נגישות
נגישות

רק בשר ביקורות וחוות דעת - עמוד 36

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

348 ביקורות וחוות דעת על רק בשר

kukula.u - תמונה
kukula.u 3 ביקורות
2.4
06/02/10

באנו לרמת החייל עם זוג חברים והיה ממש נפילה. זה התחיל בבשר שלקח לו המון זמן להגיע, הוא הגיע קר, המלצר לא ניגש אלינו אפילו פעם אחת. רועי המלצר הציל קצת את הערב. גם אחרי שבעל המקום ניגש... אלינו ודאג שיחזירו את הבשרים ויוציאו מחדש - הבשרים הגיעו במידת עשייה פחות ממה שרצינו, הפילה היה קר לגמרי. מזל שרועי היה על הכיפאק וניגש ודאג לכל בקשה, חבל שהחוויה נהרסה בגלל בשר קר ושירות ממש גרוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
06/02/10

היינו אתמול במסעדה, המקום נראה כמו צימר ענק, הכל מסביב עשוי עץ, ריח מעולה של בשר שנצלה. התפריט מכיל מנות ראשונות וקינוחים בלבד. מנה ראשונה - סלט קקטוס -מומלץ ביותר. לעיקריות יש לגשת... לויטרינות כמו באיטליז ולבחור את נתחי וסוגי הבשר שרוצים. הבשר מתומחר לפי משקל (ל-100 גרם). הבשר מדהים באיכותו, כמו כן, כל הסוגים שהזמנו הגיעו עשויים כל אחד בדיוק במידה המבוקשת. --> (המשך בתגובה הבאה)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
06/02/10

----> שירות ה"קצבים" מעולה, כבד האווז שמימי, ממש כאילו נקנה בגן עדן והובא לכאן. בנוסף הזמנו צלעות טלה, פיקאניה, שקדים, אנטריקוט, פילה, חזה אווז, צ'וריסוס וכולם היו מעולים. גם הדיל עם... היין, חביב ביותר, עבור 15 ש"ח, שותים יין ללא הגבלה, שזהו תחליף מעולה לשתייה קלה, וגם מתחבר מעולה עם הבשר. שורה תחתונה - מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה