נגישות
נגישות

רק בשר ביקורות וחוות דעת - עמוד 29

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

348 ביקורות וחוות דעת על רק בשר

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
09/02/11

היינו השבוע במסעדה, הגענו לקצב ומרוב המבחר העצום לא כל כך ידענו מה לקחת. בסופו של דבר לקחנו טי-בון והוספנו נשנושים פילה יען, שקדים וצלעות טלה. עד שהבשר הגיע שתינו יין בהנאה (15 ש"ח ללא... הגבלה) וטעמנו מנה של בשר כבוש נפלא. המלצרים היו מדהימים וכיפיים, הייתה באמת אווירה מיוחדת. ממליץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
02/02/11

לריקי המאוכזבתראשית על היין - ובכן יקרתי, יין הבית במסעדה זו טוב יותר מהיין המוגש בכוס בעשרות מסעדות אחרות, חזרי לשתות קולה יקרתי.ובאשר לבשר - אני אוהב, אם לא אהבת ממליץ על מסעדה... אחרת כנראה יותר מתאים לטעמך.אורח 5

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
31/01/11

אכזבה אכזבה אכזבה. ממסעדה שנקראת רק בשר הייתי מצפה לרמת בשר סבירה ולא לנתחים שקיבלתי. נתח קצבים קשה ולא לעיס, אנטריקוט חסר טעם בקיצור מאוד מאוד מאוכזב. את האפקט של יין הפטישים שהוגש לי... עד עתה (צהריים של יום אחרי) אני מרגיש. מלצרים רצים , אי סדר ואווירה מאוד לחוצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/01/11

חזרתי כרגע..... חבל על הזמן בשר מצויין ועשוי ממש לפי הבקשה שירות שלא קיבלתי כבר שנים כל הכבוד!!! וכמעט שכחתי קינוח חלווה לא לוותר!!!! מחכה לביקור הבא אשר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
26/01/11

הייתי אתמול בפסטיבל בשר, הניחו לנו כמויות אדירות של בשרים ושתייה. הייתה אווירה כיפית ושמחה. כולם מסביבי שתו בלי הכרה והצוות עשה אווירה שמחה וכיפית. מחכה לפסטיבל הבא

עוד פרטים
הוספת תגובה
בלה - תמונה
בלה 3 ביקורות
1.7
26/01/11

השתתפתי בפסטיבל הבשר 4 בסניף רמת החייל. המלצרים ואנשי גריל לא עמדו בקצב, חלק מהבשרים היו צלויים מידיי, והדבר שהכי איכזב זה, שכשהמלצרים הגישו את הבשרים ע"ג מגשי עץ, כל המיץ של הבשרים... טיפטף על הבגדים, מעילים, כיסאות. האם הכתמים מבגדיי ומעילי ירדו או ישארו ואפוצה על כך? על כל פנים אני מעדיפה את סניף סלמה. שם מוי כיף ונעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
21/01/11

המסעדה ההכי אהובה עלינו בזכות הבשר האיכותי,קינוחים ומנות ראשונות ברמה גבוהה והכי חשוב בזכות השרות אין ספק הכי קשוב ומפנק בארץ,נותנים הרגשה נהדרת של אכפתיות ,כיף גדול ללכת למסעדה הזו... בראול ולנברג, לא היינו בשאר הסניפים. ממליצים מאוד כי אין הרבה מקומות כאלה בארץ !שרות מעל ומעבר ואוכל טוב!תהנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/01/11

היינו השבוע 2 זוגות אחרי שלא פקדנו את המקום מאז ההרצה. לשמחתנו, הם רק השתפרו. איכות הבשר מעולה, עדיין נותנים יין ללא הגבלה ב-15 ש"ח. מה שהיה הכי מדהים לראות שלמרות שלא היינו כל כך הרבה... זמן הצוות עדיין היה מוכר וכמעט כל המלצרים וצוות הגריל נשאר מאז הפתיחה, רואים שהם נהנים לעבוד ומחייכים ומפנקים את הלקוחות, נבוא שוב בקרוב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
uri_tzio - תמונה
uri_tzio 4 ביקורות
4.0
20/01/11

בשר ברמה גבוהה מאוד (אנטריקוט, פילה, שפיץ שייטל), סלט עשבי טיבול עם פרי יבש מדהים, שירות בסדר (לא יותר), מחיר - לא זול אבל לא מוגזם. בהחלט מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני 2 ביקורות
2.7
18/01/11

הגענו זוג ב 12-01-2011 . לאחר התלבטות קצרה הוחלט ללכת על מנה זוגית של Prime-Rib שבקשנו לעשותו מדיום. כבר בנסיון החיתוך הראשון הבנתי שיש כאן בעיה. חצי מהנתח היה RARE ולא היה מנוס אלא... להחזירו לאש, מה שבטוח לא הוסיף לו נקודות. גם שחזר הנתח בפעם השנייה - זה לא היה זה. יצא לי לאכול לא מעט Prime-Rib בצפון אמריקה, ולא היה זכור לי המאמץ בלחתוך וללעוס נתח שאמור להיות משובח. אכזבה גדולה ויקרה !

עוד פרטים
הוספת תגובה