נגישות
נגישות

ללה קפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

41 ביקורות וחוות דעת על ללה קפה

 - תמונה
2 ביקורות
5.0
09/02/11

בשבת האחרונה חגגנו בחדר הפרטי בללה ארוע משפחתי חשוב , האוכל היה טעים מאוד, מגוון, טרי ומושקע. השירות היה נהדר, אישי ומפנק. הקפה מ-ש-ו-ב-ח כל המשפחה נהנתה מאוד, המבוגרים והילדים. תודה... לצוות של ללה - תמיד כיף אצלכם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
15/01/11

מאוכזבת מאוד מללה בעפולה כל שבוע המחירים קופצים מרק 32 ש"ח שלפני חודש היה ב:22 ש"ח לא יאומן. אני יפנה לצרכן ואקבל תגובה אם זה הגיוני דבר כזה. ככה אתם תפסידו לקוחות טובים כמוני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
maya - תמונה
maya 7 ביקורות
4.7
14/01/11

מקום מדהים!! שירות ממש כייפי ומדויק המלצרים לא מציקים פשוט עושים את העבודה ונמצאים בדיוק בזמן שצריך אותם ,נשאר לנו אוכל בצלחת אך התביישנו לבקש לארוז אך המלצר ברוב אדיבותו הציע לנו לארוז... את המנה . אוכל בטעם טוב והלחמניות פשוט נהדרות, פשוט כייף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
29/12/10

הגענו עם חברים וילדים לארוחת צהרים מאוחרת של יום שישי, המסעדה היתה מלאה, לשמחתינו התפנה שולחן. למרות שאנחנו מהאזור זו היתה הפעם הראשונה שהינו בה, הופתענו - היה טעים מאוד, נעים ונחמד.... המנות שהוזמנו - פעמיים המבורגר שהיה מעולה! פסטה ברוטב שמנת בטטה - מעולה! סלט רוקפור ואגסים - מעולה! פטה כבד - לא משהו (ע"פ זו שהזמינה) מנת ילדים - שניצל - מנה גדולה וטיעמה (לדברי הילדון שאכל) עיצוב מקסים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
17/12/10

הגעתי למסעדת ללה מאזור המרכז ביחד עם בת זוגתי ללא הכרות מוקדמת עם המקום. הגענו בסביבות השעה 21.00, המסעדה הייתה פעילה מאוד אך היה לנו מקום וכמעט מיד קיבלנו שירות. הזמנו לאכול פיצה... מרגריטה וסלט, אשר היו לא פחות ממדהימים, המון זמן שלא יצא לי להנות כך מפיצה. בנוסף, המנות לא התאחרו לבוא ומידותיהם היו יפות ומשביעות. השירות היה אדיב, מהיר ומקצועי ללא דופי. מסעדה טובה מאוד, מקבלת את מלוא הניקוד....

עוד פרטים
הוספת תגובה
נחמה - תמונה
נחמה מבקר מתחיל
4.3
27/10/10

הגענו למסעדה לאחר חיפוש ברשת למסעדה שתהא נוחה לגישה למשפחה שמגיעה מהצפון, מהמרכז ודרומה לו, כך שלא היו לנו המלצות ודי הימרנו.וההימור הצליח מעל לכל המצופה! היינו 10 מבוגרים ו-4 ילדים... וקיבלנו חדר נעים ואינטימי לעצמנו שחלונותיו פונים למרפסת כך שיכולנו להשקיף על הקטנים שהשתרעו שם על הכורסאות המזמינות כשנגמרה להם הסבלנות כל המנות שהזמנו היו נפלאות,השירות היה אדיב, איכפתי ומהיר ובהחלט נחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירי  - תמונה
שירי מבקר מתחיל
4.3
13/10/10

אני ובת זוגתי גרים בגבעת אלה, בדרך כלל אנחנו נוסעים לחיפה או לכיוון זיכרון כדי לאוכל ארוחה טובה. חבר שלי התחיל להגיד לי למה אני לא מצטרף לשאר עמק יזרעאל ונוסע לאכול ב"ללה" בצומת כפר... ברוך. החלטנו להקשיב לכולם וללכת לאכול ב"ללה". אני רוצה להגיד סליחה, סליחה שלא הלכתי לפניי, האוכל מדהים, אווירה נוחה וכיפית, שירות מעולה ובוא נהיה גם קצת ישראלים, החשבון יצא די זול. אז לסיכום קבענו, ללה זאת המסעדה שלנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
28/09/10

נהניתי מכל רגע! ביקרתי במקום מספר פעמים: לבד, עם חברים על בירה ועם חברה לצהריים. בכל הזדמנות השירות היה מעולה- המלצות, מהיר, מדוייק וחביב. האוכל, בייחוד בפגישה לצהריים עסקית- היה לא... פחות מאלוהי. מנות גדולות ומפנקות, מגוון ובמחיר הוגן. העיצוב החדש כה נעים שממש לא בא ללכת. אני מתחננת שלא ירדו מרמה זו (דבר שקרה במסעדת שריד הקודמת...) כי אנחנו זקוקים בעמק למקום נעים, חברותי וטעים לארוחה ושיחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל ורועי - תמונה
טל ורועי 2 ביקורות
3.0
10/08/10

היינו בעסקית צהריים, נחמד, שירות טוב, אוכל בינוני מאוד...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/08/10

לפני כחודש קראנו במגזין מסלול של ידיעות אחרונות על מסעדה קסומה בצומת כפר ברוך בשם "ללה" ועל האוכל המדהים שבה היא מאופיינת. החלטנו לעצור ולבדוק על קיבתנו. הסיכום - העיתונות לא משקרת !!!... היה מדהים. האוכל נפלא והכמויות עצמות. השירות היה נדיב וחינני ומה שהכי חשוב לנו ההורים זה היחס החם לילדים שאפילו קבלו מתנה אחרי שסיימו לאכול. בקיצור שווה להגיע. אני ממליץ לכולכם לבוא, לטעום ובטוח להנות ... !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה