נגישות
נגישות

רק בשר ביקורות וחוות דעת - עמוד 35

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

348 ביקורות וחוות דעת על רק בשר

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
25/05/10

כאחת שלא מתה על בשר הצטרפתי לחברותי לארוחת יום הולדת לחברה. ומה שיש לי לומר מתרכז במילה אחת ווווווווההההו. אהבתי את השירות החם, היין הניפלא והבשרים, וווהההה הבשרים. שנים לא אכלתי... אנטריקוט כה רך וטעים ואפילו נסיתי את הפקאניה סטק מדהים שעולם לא אכלתי. והקינוחים, אלוהים ישמור !!!!!! ואני חשבתי לתומי שאני לא אוכלת בשר!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
10/05/10

כלקוחות ותיקים מאוד ב"רק בשר" סלמה, חשבנו לנסות את סניף ולנברג. הגענו 4 אנשים רעבים, מצויידים בקופון אותו קיבלנו ב04/2010 בסניף סלמה, ובו מצויין "ללקוחותינו-הנחת 50% בסניף החדש" (ללא... הגבלת תאריך או כל הגבלה אחרת נוספת עליו). מיותר לציין שהקופון לא כובד, וההרגשה היתה שעבדו עלינו. לעניין הערב עצמו-השירות שם כ-ב-ד ואיטי. (למפיות חיכינו כ10 דק', את תפריטי הקינוח נאלצנו למעשה לדרוש). 1-0 לכם. חבל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moran Ashual - תמונה
Moran Ashual 3 ביקורות
4.7
25/04/10

בניגוד לאלו שסתם חיפשו להתקטנן... אני ובן זוגי ישבנו לארוחת ערב מופלאה! שהחלה במארחת נעימה שהסבירה לנו על קונספט המסעדה וליוותה אותנו אל הקצב שהיה מקצועי ומקסים. המנות הוגשו בקצב מסחרר... והיין זרם. הבשר היה מושלם טעם גן עדן ועשוי כמ שצריך. מנהל המסעדה דאג שהכל יתקתק ואף ניגש אלינו ופינק בקינוח. אנחנו בטוח נחזור ולכם כדי מאוד ללכת... (:

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
24/04/10

חברי ואני עןבדי הייטק ברמת החייל עשינו סיבוב מסעדות ובמיוחד בשרים באיזור רמת החייל. לאחר בדיקה(אכליה )בכ 10 מסעדות שונות היגענו למסקנות הבאות: מסעדת רק בשר (חדשה מאוד במיתחם) היא ללא כל... ספק הכדאית ביותר מבחינת איכות הבשרים, המיבחר הגדול ,המחירים הנפלאים במיוחד הדייל בצהרים ישנן מסעדות נוספות אך זו המסעדה המומלצת על כלל החברים שלנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
19/03/10

הגעתי עם חברים לחגוג יום הולדת, נהננו מאוד מהשירות גם של המארחת שסידרה מקום בחן וחיוך גם מהקצבים שדאגו להסביר ולהמליץ וגם מצוות המלצרים המיומן שדאג לכל פרט ופרט אם זה מפיות ומגבונים... בשליפה יין ומשקאות שהיגיעו בזריזות והכי חשוב "ערמה גדולה של בשר" כמו שאחד המלצרים המקועקעים הבטיח שתהיה על השולחן. בסוף הארוחה עם הקינוח הצוות הגיע לשיר יום הולדת ולעשות עוד קצת שמח. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tomer - תמונה
Tomer 9 ביקורות
4.7
17/03/10

מנה מומלצת מנה ראשונה - קרפצו צריך לעשות במקום חלונות לאוויר מבחוץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaron Giat - תמונה
Yaron Giat 2 ביקורות
4.7
02/03/10

חגגתי את היום הולדת שלי במסעדה, האוכל היה מעולה השירות מדהים אין לי מילה אחת רעה לגבי המקום. וכשמסתכלים בחשבון בסוף לא צריך לשבור חיסכון או לקחת משכנתא, מחירים הוגנים לכל השכבות שאוהבות... לאכול בשר ובשר טוב בקיצור ממליץ בחום ! תנסו ותבינו על מה דיברתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יריב - תמונה
יריב מבקר מתחיל
4.7
01/03/10

.. השרות היה לעילא ולעילא חשוב לציין כי בעל הבית מסתובב סביב השולחנות ודואג לכל פרט ופרט .הבשר הגיע צלוי היטב הקינוחים היו מדהימים (חלבה עם גלידה).שוב חשוב להזכיר השרות היה מדהים והבשר... איכותי יישר כוח המשיכו כך .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
01/03/10

אין לי הרבה מה להגיד רק שבפעם הראשונה שהיינו נהננו מאוד אם זה מהשירות וכן באוכל שהיה מעולה אך בפעם השנייה כשהגענו נחלנו אכזבה מרובה אם זה באוכל שהגיע קר וכשביקשנו להחליף האוכל חזר חם אך... עם מידת עשייה שונה ממה שרצינו והתירוץ היה שבגלל הסניף החדש כל הצוות עבר להרצה לסניף החדש וזאת התוצאה... ממש חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
10/02/10

סיכום בקצרהקרוב לשנתיים שאני עובד באזור רמת החי"ל וזאת הפעם שהכי נהניתי במסעדה שם עד היום. אומנם לוקח לבשר לא מעט זמן להגיע ולכן זה לא המקום לארוחת צהריים זריזה, אבל אם באים לשבור שגרה... ולהרגיש רחוק מהלחץ של העבודה זה המקום המושלם. אירוח ושרות למופת , וזהירות מהיין הוא הופך :)כן ירבו מקומות כאלו בהחלט אשוב לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה