נגישות
נגישות

ללה קפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

41 ביקורות וחוות דעת על ללה קפה

משפחת גיא - תמונה
משפחת גיא 2 ביקורות
נהדר!
4.8
20/12/13

מסעדה נהדרת, אוכל מצויין, תמיד נקי עם שיחות טוב. מגיעים לשם כל פעם שיש חגיגה משפחתית ולא מחליפים מקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
י - תמונה
י 6 ביקורות
מעולה
5.0
17/09/13

אוכל מעולה, שירות מצויין, קרוב לבית. אף פעם לא יצאנו מאוכזבים ממסעדת ללה, בניגוד להרבה מסעדות אחרות. הפיצה שלהם מעולה!! מחירים סבירים. אני אוהבת את זה שהם לא עושים שינויים פתאומיים... במנות, ומגישים שם בירה בזלת של רמת הגולן

עוד פרטים
הוספת תגובה
racheli - תמונה
racheli 7 ביקורות
אכזבה מאד מאד גדולה ממסעדת ללה
2.0
12/04/13

היום , יום שישי הלכנו הורי ,אני ובן זוגי לאכול במסעדת ללה. ברצוני לציין שאנחנו לקוחות קבועים במקום מאז פתיחת המסעדה. לאחרונה היו כל מיני עניינים צורמים( שרות שלוקח המון המון זמן וכ"ו),... אבל החלטנו לתת צ'אנס נוסף.במנה שאימי הזמינה סלט חסות שאסור לה לאכול, אז ביקשתי אם אפשר קצת עגבנייה קצוצה ליד, המלצרית ענתה לי בחביבות ואכן הגיעה צלוחית קטנה עם קצת עגבנייה קצוצה, מה הופתעתי שכאשר ביקשתי חשבון חייבו אותי על לא פחות מ15 ש"ח על חתיכת עגבנייה הזאת. למותר לציין שהמלצרית לא הזכירה ולו במילה אחת שהעגבנייה האומללה הזאת תעלה לי 15 ש:ח. כמובן שאני ומשפחתי מאד כעסנו ונפגענו מהעניין הזה והחלטנו שאנחנו לשם לא חוזרים יותר. אז אולי עשו עלינו קופה של 15 ש"ח, אבל הפסידו 6 אנשים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו 2 תגובות
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
21/04/2013
למה להגיד לאחרונה הרי הורייך טענו כבר לפני 8 שנים שאנחנו לא נשרוד ושהם לעולם לא יחזרו ,זאת בעקבות העלאת מחירים שהיו מחירי התאבדות , מיותר לציין שחזרתם הרבה פעמים מאז ותמיד עם תלונות ובקשות מיוחדות וניסיונות לנצל את המסעדה בכל דרך אפשרית ( תמיד חוגגים מספר אירועים - בשביל פינוק , תמיד מזמינים יותר מקומות ממספר האנשים שמגיע בפועל - כדי שיהיה מרווח - כאילו שצפוף אצלנו , תמיד מבקשים תוספות ללא חיוב ) , לסיכום כל אחד יכול להביע דעה אבל יש לקוחות שקשה להתייחס לדעתם . נ.ב הסבא אחלה גבר
תמונה של racheli
racheli
22/04/2013
"אתה כל כך צודק" שאפילו לא טרחת להתייחס נקודתית לבעיה שהייתה באותו היום. בקיצור התגובה שלך רק חיזקה את טענתנו שהחלטנו נכונה לסיים את ההתקשרות אתכם. ודרך אגב אבא שלי היה זה שמאד נפגע באותו היום מהגישה שלכם. שיהיה לכם בהצלחה.......
ירון - תמונה
ירון 13 ביקורות
טעים
4.3
15/06/12

ביקרנו במסעדה ביום שישי בערב, בהרכב משפחתי, המקום מומלץ מאוד. האוכל בסגנון איטלקי טעים מאוד והשירות יעיל ומהיר.בהחלט נהנו ונחזור לשם בקרוב. מומלץ לכל מי שמחפש מקום טוב לאכול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יורם - תמונה
יורם 2 ביקורות
קפה ללה שריד -מומלץ בחום.
4.3
29/04/12

חפשנו מקום לאירוע משפחתי בעמק בדגש על אוכל טוב עם מבחר ושהאנשים יצאו שבעים, אוירת פרטיות ,מקום ישיבה נוח ונעים לקבוצה של 16 איש ושרות קשוב.בחרנו בתפריט במחיר של 165 ש"ח למבוגר . התוצאה... היתה מעבר לציפיות כאשר על המלאכה מנצחת בת-אל.מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.0
07/04/11

בחודשים האחרונים הזדמן לנו לאכול שם מספר פעמים. הצוות נחמד ומסביר פנים. האוכל טרי טעים וברמה טובה. מוגש חם והכמות נאותה. המחירים סבירים. אם ישאר כך נחזור לשם פעמים רבות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
30/03/11

מאכזב מאוד המרק בטטה יחסית למה שהיה..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
21/03/11

אנחנו קבועים בללה עפולה מן ההתחלה. עצובים ומבכים את סגירתה! הייתם לנו האלטרטיבה הכמעט יחידה בעפולה, ליציאה זוגית או ליציאה משפחתית. מקווים שתצליחו גם בשריד. השונרים ממרחביה

עוד פרטים
הוספת תגובה
הדר - תמונה
הדר 2 ביקורות
4.3
20/03/11

ביום שישי אכלתי ארוחת בוקר עם בן זוגי בללה. כשהמלצרית הביאה את המגש עם הגבינות הסברנו לה שהגבינה היחידה שאנחנו אוכלים היא גבינה צהובה. מיד היא שאלה אותנו מה אנחנו רוצים במקום... הגבינות הלבנות והציעה לנו מבחר אחר של אפשרויות. התפעלנו מאוד מהגמישות ומהרצון שלה שנצא מרוצים מהמסעדה. כל הכבוד !!! מקום מעולה עם שרות מצויין - מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
15/02/11

באנו כי זכרנו את המסעדה לטובה והיה ממש מאכזב. המנות הצטמקו באופן משמעותי ביותר. הזמנו למנה ראשונה פטה כבד עוף שהגיע במנה זעומה ביותר, שתי אצבעות דקות של פטה. אמנם היה טעים, אבל הורגש... טעם החמאה והמצלרית לא עדכנה על כך מראש. לא לכולם מתאים לאכול בשר וחלב ביחד. הלחמניות נשארו מעולות כשהיו, והן לדעתי אחד הדברים הטעימים במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה