נגישות
נגישות

אלבאבור ELBABOR יקנעם ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

2
אוכל
2.5
שירות
2.0
אווירה
2.0
מחיר
1.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

59 ביקורות וחוות דעת על אלבאבור ELBABOR יקנעם

עדו - תמונה
עדו מבקר מתחיל
שירות מחפיר ויחס מזעזע מבעל המסעדה
1.0
06/09/13

הגענו בשעה 1500, 2 מבוגרים ו3 ילדים. קיבלנו מייד מקום, חיכינו 15 דקות למלצר שיגיע ויקח הזמנה, לאחר פניות חוזרות ונשנות לצוות הגיע מלצר. לאחר 20 דקות הגיע מנה אחת של המבוגרים, מנה נוספת... המלצר שכח להזמין מהמטבח, ואין זכר למנות הילדים. חיכינו עוד 10 דקות ולאחר דין ודברים ביקשנו ללכת ולשלם רק על המנה שקיבלנו (ויתרנו מראש על סלטים). בעל המסעדה אמר שצריך לשלם על הכל, כי הכל הוזמן. בכל הזמן הזה הילדים הרעבים מחכים לשניצל וציפס. בעל המסעדה היה יהיה, אניטפת ומתנשא. היה טוב אם היה נותן לנו ללכת אבל הוא התעקש לספק לנו את המנות (עזבנו את השולחן כדי לדבר איתו וכל המעמד היה מבזה). לאחר מכן הגיעו מנות הילדים ומנסף תפל וחסר טעם. כל התענוג עלה 360 למנת קבב הבית (טעים), מנסף, 2 שניצל ופרגית. לא נחזור לשם יותר .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tanya - תמונה
Tanya מבקר מתחיל
אוכל מעולה
4.0
29/06/13

חזרנו בדרכנו מהצפון ועצרנו לארוחת צהרים שירות מעולה אוכל מצוין ולא יקר סביר ביותר מבחינת המחיר לאיכות חומרי הגלם המעולים

עוד פרטים
הוספת תגובה
dudy - תמונה
dudy 44 ביקורות
יקר, חלק טעים, overated
2.8
17/06/13

כבר הייתי פה בעבר והזמנתי את המנה המצוינת של הצוואר הממולא, גם אני התבאסתי על המחיר המוגזם, 4 אנשים אכלנו ב 500 ש״ח כולל הסלטים ו2 קינוחים שזה מאוד סביר בהתחשב במנות שהזמנו. דאגנו לברר... מה המחיר של כל דבר לפני שהזמנו ולא היו הפתעות כמו אצל אחרים פה. האוכל טעים מאוד חוץ מהחומוס שהיה מגעיל ולפי דעתי זה חומוס מסעדות קנוי כמו שיש בסופר של סלטי שמיר. היה מוזר מאוד שלא היה להם תה להציע לנו ואפילו לא מים חמים עם נענע... השירות מעט איטי. סך הכל סביר. המחיר הורס את החוויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עינת יקינטון - תמונה
עינת יקינטון מבקר מתחיל
אנחנו לא נחזור לשם
1.0
17/03/13

בעקבות המלצות ששמענו הגענו למסעדה הזו באמצע השבוע, לאחר צהרי היום (בסביבות השעה 15:00). היינו 6 אנשים, כולל הסבא וסבתה. רצינו להזמין מגוון של מנות, אך לא מתוך התפריט הבשרי המלא. המנות... הבשריות הינן די יקרות, וחשבנו על מגוון הסלטים והממולאים למינהם. למרות שכבר ישבנו מספר דקות, המלצר לא התבייש להקים אותנו ממקומנו ולהורות לנו ללכת למזנון פלפל שיש להם במבנה סמוך. כשראינו מה יש שם, חזרנו למסעדה ובקשנו לשבת ליד שולחן ולבצע הזמנה. הם לא רצו להכניס אותנו, תוך טענה שאם איננו מזמינים מהעיקריות הם לא מעוניינים שנשב. במאמר מוסגר - אין במסעדה או בתפריט שלט / הודעה שיש להזמין רק ארוחות מלאות. הלכנו רעבים ונעלבים. בימים אלו שבהם לא כולנו משופעים בעודפי כסף, נראה לנו שאמור להתאפשר לאכול ארוחת ביניים בעלות סבירה. אינני מכירה מסעדה אחרת בה מחייבים להזמין מנות עיקריות ואשר בה מקימים סועדים ממקומם אם הם אינם מזמינים בסכום מסויים. מהתגובות של סועדים אחרים ניתן ללמוד שזו התנהגות חוזרת של המסעדה. בדיעבד, אם רק היינו טורחים לקרוא את הביקורות הללו קודם - כפי הנראה היינו יכולים למנוע את עגמת הנפש שנגרמה לנו. התנהלות המקום ביישה והעליבה אותנו, הן ברמה האישית כלפינו ולדעתנו גם באמירה הכללית שלהם. אנו סבורים שישנן מסעדות אחרות שבהן יישתדלו להנעים את חווית הסעודה. אנו נצביע ברגליים ולא נחזור למקום זה !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיקי - תמונה
מיקי 10 ביקורות
דלגו על המסעדה
2.3
02/03/13

חבל שלא קראתי את הביקורות באתר לפני שהגעתי למסעדה.האוכל לא היה טעים כלל בנוסף להיותו יקר מדי.כל המנות שקיבלנו לא היו מתובלות כמצופה ממסעדה ערבית.אפילו החומוס היה חסר טעם.הצ'יפס לא היה... עשוי עד הסוף.משום מה אין בתפריט מנות ילדים(למה כל כך קשה להכין שניצל?)... לכל אחד ברור, שלאורך זמן ,לא יכול להתקיים מצב שבו המסעדה מסתמכת אך ורק על השם שלה או המיקום הנפלא שבו היא נמצאת. כל עוד מצב כזה מתקיים במסעדת אלבאבור - אני לא הייתי ממליץ לכם להגיע למסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתי - תמונה
איתי 9 ביקורות
אנחנו לא קראנו את התגובות באתר והגענו לשם... טעות קשה!
1.0
15/02/13

הגענו לשם בשבת ורצינו לאכו סלטים ותוספות אך בלי בשר, היננו עם הילדים ולא רצינו ארוחה כבדה במאות ש"ח , המקום היה מלא, חיכינו במשך חצי שעה שיתפנה מקום. הזמנו וכבר אז המלצר התחיל... בפרצופים.. מה עם מנות עיקריות, זה כל השתיה? אחרי 10 דקות חזר אלינו ואמר שחייבים להזמין מנות עיקריות, הופתענו וכעסנו והגיע בעל הבית לבקשתנו, קצר רוח ומאוד לא אדיב... שאלנו אותו למה הם לא מציינים שחייבים להזמין מנות עיקריות והוא אמר בגיחוך "אני לא חיב לכתוב כלום- אני אומר לכם עכשיו... יום שבת המקום מלא ואני לא מגיש בלי מנות עיקריות". לא להתקרב לשם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ragil - תמונה
ragil מבקר מתחיל
חבל על הכסף ועל הזמן
1.0
31/12/12

המחירים מופקעים מחיר גורמה למסעדה מזרחית שאינה מתעלה על הממוצע. המלצר המליץ לנו על מנת הדגל של המסעדה - כתף טלה ממולא באורז, שהוא אגב המנה הכי יקרה במסעדה (360 ש"ח).גדולה מספיקה ל-4... המבוגרים שהיינו ועוד 2 ילדים, אבל לא שווה את הכסף הזה. בקיצור יצא לנו חשבון של משהו כמו 700 ש"ח ל-4 מבוגרים ועוד 2 ילדים!!! הייתי בשוק. אני יותר לא חוזר לשם, בנוסף לכתף חייבו אותנו ב-30 ש"ח לאדם לסלט ועוד 45 ש"ח לכל ילד על סלט!!! זאת לא טעות אתם קוראים נכון!!. ועוד 2 לימונדות 28 ש"ח כל אחת וטיפ 70 ש"ח. כששאלנו למה לא כתוב בתפריט שמחייבים על סלטים אמרו ככה זה אצלנו לא חייבים לכתוב אנחנו לא כמו כל המסעדות. וילד צריך לשלם 45 ש"ח למנה כי זו מנה ל-4 ולא מנה ל-6. לדעתי זה לא הוגן שאין מתריעים על כך מראש והאמת לא ראיתי שהם מדדו את גודל הקיבה של כל אחד. בקיצור אנשים שלא קראו לפני זה חוות דעת על המסעדה צפויים להרגיש זאת היטב בכיסם בסוף הארוחה !! אני אישית לא לא מתכוון להתקרב לאזור הזה בכלל!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Benny Behle - תמונה
Benny Behle 2 ביקורות
עבודה בעינים
2.5
28/10/12

בחג השני של סוכות בשעות הצהרים אכלנו במסעדת אל בארבור קשה לבטא את הסיבה לאכזבה או אי שביעת רצון. היתה לנו הרגשה של זילזול באורח, בדרך שמלצר מצליח לעבוד בעינים ולשכנע אורח, לקחת מנה שלא... היתה במחשבתו, האוכל לא היה משהו בטעמו וכן המחיר שהיה לדעתי מופרז. יחס מזלזל ועבודה בעינים לא מקובלת עלי. מדובר במסעדת אל בארבור ביוקנעם, 8/10/2012 בשעת צהרים. המנה שהוגשה צוואר כבש בתוספת הסלטים המקובלים.השתיה מים. המחיר 260ש"ח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ישראל - תמונה
ישראל מבקר מתחיל
יקר, שירות גרוע, לא מצדיק את המחיר
1.5
05/10/12

1. שירות איטי ולא מסביר פנים 2. האוכל טעים אך יקר להחריד 3. קיימות חלופות המציעות אותם טעמים במחירים סבירים 4. לסיכום לכו למקום אחר

עוד פרטים
הוספת תגובה
dror - תמונה
dror מבקר מתחיל
עשו לעצמכם טובה - דלגו על המסעדה
2.3
14/09/12

סלטים 30 ש"ח לסועד !!! מנות עיקריות יקרות ללא הצדקה, פרט לצלעות כבש הבשר יבש, שואלים אם תרצו קנקן לימונדה ומביאים בנוסף קנקן רימון בעלות 50 ש"ח בלי לשאול. כנפה (טעימה) מופיעה בתפריט ב... 30 ש"ח נשמע יקר, בחשבון היא כבר מופיעה ב 50 ש"ח?? לסיכום חבל על הזמן ועל הכסף

עוד פרטים
הוספת תגובה