נגישות
נגישות

ללה קפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

41 ביקורות וחוות דעת על ללה קפה

n_liat - תמונה
n_liat מבקר מתחיל
אחלה מסעדה
4.3
16/03/16

הי היינו בעלי אני והקטנצ'יק בדרך צפונה, רעבים ממש ! אני הזמנתי פיצה שהיתה דקה משגעת על תנור גחלים, בעלי הזמין המבורגר. היה טעים מאד. הצוות היה מקסים ואפילו הבן שלנו קיבל קצת נשנושים פה... ושם ולא חייבו אותנו. ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
זיוה - תמונה
זיוה 3 ביקורות
חוויה מתקנת
3.8
10/01/16

לפני כחודשיים נחלנו אכזבה (ואף התלוננו) אך הפעם היתה חוויה מתקנת. אמנם האוכל הוא אותו אוכל מוכר משנים (מתי תרעננו את התפריט???) אך השירות השתפר והיה ממש נחמד. והיה גם חידוש : מנות... קינוח קטנות, רעיון מצויין. אולי כדאי לאמץ גם למנות האוכל? מקום מומלץ בהחלט

עוד פרטים
הוספת תגובה
זיוה - תמונה
זיוה 3 ביקורות
מסעדת הבית שלנו אכזבה
2.0
03/11/15

כאוהבי 'ללה' ומבקרים בה לעיתים קרובות, הגענו ביום ו' לארוחה משפחתית: 4 מבוגרים ו-2 ילדים מעל גל 9. השירות היה נורא, מכל אספקט: המלצר לא ידע מה יש ומה אין ולכן היה צריך לרוץ כמה פעמים... אל השולחן. הגשת המנות התעכבה מעבר לסביר והילדים לא עמדו בזה. מנת הדג (דניס מפולט) היתה זערורית (מחירה 90 ש"ח !!!!). בקיצור, עוגמת נפש שעלתה מאות שקלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shlomit - תמונה
shlomit 7 ביקורות
מביש
2.0
21/08/15

שמענו, כי בללה קפה מוכרים פיצות take away. אמש קפץ לשם בעלי והביא פיצה. מה אומר? - "פיצה" קטנטנה בתוך קרטון גדול, דקיקה ושרופה בקצוות. על מעט הגבינה שמעל, נוספה פטריה חתוכה (תוספת 5... ש"ח), כמה רצועות בצל (תוספת 5 ש"ח) ושרידי זיתים (תוספת 4 ש"ח). סה"כ שולם 49 ש"ח... מביש !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avigail - תמונה
Avigail מבקר מתחיל
איזה כיף להתפנק במסעדה מעולה!
5.0
19/08/15

היינו ביום שבת בצהרים במסעדת ללה הנהדרת . אווירה טובה ואוכל טוב. מה צריך יותר מזה ? הזמנו פיצות , רביולי וכבד עם פירה. כל המנות היו מצויינות וגם הקינוחים היו מדהימים !! נמליץ בחון... ונחזור בשמחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 14 ביקורות
אכזבה
1.8
24/04/15

כמה מסובך להגיש ארוחת בוקר? פשוט, לא? בללה זה מסובך! בקשה לקבל חביתה עשויה טוב נכשלה פעמיים וגם הביצה מגיע כשהיא קרה, אני לא חוזר ולא ממליץ לחשוב על לשבת שם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Binary - תמונה
Binary מבקר מתחיל
אכזבה קשה
2.0
12/12/14

הגענו למסעדה ומיד התלהבנו מהמיקום , המקום והאווירה המיוחדת , אך מיד התבדינו בקבלת המנות. ראשית הגעת המנות העיקריות לקחה כחצי שעה , ולא התלוננו מאחר ונהיינו שקועים בפגישה עם חברים , ואז... התחוור לי שמנת הכבד , טובעת ברוטב מיימי , מה שהרתיע את סובבי , אבל אני כל כך רעב ואוהב כבד שבחרתי לא להחליף, אשתי הזמינה סלט אנטיפסטי עם פטה אך מיד ביקשה להחליף כי נראה שזו היתה גבינה צאן ולא פטה- על פי הריח. המנה שבחרה פסטה מוקרם עם רוטב עגבניות , היתה פשוט בושה נראה כי שפכו קטשופ על פסטה - פשוט מעליב..... וכמובן שלא אכלה מהמנה זו. המלצריות לא יצאו מגידרן לסייע אלא הביעו סליחה לקונית וצירפו כדור שוקולד וזיכו רק את המנה המקורית . בקיצור - לא ממליץ להתקרב לאנשים רעבים , אלא לקפה ועוגה אולי.....

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד 3 ביקורות
אכזבה
3.3
12/08/14

בחרתי לבלות במסעדה בט"ו באב אחרי פרק זמן לא קצר שלא התארחתי במסעדה,מתוך זכרונות וטעם נהדר שנשאר שהמסעדה היתה עוד בעפולה סיטי,המנות שכל כך קיוותי למצוא-כבר לא בתפריט,המנות... התכווצו,המחירים,גבוהים ביחס לתמורה,התפשרתי על מנה חלבית שלא תכננתי והיא דווקא הייתה מפתיעה מאוד בטיבה,שוב -לא מצדיקה את המחירה הגבוה,האוירה בהחלט נעימה ורגועה( מתאים לזוגות שבאים לבד )

עוד פרטים
הוספת תגובה
ab - תמונה
ab 4 ביקורות
מקום מצוין
5.0
02/02/14

היינו ביום שבת לפני כשבוע באירוע משפחתי. הופתענו לטובה וכך גם שאר בני המשפחה. מנת חציל ומנת ניוקי היו פשוט מצוינות, גם שאר המנות היו טעימות מאד. אנחנו בררנים מתל-אביב שמכירים את כל... המקומות הנכונים ואל תחשבו שקל לרצות אותנו... בהחלט נחזור שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
ilanron2 - תמונה
ilanron2 31 ביקורות
רמה גובהה
4.3
25/01/14

ארוחה משפחתית של שבת בצהרים לאחר טיול בסביבה. הגענו רעבים ויצאנו שבעים ושבעי רצון. התקבלנו בשירות חייכני ואדיב. המנות היו טעימות להפליא וגם נדיבות. בתור משפחה עם הרבה טעמים ומגבלות,... נדיר שכולם יוצאים מרוצים. ואכן הפעם הייתה פעם מוצלחת שכזאת. נחזור בכיף!

עוד פרטים
הוספת תגובה