נגישות
נגישות

איטלקיה בפשפשים ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

138 ביקורות וחוות דעת על איטלקיה בפשפשים

liorpauk - תמונה
liorpauk מבקר מתחיל
לא פעם ראשונה
5.0
14/01/12

לא פעם ראשונה שלי באיטלקיה. בגדול - מעולה. האוכל מקסים ובטוב טעם. השירות מעולה. לבוא בערב ולחפש את אורטל ואת בן המקסימים. תודה תודה תודה! ליאור עם הגקט האדום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michael Jacobson - תמונה
Michael Jacobson מבקר מתחיל
היה בסדר
2.5
15/11/11

אני ובת זוגי אכלנו שם אתמול בערב. השירות היה בסדר אבל האוכל נא בין מעולה לחלש: המנות הראשונות אמנם פשוטות אך היו מצוינות ומורכבות מחומרי גלם טריים ואיכותיים. הסלט האביבי היה מירקות... טריים ועם רוטב מצוין וכך גם הסלק עם הגבינה. במנה העיקרית היתה אכזבה קשה. הניוקי ברוטב בלסמי היה מורכב אמנם מניוקי מעולה, אך הרוטב היה יותר מידי מתוק. באופן כל כך מוגזם שאי אפשר היה לאכול את המנה. היות ומנה עיקרית היא עיקר האוכל קשה לי להאמין שנחזור לאכול שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.6
23/10/11

חבר שלי ואני חגגנו שנה, והחלטתי לקחת אותו לאיטלקיה למרות שלא הייתי במקום מעולם. המקום ענה על כל הציפיות! האוכל היה מעולה! האווירה הייתה כל כך נעימה ונוחה, הצוות היה מקצועי ומקסים. אין... ספק שאנחנו הולכים לחזור למקום!!!!!! תודה לכם על ערב מדהים :-)))

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
03/09/11

ישבנו היום לצהריים,הזמנו שתי פסטות ופיצה לילדה.המנות הגיעו בזמן ,הפיצה הייתה מעולה לעומת זאת הפסטות היו פשוט גועל נפש ואני אומר זאת בעדינות.ללא שום טעם וממש "סתמיות". ממסעה איטלקית ממש... לא הייתי מצפה למנות כאלה במיוחד אחרי המלצות שקיבלנו.בסיום הארוחה(אכלנו רק את הפיצה)המלצרית אפילו לא שאלה למה לא נגענו בפסטות(הצלחות היו מלאות לגמרי),ממש לא עניין אותה וגם כאשר באנו לשלם ויידענו את המלצרית לגבי המנות הגועליות ,האחריאית משמרת אפילו לא טרחה לגשת אלינו ולברר מה לא היה לנו טעים.אנו משפחה שאוכלים הרבה במסעדות ובזלזול כזה אף פעם לא ניתקלנו. לסיכום למסעדה הזו לא נגיע יותר ובוודאי שלא נמליץ לחברים .פשוט זוועה ולא להתקרב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עופר - תמונה
עופר 3 ביקורות
3.0
22/08/11

1. האוכל היה בסדר גמור - טעים. 2.פסטה פירות ים - מקרוני עבה ולא נכון למנה , רוטב משעמם ולא מושקע- ביחס למחיר הסופר הוגן - אין טענות - למרות שניתן בקלות לשדרג ללא עלויות . 3. בפסטה נמצא... שערה באורך 10 סמ של אישה עמוק בתוך המנה . 4. המקום לקח אחריות והתאמץ לפצות - סך הכל זה יכול לקרות לכל אחד. חבל מאוד שזה קורה בצלחת של עיתונאים מצרפת ..סך הכל זו תקלה שקשה לעלות עליה גם עם שף קפדן. . 5 הלחם לא מפרגן ושובר שינניים - דרושה לסת של אריה ללעוס ממנו- ממליץ להחליף דחוף 6. מנות הספיישל מיותרות - תתמקדו בלשפר את הקיים . 7. הקרפצו פילה - מנה מנצחת . אהבתי מאוד - מהטובות בתחום בעיר! 8. יין - גם למי שמזמין יין לבן זול יש צורך לספק כלי לקירור - זה לא המלצה זה MUST 9. הכוסות , המים הקרים והשולחן - 10 . 10 . את האווירה ניתו וחובה לצננן בקולרים ולא במאווררים ישנים. 11. ניוקי - טוב מאוד - רוטב שמנת סלמון מתקתק מדי ושומני - אבל טעים ואיכותי. ניתן לשפר בקלות ע"י החלפת חומרים ותיבלון מדוייק יותר 12. לא הייתי משקיע כל כך הרבה אם לא הייתי חושב שיש לכם את זה. המנות בנויות נכון , טעימות , כך שווה להתייחס לדברי סך הכל אחרי 4 שנים עם רובי פורטנוי האדם לומד משהו , לא ?

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
16/08/11

בפעם הראשונה לפני חודשיים היה מקסים, שירות מעולה כנראה בגלל מלצרית מסויימת שפינקה ושירתה מעל ומעבר. הפעם הגענו עם עוד זוג חברים מרעננה והתאכזבנו כל כך מהשירות, המלצר עזב אותנו באמצע... ההזמנה כי הוא צריך להוציא מנה לשוחן אחר, כשחזר היה חסר סבלנות , דיקלם את התפריט בע"פ , לא המליץ בכלל על שום מנה, עשה רושם כאילו 'מה אתם רוצים מהחיים שלי, תבחרו כבר ואל תבלבלו לי את המוח...' לא היה נעים מהחברים אחרי ששיכנענו אותם שהמקום מדהים וזה שווה את הפקקים מרעננה ליפו בערב ט"ו באב. לא אחזור שוב, מיציתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Itamar Mor - תמונה
Itamar Mor 3 ביקורות
4.3
07/05/11

אוכל מפתיע כמה הוא טעים! כל מה שאכלנו היה גן עדן! הסלטים מעולים הפיצות מעולות הפסטות מעולות מבטיחים לחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
31/03/11

לא כל המנות היו מוצלחות, הרביולי מצוין, לא כל הרטבים מוצלחים והפיצה לא היתה משהו, הקינוחים היו נהדרים

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 3 ביקורות
4.7
04/03/11

אוכל מצוין, שרות קשוב ויעיל. החזרתי חלק מהמנה לבישול נוסף וקיבלתי מנה חדשה למרות שאכלתי חלק גדול מהראשונה. מחירים שפויים. נחזור בטוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
cdonner - תמונה
cdonner 2 ביקורות
4.7
27/02/11

מסעדה נהדרת. היינו באירוע משפחתי, 7 סועדים בגילאי 8-75 וכולם נהנו מעל לראש. שירות קשוב, חם ויחד עם זה מקצועי ומהיר מאד, אוכל נורא טעים, מבושל מעניין עם טעמים חזקים ומודגשים של רכיבים... טריים ש"עושים חשק".....אנחנו המון במסעדות, בארץ ובחו"ל וזו ללא ספק אחת הטרטוריות המקסימות שישבנו בהן בשנים האחרונות. יחד עם זה, המקום קטן מאד וכדאי להזמין מקום מראש.. היינו בשבת ולא הייתה כל בעית חנייה.

עוד פרטים
הוספת תגובה