נגישות
נגישות

ג'ירף ראשון לציון ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

29 ביקורות וחוות דעת על ג'ירף ראשון לציון

Oren Klein - תמונה
Oren Klein 68 ביקורות
כיף גדול כל פעם
4.5
03/08/13

ישבנו על הבר וקיבלנו שירות מצוין. אחת המנות שהזמנו לא היתה לטעמנו (כל השאר היו מצוינות) הברמנית שמה לכך לב והציע להחליף. המנה התחליפית היתה מאד מאד טעימה. זו לא הפעם הראשונה שאנחנו... מבקרים במקום ותמיד טוב שם - הפעם היה מצוין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Malki Guy Yoni - תמונה
Malki Guy Yoni מבקר מתחיל
אכזבה- לא להתקרב
1.5
06/11/12

אני לקוח שמזמין משלוח אחת לשבוע,תמיד את הסינטה סצואן- מנה נפלאה וטעימה אם עושים אותה כמו שצריך. בכל פעם שאנו מזמינים אנו מציינים בהזמנתו כי כמות האורז מפעם לפעם רק יורדת. שולחים לה... קרטונית ים נפח של חצי קילו ובפנים שמים 1/3 כמות -פשוט עלוב כשקילו אורז עולה 8 שקלים. אז ביקשנו לשים לב לעניין מס פעמים עד שהתייאשנו- כל אחד אומר שידאג לזה אישית - אך האדישות עולה על דימיון. בשבוע שעבר ביצענו הזמנה שהגיעה לאחר שעה ורבע . הבשר היה צמיגי והטעם טפל ולא פיקנטי משום שכמו שאחרים ציינו - אזלו הפלפלים. פנינו למסעדה בתלונה ,דיברנו עם טל שאמרה שיחזרו אלינו בעניין למורחת ואם עוד לא אכלנו - היא תחליף לנו את המנות-נו... השעה 23:00 כבר ,את מצפה שאני אמתין עוד שעה ???? ציינו כי איננו רוצים שום פיצוי(לא הציעו כמובן)-רק שישתפרו. היום לאחר שבוע ,הזמנתי שוב את אותן מנות בשעה 21:24 - שוב השליח הגיע ב 22:50. הפעם שלחתי את השליח כי זה עבר כל גבול- ואתם חושבים שמישהו צלצל להתנצל? לברר? -כלום!!! אז כנראה אנחנו הלקוחות השבויים כבר לא נחשבים במסעדות ואם לא שמתם לב -מצפצפים עלינו! אז בוצו נרים את הכפפה ונצעק ״המלך עירום״ ולא ניתן לאדישות של המסעדות להערים עלינו. אה...עכשיו צלצלו להגיד שביטלו את חיוב האשראי ושיחזרו אלינו טלפונית רק מחר!!!! יפה לא?

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפנה - תמונה
דפנה 37 ביקורות
3.0
27/02/11

האוכל היה מעולה. האווירה לחוצה: יש צפיפות בין השולחנות, והמלצריות אמנם יעילות, אבל הן מהירות מדי. שמחנו מזה שהאוכל הגיע מהר, אבל לא היה מזיק אם היינו יכולים לנשום בין המנות. הקצב היה... כזה: ביס אחרון>מיד לוקחים את הצלחת>מיד מגיעה המנה הבאה. אחד סיים לאכול והשני עדיין לא>מיד לוקחים את הצלחת הריקה. זה מלחיץ ולא נעים. תוך שעה סיימנו ארוחה של שלוש מנות. השולחנות קרובים מדי זה לזה. כאמור, האוכל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 4 ביקורות
2.0
15/02/11

לא להתקרב !! פשוט זוועה, הגענו קבוצת אנשים לאחר שהזמנו את המנות וכשחלקן כבר הגיעו לשולחן, נזכר המלצר להזכיר שמרכיבים עיקריים מהמנות חסרים היום. ושהמנות ששאר האנשים הזמינו נגמרו היו או... שאין מרכיבים. לא היו מוכנים לפצות אותנו והיינו ממש חייבים להתחנן לפיצוי. לא להיכנס ! שירות זוועה וההנהלה אף יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה