נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

50 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

Sapir - תמונה
Sapir 25 ביקורות
אוכל טעים ומשתלם
4.0
02/09/18

מנות גדולות במחיר זול יחסית. מגוון. השירות היה בסדר, המלצרים מנסים למכור את החבר מועדון אבל לא ממש מבינים בו, חייבו אותנו ולא רשמו אותנו היינו צריכים לסדר את זה מול השירות לקוחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Idan - תמונה
Idan מבקר מתחיל
אוכל ללא טעם
1.3
23/05/18

שירות ברמה נמוכה,האוכל מגיע קר וללא טעם. ישבנו שם בשלישי בערב כאשר המסעדה ריקה לגמרי אך למרות זאת המנות הגיעו אחרי 30 דק. המחיר גבווה למנות ברצפה. לא אחזור למסעדה הזו יותר וכך ממליץ... לכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
אחלה סושי אבל לא מנות אחרות
3.5
12/12/17

לג'פניקה אנחנו מגיעים רק בשביל סושי. הסושי טעים וגדול כך שרול אחד עד שניים לגמרי מספק ויש קומבינציות במחיר שפוי. הזמנו קומבינציה של סלמון שהייתה טעימה והוספנו סנדוויץ סושי עם טונה אדומה... והיה אחלה. חברה שישבה איתנו הזמינה סוג של מוקפץ למרות שמזכרוננו הם פחות מוצלחים ברשת של ג'פניקה ולצערינו לא טעינו. חשוב לדבק במנות הסושי :) המקום נעים ולא רועש והיה שירות מהיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלי - תמונה
שלי 3 ביקורות
חויה חיובית, מומלץ עם בן זוג וגם למשפחה
4.0
20/09/17

ישבנו ואני ובעלי במסעדה על הבר, יש בירה 1+1. האוכל טעים מאוד אוירה נחמדה. השירות גם טוב רק שלוקח זמן רב למנות להגיע למרות שהמסעדה היתה כמעט ריקה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dana - תמונה
Dana 2 ביקורות
שירות מאכזב
2.5
02/09/17

פעם ראשונה שאוכלים בסניף הזה, התאכזבנו מאוד מהשירות. האוכל היה טעים, בהתחלה המלצרית ניגשה ולקחה את ההזמנה. ביקשנו את הסושי כמנות ראשונות אך כל האוכל הגיע יחד. ומאותו הרגע המלצרים שכחו... מקיומנו, לא ניגשו, לא התייחסו, בקושי הגיעו לפנות את השולחן אחרי שביקשנו פעמיים. ובכל הזמן הזה המלצרים עמדו בצד ודיברו ביניהם, המסעדה הייתה חצי ריקה. לא נחזור שוב, למרות שהאוכל עצמו היה טעים..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Darina - תמונה
Darina 3 ביקורות
הבחירה שלי לבילוי בשישי :)
4.5
05/02/17

אני ואמא שלי אורחות קבועות במסעדה ,יש לנו חבר מועדון כמובן ובימי שישי כנראה תמצאו אותנו שם. השירות מדהים ! הברמן הקבוע שם מאוד נחמד ושירותי .המנות טעימות מאוד וסלט החמוצים מומלץ :)... לפעמים מנות הסושי קצת קטנות ועל כן כדאי מראש להזמין מעט יותר ממה שנראה לכם שתאכלו. אבל שוב ,תלוי מתי ואיזו מנה. בסך הכל מאוד מומלץ !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofer - תמונה
Ofer 10 ביקורות
בסיסי ואיכותי
4.3
05/12/16

הזמנו ארבעה פוטומאקי רגילים, ההזמנה היתה מוכנה בזמן, הרולים טעימים, אף על פי שדי בסיסיים, מחיר הוגן, אין אכזבות

עוד פרטים
הוספת תגובה
az - תמונה
az 27 ביקורות
כשאין כח להכין ארוחת ערב
3.8
16/11/16

סושי פשוט זול ונחמד, הגפניקה לא מאכזבים, השירות טוב תמיד ועכשיו שיש אפליקציה זה אפילו יותר נח. כשאין כח לכין ארוחת ערב, זה המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נוי - תמונה
נוי 31 ביקורות
טעים רק בישיבה במקום
4.0
08/07/16

הזמנתי מגפניקה לעבודה סנדויץ סושי, המחיר יחסית הגון - 32 שקלים, אך לצערי המנה הגיעה פחות טעימה משאני רגילה לקבל בהזמנה במסעדה. המשלוח הגיע יחסית מאוחר מהרגיל וכנראה השפיע גם על טעם... הסושי שהיה יבש וסתמי. ממליצה על המסעדה רק בישיבה במקום. כמו כן, מהיכרותי עם המקום, הנודלסים המוצעים מאוד טעימים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
robi - תמונה
robi 13 ביקורות
סתמי ביותר
3.0
04/11/15

הזמנו באחד הערבים 2 מנות ווק ומרק מיסו. המרק מיסו היה נחמד- מלוח במידה ועם חתיכות טופו ללא התקמצנות. הבעיה התחילה כאשר טעמנו את מנות הווק. הזמנו 2 מנות של ספיישל יאקיסובה ושתיהן הגיעו... ללא טעם, עם נודלס שבושל יתר על המידה ולכן היה רך מדי. ביקשנו רטבים ליתר ביטחון (למקרה ונצטרך להוסיף משהו שהטבח שכח- לא היינו בטוחים מלכתחילה שהמנות יצאו כמו שאנחנו אוהבים, סה"כ זה משלוח ואין מה לעשות ברגע שקיבלת אותו), הגיעה קופסת פלסטיק קטנטונה של רוטב סויה, עוד אחת של טריאקי ועוד אחת של ספייסי מיונז. כמובן שאין סיכוי שצלוחית הפצפונת של הרוטב סויה תספיק לשתי מנות ולכן היינו צריכים להוסיף סויה שהייתה לנו בבית. דבר חיובי שכן היה הוא הגודל של המנות, יחסית גדולות ויכולות להשביע בקלות גם מישהו רעב. חבל שהכמות עולה על האיכות...

עוד פרטים
הוספת תגובה