נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

50 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
24/01/10

אנחנו לקוחות קבועים...אוכל מ-ע-ל-ף. חציל יפני מאוד טעים, וסלט יפני טרי. סושי טרי וטעים. ג'פניקו פריך. מוקפץ ממש ממש טוב. נדמה לי ששינו קצת את המנות והרטבים, היה מוצלח הפעם, אפילו יותר... מתמיד. גם לילדות שלנו היה מה לאכול - שניצל ואורז שחוסלו. מנה ענקית שמתאימה לשני ילדים... חבל שלא היה קטשופ - אבל הבטיחו שיהיה פעם הבאה. נבוא לבדוק ;-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
19/01/10

התנהלות המקום פשוט גרועה. הייתי שם היום, מלצרית לא הגיעה לקחת את ההזמנה אפילו אחרי 10 דק' (נאלצנו לקרוא לאחת), בירה הגיעה אחרי 20 דקות והסושי לא הגיע אפילו אחרי 40 דקות!!! כבר קמנו בכדי... לעזוב אך המנהל ניגש והצטער והציע לנו את הארוחה בחינם.אז יפה שאכן הוא פיצה אותנו אך נראה לי שהמסעדה הזו עסוקה מידיי בלפצות לקוחות לא מרוצים מאשר פשוט לתפקד כראוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
16/01/10

בקרנו כבר המון פעמים בסניף החדש בקריית מטלון וגם הזמנו טייק אווי. תמיד האוכל מצויין וזהה בכל ביקור. מנות גדולות, אדיבות וטריות. השירות מצויין, לפעמים יש עומס של אנשים אז טיפה מחכים יותר... - אבל שווה. סושי מעלף ומוקפצים שווים. הקינוחים בכלל היסטריים... יש תה בכל מיני טעמים מגניבים. מומלץ! המשיכו כך!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
10/01/10

ההתחלה היתה יפה מאוד, היום זה נוראה והיום. זה מה שקיבלתי בהזמנת T.A. האחרונה שם. סלט האצות קטנטן שזה הייה אפילו מצחיק לקרוא לזה סלט הלה היו שלוש אטריות עם 3אצות!!! והטאטקי טונה זה בכלל... מדהים 4 חתיכות טונה קטנטנות (עובי של 3 מילימטר, לא התעצלתי לקוחתי סרגל למדוד) ומסריחות כמובן שהיתי צריכה לזרוק את זה לפח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
a - תמונה
a 15 ביקורות
4.3
27/12/09

אין ספק שזהו אחד הסניפים היותר מוצלחים של רשת ג'פניקה. המלצרים מאוד נעימים ואדיבים. האוכל טעים, מתובל היטב, מנות נדיבות וטרי. הסושי מוקפד וטעים ביותר. מומלץ גם למי שאינו חובב סושי, בגלל... מבחר המנות הגדול. חיכינו קצת יותר זמן לסושי אבל היה שווה! נאמר לנו שזה בגלל לחץ על המטבח והמסעדה באמת היתה מפוצצת. קיבלנו קינוח כפיצוי!

עוד פרטים
הוספת תגובה