נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

21 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

המבקרת - תמונה
המבקרת 70 ביקורות
ישבתי עכשיו לעיסקית ונהניתי!
4.0
13/02/14

הזמנתי קומבינציית קאטאנה בעסקית שכללה גם מנה ראשונה ושתיה ב 49 שקל. זהו אחד הסניפים הטובים של ג׳פניקה. הסושי היה טעים מאוד והשירות מחוייך. יש תמורה מלאה למחיר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמ - תמונה
עמ 86 ביקורות
איזה שיחוק עם הטום יאם!
4.5
09/01/14

לפני כמה ימים ישבתי בדירה עם חברים והתלבטנו להזמין אוכל בסוף כולם הסכימו על סושי ונכנסו לתפריט המשלוחים. להפתעתי הגמורה (הפתעה לטובה) נוספו מאז הפעם האחרונה שהזמנו מלא מלא מנות חדשות!!... וצמחוניות!! איזה כייף!! :) הטום יאם ירקות החדש פשוט מעולהההה! הוא ספייסי אש וטעים ופותח את הסינוסים! בכלל סניף גבעתיים של ג'פאניקה הכי טוב, תמיד אנחנו מזמינים איזה עשרה חברים וכל אחד משלם בנפרד באשראי וזה לוקח אולי חצי שעה והם כל כך סבלניים איתנו ובסוף זה גם מגיע צ'יק צ'ק!

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
אחלה "קבלת שבת"
4.0
27/04/13

ישבתי על הבר עם חבר, 4 רולים(2 שלהם 2 שלנו) , מנה ראשונה (הקלמרי היה קצת קטן בשביל המחיר, מצורפת תמונה וחשבונית) , פתיחה (חצי כוח) על חשבונם. 2 בירות, אחלה (תומר) ברמן (בלי קשר לצייסר... פינוק), אחלה אוירה. אחלה!! קבלת שבת כמו כן המקום היה מלא כמעט עד אפס מקום ואנשים רק באו ובאו , אז זה רק אומר דרשני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרלה - תמונה
דרלה 76 ביקורות
טעים
4.5
20/04/13

אולי לא הייתי הרבה זמן אולי חל שיפור אבל היה לי ממש טעים. לקחנו 4 רולים לשני אנשים עם בירות והיה כיף, צייסר פינוק מהברמן המצחיק. אין לי חצי מילה שלילית להגיד, אולי רק המלצה, החלפת או... גיוון המנת פתיחה "על הבר" שאמנם ניתן חינם אבל פשוט לא משהו בעייני (וגם לא בעייני הידיד הצימחונישלי- חצילים בטמפורה)

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
והיום היה מעולה
3.8
28/11/12

היו הרבה התפתחויות היום שבסופן הגעתי לג'פניקה, גבעתיים. היום הרולים היו ממש טעימים , השירות היה טוב- אחלה ברמנים יש להם שם. רק המנת פתיחה נותרה לא ממולצת בעייני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
תלוי מצב רוח
2.8
07/11/12

אני אוכלת לא מעט בג'פניקה, בסניפים רבים ואיכשהו יוצא לי לאכול לא מעט בסניף הזה בכורזין האמת , מאוד תלוי מצב רוח של הטבח, לפעמים סושי מגולגל טוב לפעמים מתפרק כבר על המגש, לפעמים ספוג... בשמן לפעמים מדהים. בגדול בסדר, מנת פתיחה לא ממש מומלצת חינם בישיבה על הבר, יצא לנו להגיע לבר אמר לנו הבחור שוב אתם שבו , אמרנו בלי המנת פתיחה היא ממש לא טעימה ואז הוא אמר טוב:) מוזר שכזה, לא פונקנו מעולם מצד שני זה לא מחייב אבל כשלא אוכלים חלק גדול מהאוכל כי הוא לא משהו זה די מחייב... לא יודעת.

עוד פרטים
הוספת תגובה