נגישות
נגישות

רק בשר ביקורות וחוות דעת - עמוד 33

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

348 ביקורות וחוות דעת על רק בשר

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/09/10

היינו קבוצה גדולה של חברים עם בנות זוגם וכאשר נבחרה מסעדת רק בשר פחדתי שלא יעמדו ברמת הצפיות שלנו(אנחנו יוצאים הרבה ביחד למסעדות) ובמיוחד כמות האנשים בקבוצה. ולהפתעתי ... הטיפול היה... מסור, מפנק ובקצועי, קבלנו כמויות אדירות של בשרים על גבי גרילים והיין עשה את שלו. פשוט חגיגה לשמה. ולסיום כאשר קבלנו את החשבון נדהמנו ! שלמנו כ130 ש"ח לסועד.... מדהים ותודה לצוות

עוד פרטים
הוספת תגובה
פזית ועומרי - תמונה
פזית ועומרי מבקר מתחיל
1.7
05/09/10

שישי בערב הייתי במסעדה עם אשתי ועוד זוג חברים ולצערי היה ממש מאכזב. חצי שעה עד שקראו לנו להזמין את הבשרים מהעמדה. הסטקים שהגיעו לא היו עשויות כמו שביקשנו, שהגיעו המנות הנכונות אז הטעם... היה סביר, אבל אפילו לא מתקרב לאיכות סטייקים טובים שאכלתי במקומות אחרים.אולי בשישי בערב הם לא מסוגלים לעמוד בעומס אבל אתה מצפה שמקום שנקרא "רק בשר" לרמה גבוהה של בשר. לציין לזכותם שהם פיצו אותנו בקינוח בלי שביקשנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/09/10

האוכל מצויין,הבשר היה מעולה,טעמנו מלא מעט חלקים וכולם היו מצויינים הבעיה היתה החשבון,היינו במסעדה בעבר ובפעמיים שהיינו היה 30% -20% הנחה על הבשרים ואז המחירים היו הגיוניים.אך שהיינו לא... הייתה שום הנחה והחשבון שלנו הגיע למעל800 שקלים (היינו 3.5 אנשים אחת בהריון שלא כל כך אוכלת בשר)לדעתי יקר מאוד ולמרות שהאוכל היה מצויין לא שווה את הסכום היקר הזה.חבל,תחזירו את ההנחות כדי שהמחיר יהיה שפוי והגיוני .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
24/08/10

אתמול היינו 23.8.2010 ומאוד התאכזבנו לא שווה את הכסף . הקצביה זו מלכודת אל תבזבזו את כספכם שעבורו עבדתם קשה חבל על כל רגע כמות קטנה בהמון כסף שודדים פשוט שודדים!!!! ואולי הם ילמדו את... המארחת לא להתלבש על הלקוח אנו לא מכירים אותה ולא חברים שלה אז קצת עידון ופחות וולגריות. חבל על זמנכם וכספכם התרחקו מהמקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
18/08/10

באמת מסעדה מעולה. חבל רק שהסוף קלקל לנו קצת את החוויה. בשעה 10 לערך ניגשה אלינו אחראית המשמרת ובידה החשבון ואמרה כי הם צריכים את השולחן לזוג שהזמין. בדר"כ מודיעים על כך שאתה מזמין מקום... וכך לא היה הדבר. קצת מעצבן שאתה משלם 250 ש"ח לאדם על חוויה של ארוחת ערב פתאום מגבילים לך את זה בזמן לי להודיע לך מראש. אומנם העבירו אותנו לשולחן אחר ואפילו פינקו אותי בצייסר אך עדיין לדעתי לא הייתה לזה צורה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
26/07/10

ביום חמישי האחרון הלכנו ל"פסטיבל בשר" במסעדת רק בשר. לא ידענו למה לצפות. בעבור 100 ש"ח קבלנו אפשרות לאכול ללא הגבלה ולשתות בירה או יין ללא סוף. אז עמדנו ואכלנו. מהמסעדה הוצאו כל השולחנו... והכסאות והעמדו נקודות מכירה בהן: חתיכות אנטריקוט עם רוטבים נפלאים, רוסט ביף וקורן ביף, חתיכות כבש ברוטבים מדהימים, צ'וריסוס וקבבים. בילנו שעתיים של אוכל ובירה ללא הגבלה. איזו חגיגה .. מתי הפעם הבאה.??

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
14/07/10

פשוט דיסנילד של בשרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/06/10

במיקרה עברתי ברחוב עם זוגתי ונכנסנו. ההפתעה הייתה מלאה. שירות חייכני חם ומפנק , רעיון הזמנת הבשרים מהקצב - גאונית (הזמנתי כמות של בשר ענקית),ובקבוק היין של 2 ליטר גרם לי ולזוגתי להרגיש... נפלא. הבשרים השונים היו מדהימים ועשויים בדיוק כפי שבקשנו -תודה רועי הגריל מן, האנטריקוט היה מהטובים שאכלתי וכן הצלעות. תודה לכולם על ההפתעה הנעימה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
23/06/10

היתי אתמול ברק בשר עם בת זוגתי ,היה על הפנים החל מהמנות הראשנות והבשרים שלפי דעתי לא היו טריים לקחנו 200 גר צלעות 250 גר אנטריקוט 200 פילה גר רק האנטריקוט היה אכיל המחיר מוגזם 455 ש"ח... על הקינוחים החלטנו לוותר ממש מאכזבבבבבב

עוד פרטים
הוספת תגובה
שולי - תמונה
שולי 2 ביקורות
3.0
19/06/10

הגענו היום באופן ספונטני בלי להזמין מקום מאחר ומניסיון שעות אחר הצהרים בשבת די רגועות בכל המסעדות, ואכן היה די ריק, אך מי שקיבל אותנו שם אותנו בפינה כמעט ללא מזגן ליד הווטרינה של הבשר,... חשבנו שבגלל שאוטוטו יגיעו המונים ,אך עד שהלכנו נשאר ריק, סטיק הסינטה הייה מעולה , קבב הטלה טעים אך לא מספיק עסיסי, לחם הבית עם מטבלים היה נפילה,הסורבה היה מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה