נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

21 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

אלכס - תמונה
אלכס 65 ביקורות
האוכל טעים ומסודר.המחיר נמוך יחסית.
4.5
06/01/18

אנחנו(זוג) הזמנו קומבינציה קאטאנה ורול של מאקי אנסייד אאוט.באנו לאסוף כ10 דקות אחרי ההזמנה באינטרנט. המנות כבר חיכו לנו בשקית בדלפק המסעדה.יש למסעדה דלפק נפרד לטייק אווי שזה מאוד נחמג. ... כל מה שהזמנו היה בדיוק לפי ההזמנה.היה טעים מאוד.המנות היו קצת קטנות לדעתי אבל גם המחיר קטן. אני ממליץ להזמין ולאסוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צחי - תמונה
צחי 4 ביקורות
לבדוק את המשלוח לפני שהולך השליח, אולי להמנע בכלל ממשלוחים משם.
1.3
22/12/17

הזמנתי משלוח, לא הייתה התראה על משלוח איטי, והמסעדה שלוש פניות מביתי. ימינה ימינה ימינה. קל. או שלא. המשלוח הגיע לאחר קרוב לשעה, ובלי הג'ינג'ר שחשוב לי שכתבתי וגם כתוב בהזמנה, אך לא... הגיע, התקשרתי מיד וביקשתי שהשליח יחזור, אמרו לי שהשליח הראשון שיצא, יגיע עם הג'ינג'ר ובמקום 5 ישימו לי 7, וואו איזה פינוק. חשבתי שתוך 5 - 10 דקות אוכל להתחיל לאכול, אז חשבתי, לקח עוד 50 דקות לקבל ג'ינג'ר, הסושי בחוץ כבר שעתיים, ניסיתי לאכול והיה גם לא טעים, אולי הזמן עשה עוד טוב למנה. התקשרתי להתלונן ואמרו שאחזיר את המנה לסניף אז יפצו אותי. נפלא. מאד מאד מאוכזב. לא ממליץ, מזל שהייתה פיצה קפואה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Berry - תמונה
Berry מבקר מתחיל
50 דקות לחכות לרול
2.0
29/07/17

לא ממליץ לא ממליץ חיכיתי 50 דקות לסושי רול אחד כל 5 דקות אומרים לי שזה עוד דקה יוצא

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rotem - תמונה
Rotem 10 ביקורות
לא משהו
3.3
26/08/16

בין הסניפים הפחות מוצלחים של ג׳פניקה לדעתי... אוירה לא משהו, שולחנות מתנדנדים וחסר עיצוב למקום. שירות סביר, גם האוכל. מחירים טובים כמו בכל הרשת. מה שהיה גרוע זה השירותים שהיו במצב... נוראי, הייתה נזילה הרצפה הייתה מלאה מים, היה מלוכלך ומוזנח, הרגשתי שנכנסתי לשירותים ציבוריים של רחוב. חבל כי זה נותן הרגשה של הזנחה בכל המקום ולא נעים לשבת לאכול בצורה כזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד מבקר מתחיל
ביקור מאכזב בג'פניקה גבעתים
2.0
13/05/15

הגענו למסעדה אמש מספר אנשים בציפייה לחוויה מהנה. האוכל היה די מאכזב - מרק טום יאם טעים אך עם ירקות שנחתכו באופן גס (פלפל, עגבניות שרי חתוכות) ועם טעם כאילו נזרקו למרק רגע לפני... ההגשה. נודלס - תפל וחסר טעם. סלט אצות עם רוטב עם מיונז - ביקשנו להחליף והוחלף. סושי - רול עם קרם צ'ילי טעים, אבל ברובו עיגולי אורז גדולים ןמעט סלמון. טעמנו אחד מהרולים הגדולים וביקשנו להחליף, אך אחראית המשמרת אמרה שאכלנו מזה הרבה וכבר הוחלפה לנו מנה. המלצריות מאוד אדיבות אך אדיבות ומתן שירות הולם רחוק מאחראית המשמרת. לסיכום, הביקור אמש היה מאכזב מהרבה בחינות. אכלנו במקום לפני מספר חודשים והכול היה מצוין. אנו נוהגים גם לאכול בסניף בירמיהו בת"א גם שם הכול בסדר גמור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ויקי - תמונה
ויקי 52 ביקורות
ג'פניקה גבעתיים
2.5
13/09/14

באנו התיישבנו, ביקשנו תפריט לייט נייט- שאגב מפורסם באתר, אז הודיעו לנו שתמיד יש אבל היום אין. מקסים. טוב. אמרנו נזמין מהרגיל. אחת מאיתנו לא עשתה דוקטורט בסושי אז היא התחילה לשאול את... המלצרית שאלות, שנענו בצורה מזלזלת ומתנשאת. כולל איזה הערה ששברה את גב הגמל בסגנון "אם את לא מבינה בסושי אז עדיף שתרכיבי לך ולא תקחי מהמנות המיוחדות. זה יותר לכאלה שמבינים". הטון שבו זה נאמר גם קצת הכניס אותי לשוק. במיוחד שאנחנו כבר תיכף בשנות ה30 לחיינו עם כל הכבוד למלצרית בת ה 17 (+-). אבל ניחא, בסוף הזמנו וביקשנו כוסות מים. עובר זמן ואנחנו מחכים ומחכים ומחכים ושום דבר לא קורה. אז עצרנו את האחמ"ש (כנראה) והתחלנו לשטוח בפניו את מה שעל ליבנו- שאין תפריט לילה+ יחס המלצרית+הבקשה למים שלא נענתה. הוא קטע את דברנו "לא קיבלתם מים? כבר תקבלו" והלך. זו הייתה ההתייחסות היחידה שלו לכל מה שהפריע לנו. באמת הגיעה מישהי עם כוסות מים. ממש עשו לנו הרגשה כאילו עשו לנו טובה עכשיו. זה הרגע שהחלטנו שאנחנו לא רוצים לפרנס מקום כזה, קמנו והלכנו. יש גבול כמה תודעת שירות יכולה להיות נמוכה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
סבלני מאוד
4.0
06/09/14

כן סבלני זו ההתחלה , הזמנו משלוח לא קטן עם מלא מלא שיגועים , 3 תשלומי אשראי שונים והכל היה עם הרבה סבלנות. האוכל טעים, שליח נחמד, כולם אדיבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gutman.e - תמונה
gutman.e 2 ביקורות
לא חוזרים לשם
1.5
23/08/14

פעם ראשונה בחיים שכותבת חוות דעת שלילית. הזמנתי take away כשהגעתי הביתה ופתחתי קופסה ראיתי שכמות האוכל הוא רבע במקרה הטוב מהמנה הרגילה. בשירות לקוחות טענו בהתחלה שכשלוקחים אוכל הביתה אז... המנות קטנות יותר, אחר כך טענו שזה אותו דבר ודרשו לשקול, ועוד כמה הצעות הזויות, הכל חוץ מלרצות לקוח. אחרי ויכוח של 30 (!) דקות הסכימו לזכות בחצי מחיר בקניה הבאה. חבל על הזמן יש מספיק מסעדות טובות עם שירות הוגן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמן - תמונה
שמן 2 ביקורות
:)
4.5
05/07/14

האוכל במסעדה מעולה, האווירה נעימה והמחיר נורמאלי אבל אם אתה בן אדם חברותי או פטפטן אתה תצא מהמסעדה מרוצה בהרבה - השירות מעולה, העובדים (רובם ) נעימים, בעיקר אלה שעובדים על הבר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tom - תמונה
Tom מבקר מתחיל
מחיר מופקע ושירות גרוע
2.5
23/02/14

אמש הזמנתי משלוח וביקשתי לקבל רוטב שום כוסברה עם הסלט שלי. המוקדן התווכח איתי במשך 7 דק' שאין באפשרותו להוציא את הרוטב הזה למשלוח (על אף שכבר קיבלנו את הרוטב בעבר) ולאחר 7 דק' ויכוח... וויכוח נוסף עם האחמ"ש הוסכם שנקבל את הרוטב באופן חד פעמי בתוספת תשלום של 7 ש"ח. כשהגיע המשלוח נוכחנו לגלות שהגיעה קופסה אחת קטנה של הרוטב שעלתה לנו 7 ש"ח. מחיר לא מוצדק ושירות נוראי!

עוד פרטים
הוספת תגובה