נגישות
נגישות

ג'ירף ראשון לציון ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

29 ביקורות וחוות דעת על ג'ירף ראשון לציון

דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
לא זול אבל טעים
4.5
26/05/16

לקחנו גיוזה וכנפיים לראשונות הכנפיים ממש טובות לא חריפות מידי אבל עם הרבה רוטב עשויות טוב הגיוזה גם טעימה המילוי טעים אבל מנה קצת יותר קטנה לעיקריות הכי טעים הייתה הפיליפינית החריפה... שהייתה מאוד מאוד חריפה אבל ממש טובה - להביא אבקש פחות חריף - ועם זאת המנה הכי טובה גם הצ'אזה היה טוב - חצילים מטוגנים עם פילה בקר ברוטב שום מתוק מוגש עם ורז - מנה מאוד מתוקה אבל הבשר היה טעים למרות המשלוח הוא לא נהרס פחות אהבתי את הקיסרית החדשה - בשר חזיר פחות טעים לא וגם האטריות ביצים היו סתמיות. פאדטאי שרימפס - מעט מאוד שרימפס במנה אבל סה"כ טעים נחמד להזמנת משלוח, לקח קצת יותר משעה מראשון לחולון, לא זול אבל אוכל טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
meyt - תמונה
meyt 3 ביקורות
באסה
1.0
06/03/16

עשר בלילה ואני מפורקת מרעב...מתקשרת כבדרך כלל להזמין מכם נודלס. ביקשתי מהנציג מנה שבשום פנים ואופן לא חריפה ועם אטריות ביצים. הציע לי את הסינטה נודלס. ביקשתי שהשליח יגיע עם טריאקי בצד... כי מניסיון לעיתים אין מספיק רוטב. בעבור שבעים שקל, ולאחר שעה, קיבלתי נודלס ח ר י ף ל מ ו ת (באיזה קטע? בתפריט אפילו לא מוגדרת כפיקנטית) בלתי אכיל מבחינתי. דביק. עם שניים וחצי סינטה וכמובן כמובן כמובן ללא הטריאקי שביקשתי כל כך יפה. זרקתי לפח ונשארתי רעבה...הרסתם לי את הערב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
הזמנה בצהריים מאכזבת
1.0
01/12/15

בתור מנה שעולה מעל 50 שקלים קיבלתי חצי קופסה של אורז וחצי קופסה של בשר. הזמנתי את המנה האפגנית, ואני רגילה לקבל מנה גדולה ועשירה עם הרבה אורז והרבה בשר ורוטב. היום כל קופסה הייתה חצי... ריקה ואפילו לא שבעתי. ממש מבאס, מחכה לפיצוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
המנה האפגנית - ממש מומלצת
3.5
07/09/15

הזמנתי לעבודה משלוח מג'ירף ראשון- המנה האפגנית. פעם ראשונה שיצא לי לאכול את המנה וממש נהנתי. הרבה פרגיות ובייקון, בוטנים וכרישה. יש הרבה רוטב ולא השתמשתי בכולו על האורז כי היה מלוח מידי... אבל בסה"כ היה לי טעים. המחיר יחסית גבוה ואפילו אין מנה ראשונה והמשלוח (לחולון) היה די איטי וחיכיתי הרבה זמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
מסעדת ג'ירף
3.5
27/08/15

לפני מס' ימים חיפשנו מסעדה בסגנון תיאלנדי/יפני, הומלץ לנו להגיע למסעדת ג'ירף. המסעדה היתה עמוסה בלקוחות שהגיעו עם ילדים, הרעש היה בלתי נסבל. השירות יחסית היה די מהיר. הזמנו מנות... מוקפצות, שאחת מהן היתה חריפה ברמה של "אש", המנה הוחלפה ללא בעיה במנה יותר פיקנטית. המחיר שווה לכל כיס, ונחזור לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hug - תמונה
Hug 14 ביקורות
טעים אך שירות בעייתי
2.8
05/12/14

הגענו לאחר שהזמנו מקום, שכן היינו קבוצה נכבדת של א/נשים.\ השולחן לא היה מוכן בשעה שביקשנו והמארחת הייתה לא אדיבה. כל אחד ואחת הזמינ/ה מנה אחרת. המנה שלי הייתה מאוד מוצלחת ומשביעה. המקום... מאוד עמוס, כך שלתפוס תשומת לב של מלצר/ית הוא אינו פשוט. ייתכן שצריך להגדיל את מספר המלצריות/ים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
שרות כל כך גרוע שלעולם לא נחזור
1.8
03/12/14

חברתי חגגה יום הולדת בגירף בראשון לציון. ההזמנה הייתה לשעה 13, ובטלפון נאמר כי השולחן שמור עד השעה 16. כמובן שבאירוע בו יש 14 משתתפים חלק קצת איחרו, והתחלנו להזמין מאוחר יותר, לקראת... השעה 13:45. הגיעה מלצרית לא אדיבה בכלל, ואמרה: "רק שתדעו שהשולחן שמור עד השעה 15, ומהשעה 13, אז תזדרזו". מייד אמרנו לה שנאמר לנו בטלפון שזה עד 16, אבל זה לא עניין אותה. הזמנו. חברתי ישבה לידי, ובאמצע הביס המלצרית באה אליה ושאלה אותה: "לארוז לך?". הרשגנו לא רצויים, השירות היה אנטי. לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדריאן - תמונה
אדריאן 4 ביקורות
טעון שיפור
2.5
20/09/14

הזמנתי מנת נולדס ונאמר לי שהיא תהיה מעט פיקנטית. בפועל קיבלתי מנה חריפה אש ששרפה לי את הפה. מישהו במטבח קצת חובבני. השירות היה סביר, אך לא נעים ואדיב כמצופה. לא נראה לי שאחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 113 ביקורות
עסקית טעימה וגדולה
3.5
20/10/13

ישבנו בעסקית צהרים - המנות משביעות, האוכל כמו תמיד טעים! השירות היה איטי מדי וקצב יציאת המנות אף הוא היה איטי אך עדיין מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liat - תמונה
Liat מבקר מתחיל
ארוחת ערב משפחתית
5.0
06/10/13

תודה לצוות המקסים של המלצרים ומנהלת המשמרת טל שגרמו לארוחת ערב משפחתית וחגיגת יום הולדת קטנה להיות חוויה מקסימה, מהנה וטעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה