שבלי הכתף זה היה נאמר 800 (היינו מזמינים מנות אחרות) - בהחלט שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
25/12/10

הגענו למסעדה בעקבות המלצה, אבל עם חשש עקב ביקורות רעות באינטנרט. האוכל היה טעים מאוד ומגוון. היה מגוון גדול של סלטים, מכל הסוגים ובכמויות נאות למספר האוכלים. הפיתות מעולות. המנות... העיקריות היו מצויינות, טעימות מאוד ומיוחדות. השירות היה מקצועי ואדיב. מאוד נהנו!! בטוח נחזור :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
12/10/10

סלטים טובים וטריים, פיתות חמות ומזמינות אבל מעבר לכך אכזבה רבה, אולי כי ציפינו לקבל משהו אחר ברמת המחיר הגבוהה. לסיכום, שיפודיה מתיימרת עים מחירים מופקעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
11/09/10

סועדים ואורחים יקרים. בתאריך 10.9.2010 ביקרנו פעם ראשונה במסעדה זו .כבר בכניסה ראיתי מלצר מדבר בגסות רוח מעליבה ופוגעת באשה מבוגרת הממתינה לתורה לשבת. ראינו בחיינו מסעדות רבות וטובות אך... יחס עויין שכזה לא ראינו בחיינו הן מהקופאי הקפקאי  מורגשת במסעדה אוירה מכוערת למדי. הרבה ויכוחים והרמת קולות בין הצוות לסועדים. האוכל לא רע אך מחירים מרקיעי שחקים ללא פרופורציות כלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
17/08/10

הינו ביום ו בצהרים. לא היה מלא. השירות היה מזלזל. האוכל סתמי. המחירים גבוהים. לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
15/08/10

כשהתיישבנו הביאו את הקנקני שתייה שאם היינו יודעים שמחיר כל קנקן הוא 45 ש"ח, היינו מוותרים על זה על ההתחלה ולא היינו מזמינים עוד כמה כשהקודמים נגמרו. המחירים מופקעים. המלצר ה"אדיב" דחף... לנו את מנת הדגל של המסעדה - כתף טלה ממולא באורז, שהוא אגב המנה הכי יקרה במסעדה (340 ש"ח).ענקית, אבל לא שווה את הכסף הזה. בקיצור יצא לנו חשבון של משהו כמו 1100 ש"ח ל-9!!! הייתי בשוק. אני יותר לא חוזרת לשם, בדוק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
15/08/10

האוכל יקר ולא מצדיק את כל הטרראם, המלצרים נדחפים עם מנות של 200 שקל ומתווכחים על החשבון. הזמנו קינוח שהיה מקולקל (כנאפה עם גבינת עיזים מקולקלת) ולא הסכימו להוריד מהחשבון. גם מנהל המסעדה... (לא הבעל בית מהטלויזיה) לא הסכים ואפילו בא להראות לי את הגבינת עיזים שהכנאפה מורכבת ממנה. בסוף עוד צעקו עלי. בקיצור, גואל נפש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
22/07/10

מאכזב בלשון המעטה. יחס המלצר תוקפני ולחוץ. סלטים פשוטים ולא במיוחד טעימים. יקר מאד ולא מוצדק. מבחר לא גדול. דגים יבשים. לא ללכת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
vickynat - תמונה
vickynat 4 ביקורות
1.3
19/05/10

מאוד מאכזב, הגענו למקום אחרי יום טיול ופיקניק. קיבלנו המלצה חמה על הכנאפה ורצינו לשבת לאכול רק קינוח. נענינו בתשובה שזה בלתי אפשרי חייבים להזמין מנה. אמרנו שאנחנו כבר אחרי האוכל -... התשובה הייתה מגעילה ושלילית. קמנו והלכנו מבלי לטעום את הכנאפה המהוללת. אנחנו לא נחזור לשם, בטח שלא נמליץ לחברים ואותנו הם הפסידו רק בגלל היחס המגעיל. עוד לא פגשנו מסעדה שמוכנה לוותר על לקוחות רק כי הם רוצים קינוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קוקו - תמונה
קוקו 3 ביקורות
1.0
05/04/10

מסעדת "שף" מזרחית... מחירים של שף, האוכל - מזרחי סטנדרטי. דוגמית חומוס ב 20 שח. קנקן לימונדה ב 28. הסלטים (רק אחד, כי "לפתוח שולחן" זה 25 שח לאדם) היו מלוחים מידי, המלצר היה תוקפני.... הממולאים לא היו טעימים, והמלצר לא שמח להחזיר את המנה, מבלי לתת אפשרות לבחור מנה אחרת... הקבב סביר, במחיר מופקע. 70 ש"ח למנת פרגיות ? מה נסגר ? האווירה הייתה מגעילה כי חשנו מרומים. במחירים כאלה עדיף מסעדת בשרים אמיתית.

עוד פרטים
הוספת תגובה