נגישות
נגישות

אלבאבור ELBABOR יקנעם ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

2
אוכל
2.5
שירות
2.0
אווירה
2.0
מחיר
1.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

59 ביקורות וחוות דעת על אלבאבור ELBABOR יקנעם

עפר - תמונה
עפר 4 ביקורות
חומוס במחיר כמהין
2.8
03/09/12

עצרנו במסעדה לקחת חומוס וטחינה. לזכותם יאמר שהיה טעים מאוד, אבל המחיר - פי 3 מהמקובל בשוק (ברמה שזה כבר פוגע בטעם). חבל - לא נראה לי שזו תחילתה של ידידות ארוכה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sela.mei - תמונה
sela.mei 9 ביקורות
מוגזם לגמרי...
3.0
24/07/12

יצאנו לפגישת עסקים בצפון שהסתיימה בשעות הצהריים המאוחרות, היינו רעבים והגענו בציפייה מרובה לאל באבור ביקנעם. ניגש מלצר נחמד ושאל אם נרצה סלטים ולימונדה, הסכמנו והמשכנו להזמין את אחת... המנות היקרות בתפריט- הצוואר הממולא. המנה הייתה מעולה ושווה את המחיר. אך להפתעתנו הרבה גילינו בחשבון חיוב בסך 30 שקלים לאדם על הסלטים ועוד 30 על קנקן לימונדה שלא היה גדול במיוחד. איפה נשמע דבר כזה??!! בדר"כ כשמזמינים מנה עיקרית (ובטח שכזו יקרה) לא מחוייבים על סלטים או לפחות משלמים הרבה פחות. מחיר כזה בדרך כלל מקבלים כאשר לא מזמינים בכלל עיקרית! ביקשנו לברר את העניין עם המלצר וקיבלנו תשובה צוננת שאין מה לעשות והסלטים הם בייתים וכך גם הלימונדה.... יצאנו משם מאוד מאוכזבים, המינימום הוא לפחות ליידע את הסועד על מחיר כזה. חשוב גם לציין שבאתר שלהם הם לא מפרסמים מחירים בתפריט- עכשיו אפשר להבין למה. פשוט חוצפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roni Yehuda - תמונה
Roni Yehuda מבקר מתחיל
מסעדת אלבאבור
2.0
01/06/12

ביום שישי נכנסו אל המסעדה שלושה מבוגרים לאכול ארוחת צוהריים הזמנו דג, שישליק צ'יפס, חומוס וקנקן שתייה לאור הפתעתנו שקיבלנו את החשבון גילנו שקנקן לימונדה עולה 55 שקלים (!) מנת צ'יפס 50... שקלים (!) וכנאפה אישית לקינוח לאדם אחד שעלתה כ-30 שקלים (!). לסיכום: עבור ארוחת צוהריים במסעדה מזרחית לא מצדיק תשלום מעל 300 שקלים לשלושה סועדים (לא כולל שירות) מומלץ מאוד לבדוק על מה וכמה אתה משלם עבור המנה שהזמנת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלון - תמונה
אלון 2 ביקורות
פעם ראשונה ואחרונה
2.0
15/04/12

שמענו וקראנו על המסעדה, ומאחר והיינו באזור שמחנו להגיע ולסעוד, אך מה רבה הייתה האכזבה... הגענו 4 מבוגרים, שני ילדים קטנים ושתי פעוטות. צלחת חומוס גרגירים שעולה 25 ש"ח, הייתה של חומוס... המזכיר חומוס תעשייתי בטעמו. הזמנו מנה של מיקס בשר "בלי צלעות" שעלותה 80 ש"ח. הגיעה צלחת עם 3 חתיכות קטנות של קבב, 3 חתיכות קטנות עוד יותר של שישליק ו-3 חתיכות קטנות של פרגית ובנוסף 15 יחידות צ'יפס וקצת "סלט" פטרוזיליה בשמן זית. היינו חייבים לשאול את המלצר האם זאת מנת מיקס הבשרים שעולה 80 (!!!!) ש"ח.... הזמנו מנת שניצל לילדים - מנה שעולה 50 (!!!) ש"ח. הגיע שניצל עבה, עם ציפוי מתקלף, שטוגן בשמן עמוק, ולצידו מעט צ'יפס ושוב - "סלט" פטרוזיליה. לכל זה התווסף שירות איטי וחובבני. מאכזב מאוד - לא נגיע יותר. תמורת מחירים כאלו ניתן למצוא שיפודיות/מסעדות מוצלחות יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
22/07/11

ניכנסנו השבוע באיזה ערב, 2 בנותיי ואנוכי לאכול ארוחת ערב קלה.כבר בכניסה ההשתפכות המוגזמת של המלצרים (בבקשה,תפדלו.מה נשמה?....)התישבנו ורב המלצרים או הבוס או לא משנה מיהו ,בא לקחת הזמנה... כששאלנו הבהרות לגבי התפריט, ענה הצורה אנטיפטית ומלחיצה,הזמנו חומוס וכששאל (בחוצפה) מה למנה עיקרית? וקיבל ממני תשובה שאיננו מעונינים במנה עיקרית,האכזבה נראתה בפניו .החומוס היה טעים אך באופן כללי סבלנו קשות.כשהמסעדה נפתחה הינו שם וגם אז קיבלנו הרגשה רעה מהמלצרים.בקיצור ציון :0

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלי וליאור - תמונה
רחלי וליאור מבקר מתחיל
1.3
21/05/11

האוכל היה טעים. אבל אכלתי יותר טעים למשל במסעדה אחרת בנצרת.(ביחס למסעדות מזרחיות כן)השירות היה גרוע!!!!רב המלצרים או מי שהוא לא היה, התנהג באגרסיביות ובזלזול.הזמנו מקום מראש, נכנסתי... קודם למסעדה וחיכיתי לשאר שיגיעו. הושיבו אותי לשולחן. הנ"ל הגיע ונזף בי על זה שהתישבתי במקום שמור. אחרי שנזף על המארחת מבלי להבין שהשולחן מיועד לי, הרשה לי לשבת שוב. התישבתי ואף אחד לא ניגש אלי. כשהגיעו השאר כמובן הציע את מנת הטלה התאכזב מאוד כשהחלטנו לא להזמינה. האיץ בנו להזמין למרות שהמסעדה לא היתה מלאה, הגיש את קנקני השתיה כך שנשפכו על השולחן אך לא התיחס לכך, הביא לנו חשבון מבלי שביקשנו ועוד מיני ריקושטים לא נעימים.אחד מאיתנו עזב את המסעדה וביטל את ההזמנה שלו לפני שהגיעה, כמובן שהוא שכח להורידה מהחשבון. גילינו זאת רק אחרי שביקשנו להזמין take away ...היינו 6 אנשים והזמנו תפריט מלא - סלטים, מנות עיקריות ואחרונות. אנחנו מבלים הרבה במסעדות ולמסעדה הזו אף פעם לא נחזור!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
30/04/11

אני רוצה לגיד לכול אחד שהמליץ בצורה לא יפה שהבעיה לא באוכל או בהשירות הבעיה בהמחיר וממנו הוא לוא יודע שמסעדת אלבאבור מהמסעדות ההטובות בישראל לכן הוא רואה שהמחיר יקר אבל למעשה אחוז... לאכול מסופק על יד המסעדה המחיר מתאים

עוד פרטים
הוספת תגובה
צבי - תמונה
צבי 2 ביקורות
3.3
27/03/11

למי שרוצה חומוס ציפס סלט שלא יגיע.ההתמחות היא בכבש ואוכל ערבי יותר אותנטי.אני מבין את הקושי של הקמצנים מתחתי להבין מה זה גורמה ערבי איכותי וטרי שצריך לשלם עליו.האוכל ברמה גבוהה ביותר... ומה יותר אותנטי ממקח וממכר כמו בבזאר מזרחי? וביחס לרמה ואיכות החומרים זה די זול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
20/03/11

באנו 4 חבר'ה כבני 30 ביום שבת בצהריים . קודם כל המחירים גבוהים (לדוגמה:חומוס עם בשר 70 ש"ח).שאלו אותנו אם אנו רוצים סלטים,אמרנו כן אך ביטלנו כשראינו בתפריט שלכל אדם 25 ש"ח.הזמנו כל אחד... מנה לא יקרה מידיי דוגמת עלי גפן,קבב וכו',שאלו אותנו אם אנחנו לא רוצים מנות עיקיות,אמרנו שיותר מאוחר.לפתע מגיע מלצר חצוף ואומר לנו שהיות שלא הזמנו עיקריות עלינו לעבור לחדר קטן ששייך למסעדה אך חיצוני.לעולם לא נשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מקסים - תמונה
מקסים 29 ביקורות
2.7
16/02/11

היינו בשבת בצהריים. שירות מהיר (אפילו מהיר מדי). סלטים טעימים מאוד. קבב חלבי מצוין וסינייה בטחינה טעימה מאוד. גם לנו "המליצו בחום" על המנות היקרות, אך ללא התעקשות יתרה. יצאנו שבעים... ומרוצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה