נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

50 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

Michael - תמונה
Michael 45 ביקורות
חוות דעת
2.8
14/01/15

החמוצים והקינוח היו טעימים מאוד. הרולים קצת פחות. הרולהמטוגן היה עם יותר מידי שמן ויותא מידי אורז, בקושי היה ניתן להבחין בתכולה. קצת מבאס. המשלוח הגיע מהר. היה ארוז טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
rachela_ - תמונה
rachela_ 12 ביקורות
משלוח
3.5
21/12/14

סושי מאוד טעים. מגיעים בזמן ותמיד מביאים את כל הרטבים. את המוקפצים פחות אהבתי

עוד פרטים
הוספת תגובה
sharona. - תמונה
sharona. 5 ביקורות
שירות גרוע במשלוחים מתעלמים מבקשות לחלוטין
1.0
31/07/14

פתחתי פה משתמש רק כדי שאוכל לכתוב את החווד הזה. שעת הגעה של המשלוח היתה הרבה מעבר לשעה. האוכל היה קר! בנוסף- ביקשנו הרבה ג'ינג'יר- קיבלנו שתי קופסאות קטנות שכל אחת מהן מלאה עד חצייה!... (ל2 סועדים) האוכל כבר לא היה טעים (אולי כי היה קר). בקיצור אנחנו שהיינו מזמינים קבועים לא נזמין שם יותר, מאחר וזו לא היתה חוויה חד פעמית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ron - תמונה
Ron 3 ביקורות
אוכל מעולה לעצירה באמצע יום עבודה לארוחת צהריים
4.0
04/05/14

אווירה מעולה, ביחס לכמות האנשים המזמינים ארוחת צהריים במהלך יום העבודה ובמיוחד במקום מרכזי, אוכל טעים, הוגש ללא עיכובים. טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ella - תמונה
Ella 5 ביקורות
איזה מן שליח לא דופק בדלת?!
1.0
29/04/13

הזמנו משלוח (הזמנה מכובדת מאוד) מהסניף והשליח פשוט חלף על הבית שלנו מבלי לדפוק בדלת אפילו שהטלפון היה על שקט! כתוצאה מכך נאלצנו לחכות שעתיים לאוכל. כתירוץ נאמר לנו בשירות הלקוחות כי... השליח פחד להעיר את האנשים בבית או את השכנים (בשעה 21:30) ולכן לא דפק בדלת אמרנו לו שאין סיבה שנישן כי אנחנו מצפים למשלוח וכי הבית הוא בית פרטי כך שדפיקה בדלת לא תעיר אף שכן! בתגובה חטפנו צעקות וקיבלנו אוכל קר ומתפורר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
genyushk - תמונה
genyushk 20 ביקורות
לקוחה מרוצה
4.5
13/04/13

אני מבקרת לעיתים קרובות במסעדה ורציתי לציין שהשירות מהיר ואיכותי. מנות מגוונות וטעימות והמחירים סבירים בהחלט יחסית למסעדות סושי אחרות. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
8 ביקורות
מסעדה איכותית
4.0
10/01/13

אכלנו שם מספר פעמים, מנות גדולות וטובות, גם המחיר מאוד סביר ביחס למסעדות אחרות באותו התחום. זמנים מסוימים מקשים על חניה באזור. סך הכול מאוד טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Navit Napchan - תמונה
Navit Napchan מבקר מתחיל
לא מומלץ
2.3
21/09/12

כלקוחה קבועה וותיקה של ג'פניקה סניף פ"ת, שבתי לסניף בתאריך 18.9.12 כדי לסעוד את המנה הקבועה שלי הלוא היא קומבינציה צמחונית. אך להפתעתי הרבה, טיב המנה לא היה בשיאו- הורגשה חוסר טריות של... המרכיבים ואף היה טעם קצת מוזר באחד מהרולים. לצערי הרב, יצאתי מזועזעת מהארוחה, מאוכזבת ומופסדת מכל הבחינות. חוויה זו מתווספת לאחת הפעמים שביצעתי משלוח- ולאחר 58 דקות של המתנה התקשרתי על מנת לברר מה הסטטוס של המשלוח, והבחורה שענתה לי בנימה עצבנית אמרה "זמן המשלוח הוא 60 דקות! יש עוד 2 דקות". בחיי שחשבתי שצוחקים עליי. תשובה מעט מגוחכת. אין ספק, שג'פניקה זוהי רשת שמבחינתי כבר לא נמצאת ברשימת המסעדות שלי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניר - תמונה
ניר 5 ביקורות
המצב מתדרדר
1.5
22/05/12

עשינו הזמנה אתמול מג'פניקה ואני לא יודע מה קרה לרשת הזאת!! התדרדרות כל פעם שאני מנסה לתת להם צ'אנס מחדש אני נזכר למה הפסקתי לאכול שם. זה התחיל בזה שהמשלוח היה ארוך מהרגיל, אחר כך... גילינו שהם שכחו את האחד הרולים שהזמנו והסתיים בזה שהסושי היה מתפרק ומתפורר קמצני בדג ופשוט לא טעים. פעם כשהיה סניף אחד רק בדיזינגוף, היה טוב! לא ממליץ בכלל

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
22/05/2012
קראנו את פנייתך. ראשית, תודה על פנייתך. שנית, נשמח אם תיצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בכדי לטפל נקודתית במקרה שקרה - *3636. תודה, ג'פניקה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
14/10/10

אוכל מעולה. ספרינג רול סוף הדרך, חציל קלוי מדהים. מוקפצים סבבה.מנות ענקיות ומחירים זולים ביותר. היה מעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה