נגישות
נגישות

ג'ירף ראשון לציון ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

29 ביקורות וחוות דעת על ג'ירף ראשון לציון

רותם - תמונה
רותם 12 ביקורות
פשוט מעולה
5.0
21/01/20

מנות גדולות ומפנקות, אווירה טובה ושירות אחלה. חוויה טובה מאוד. ישבנו בשולחן מול הדלת ולצערנו היה קר, צריך למצוא פתרון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
מוצלח מאוד
4.0
17/08/19

מסעדה מאוד איכותית הגענו 3 חברות האוכל היה מזמין טרי ואיכותי הזמנו נודלס שהיה פיקנטי עם רצועות בשר התיבול היה ספייסי והתאים למישהי כמוני שחוששת מחריפות נחזור שוב עם עוד חברים לחגוג... ארוע

עוד פרטים
הוספת תגובה
OritY - תמונה
OritY 39 ביקורות
עמוס ולחוץ
3.5
23/10/18

היינו במסעדה בשבת אחה"צ. המסעדה הייתה עמוסה והמלצרים התרוצצו בין השולחנות, שמסודרים בצפיפות רבה, דבר שיצר תחושה של לחץ מתמיד ואי נוחות. המלצריות/ים שניגשו אלינו, מאד מיהרו והיו קצת חסרי... סבלנות, אני מניחה עקב העומס הרב שהיה במסעדה. חוץ מזה הכל היה בסדר: מנות טעימות, לא זולות במיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tanya - תמונה
Tanya 25 ביקורות
נחמד
3.8
09/02/18

אכלנו שם אני ובעלי ו2 ילדים קטנים, 4 ו 1.6 הזמנו סינטה סצ'ואן עם אורז 2 מנות ולילדים מנת שניצלונים עם נודלס. סינטה סצ'ואן נחמד מאוד, המנה של הילדים סבירה מינוס כמו בכל מקום... בערך,שניצלונים קשים ונודלס מלא בשמן. מה שכן הפתיע לטובה זה כדור גלידה טעימה וטובה לילדים בסוף הארוחה כלולה במנת ילדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
taldragon - תמונה
taldragon מבקר מתחיל
המעדה
4.5
28/04/17

ישבתי עם חבר לאכול במסעדה לאחר המלצה של מישהו ואכן הגענו למסעדה ומאוד נהנו מהשירות,מהאוכל והמחיר גם סביר בהחלט אשמח לחזור לשם:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alexa - תמונה
Alexa 26 ביקורות
ארוחת ערב
4.3
03/04/17

קפצנו לארוחת ערב ספונטנית עם חברים. מהראשונות אהבתי במיוחד את הגיוזה. לעיקריות כולם הזמינו את אותה המנה - צ'יראשי סושי - קערת אורז עם מגוון תוספות סושי כמו סלמון או אבוקדו, שזה נחמד כי... אפשר להנדס כל ביס בצורה אחרת. לקינוח הזמנו את הברולה בננות. השירות היה נחמד ויעיל. המחיר בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liron - תמונה
Liron 24 ביקורות
ממליצים ללכת לפני/ אחרי סרט, וחובה בירה!
4.5
30/03/17

הגענו בזוג, קיבלנו מיד שולחן. למנה הראשונה הזמנו גיוזה עוף, שהיא תמיד מגיעה חמה ובטעם מדהים. מנה ממש מומלצת לפתיחה. לעיקריות: הפיליפינית החריפה, שזה אטריות ביצים, מאוד פיקנטי, טעמים... חזקים של קארי. המנה הקבועה שלנו. בנוסף, הזמנו בצד מאקי סלמון, סושי אינסייד אאוט פשוט וטעים. הדגים תמיד טריים, גודל המנות עשיר, טעמים מדויקים. השירות היה מוקפד וזריז. חייבת לציין שהבירות שם תמיד קרות, טריות, מטפלים היטב בחביות וישנה תחלופה גבוהה. מחירים פיירים לגודל המנה ולאיכות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
טעים מנות גדולות
4.3
18/03/17

הגענו 4חברים אחרי הזמנה טלפונית. התקבלנו די מהר. כך כך הגיעו המנות הראשונות סלט תאילנדי טעים וסלט מלפפונים עם חמאת בוטנים. 2 אגרולי היו שומניים ולא ממש אכילים. הגיוזה היתה ככה ככה.... המנות העיקריות היו גדולות ודי טעימות. עדכתי משוב חדש עם צילום חשבונית שלא נקלט במערכת

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nofar - תמונה
Nofar 42 ביקורות
אחלה של מסעדה
4.0
17/02/17

גירף מסעדה מעולה, מתאימה לזוג, מתאימה לחברים, מתאימה למשפחה. אוכל אסייתי ממש טוב, אחלה של שירות, המלצרים יודעים מה להמליץ. מחירים יחסית סבירים

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
יש שיפור מפעם ראשונה שהיינו
4.3
30/08/16

זוהי מסעדה שאנו מגיעים אליה פעם שנייה, שבפעם הראשונה התאכזבנו. אבל הפעם היה מוקפץ מקפיץ וטעים, הפיקנטי היה נעים לחיך ולא היה חריף . אני הזמנתי מוקפץ סינטה עם כוסברה שהיה מתובל... בפינקנטיות, חברתי הזמינה קומבינציה של סושי שלדבריה היתה טעימה, משום מה לא התחברה לדג הלבן, אבל בסוף הכל היה טעים השירות היה איטי, לדעתי המסעדה היתה מלאה, עקב החופש הגדול..

עוד פרטים
הוספת תגובה