נגישות
נגישות

ללה קפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

41 ביקורות וחוות דעת על ללה קפה

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
17/07/10

מאכזב, מחכים הרבה זמן,השולחן והכלים מלוכלכים,לא קיבלנו את המנה שהזמנו ושוב נאלצנו לחכות, המסעדה לא היתה מלאה לא היתה סיבה לכך,אנחנו חוזרים לללה בעפולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
08/07/10

כבר בכניסה התרשמנו,מהמקום ומהעיצוב,וכשהתיישבנו - ראינו,גם השולחן והכלים, בטעם טוב.ההגשה ותשומת הלבהוסיפו חן מלבבוהאוכל של "ללה" -נהדר ולעילא.וגם האווירה, כן האווירהנעימה מאוד ורוגע... משרהוהצוות המיוחד של "ללה"בשירות – מקום ראשון בסקאלה.מלצרים חביבים,זריזים ואדיבים,בפנים מחייכותלשירות הלקוחות.בקיצור נהנינו...מהארוחה מהשהותמהאווירה ומהשירות.תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
bdmor - תמונה
bdmor 7 ביקורות
2.3
09/06/10

אוכל טוב, מנות יפות, מחירים סבירים בהחלט. הגענו כאשר המסעדה היתה די ריקה. המלצרים עמדו על יד הדלפק והסתכלו עלינו במשך רוב הזמן. האור במקום חזק מאוד ולא נותן תחושה של אינטימיות. האוכל... מוגש על שולחן העץ ללא מפה ואפילו ללא מפית נייר. המלצרית חפה מכל גינונים ומדברת בדוגריות שמתאימה לקומזיץ על שפת הים. בקיצור, דרוש עוד ליטוש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
27/04/10

נהנינו מהשרות, מהאוכל ומההגינות שהיא מצרך לא נפוץ. התכוונו להזמין לכל אחד מרק וסלט והמלצר מצא לנכון להסב את תשומת לבנו לכך שהמנות גדולות ושאולי כדאי לשקול אם נוכל להתגבר עליהן. למרקים... ולסלטים מוגשות לחמניות מצוינות מתוצרת עצמית וכן לחם דגנים טעים. את הלחמניות של הסלטים לא אכלנו במקום כי היו גם אלו של המרק, לכן המלצר ארז לנו אותן והביא אותן כשיצאנו, מיוזמתו. האוכל היה טעים, מתובל נכון, טרי...

עוד פרטים
הוספת תגובה
iftach - תמונה
iftach 7 ביקורות
4.7
29/01/10

היתה מסעדה מעולה.הגענו לארוחת בוקר שגרתית במסגרת טיול בעמקים וקיבלנו ארוחת בוקר כיד המלך, כולל נדיבות של קפה הפוך גדול בסוף בלי תוספת מחיר וגם המרת שתית המיץ לשתיה קלה וחלב סויה ללא... תוספת מחיר. האוכל היה משביע ואף יותר,לא הצלחנו לסיים.כל זאת תמורת 49 שח לאדם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
19/12/09

נפגשנו ב"ללה" החדש!! איזה מקום נפלא קם לו בעמק שלנו!! התחלנו את הארוחה עם מרק מחמם ת'לב(שומר עם קוביות גזר), לא עוד בטטה משעמם אלא מרק מפתיע ומעניין שרק פתח לנו את הרעב... לאחר המרק אני... התפנקתי על אנטריקוט מיושן היה מ ע ו לה , בן זוגי נהנה ממנת דג טריה וטעימה, כל הכבוד לצוות המלצרים המקסים!! אני חייבת להכיר את שף המקום, ולהגיד לו את הכל פנים מול פנים, הבנתי שזה בחור צעיר ומוכשר!!! איזה מסעדה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה