נגישות
נגישות

יאמטויה ביסטרו בר - yamatoya ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

87 ביקורות וחוות דעת על יאמטויה ביסטרו בר

Aharon Berger - תמונה
Aharon Berger 2 ביקורות
חוויה במסעדת יאמטויה בר
4.3
03/10/12

בני ואני מאוד נהננו מסושי מסוגים שונים בטעמים נפלאים, משרות מצויין ואדיב ומאווירה מיוחדת מומלץ בחום!!! אהרון ברגר

עוד פרטים
הוספת תגובה
kadosh76 - תמונה
kadosh76 4 ביקורות
אחת המסעדות הטובות בארץ!
5.0
11/08/12

ביקרנו במסעדה כבר מספר פעמים, ואף פעם לא התאכזבנו. השירות תמיד מהיר ועם חיוך, המחיר זול ביחס לתמורה, והאוכל אף פעם לא מאכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לילך - תמונה
לילך מבקר מתחיל
מומלץ!!
4.3
10/08/12

אוכל טעים ומצויין. שירות מעולה. נהננו מאוד!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
הדס - תמונה
הדס 5 ביקורות
אי אפשר לפספס
4.5
04/08/12

ביקרנו מספר פעמים במסעדה ובכל פעם יצאנו בתחושת כייף, שובע והנאה. האוכל טעים ומיוחד. השירות מצויין ומחוייך תמיד. גם תמיד אפשר למצוא בכל מיני אתרים קופונים ומבצעים שלהם. ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Assaf Shahar - תמונה
Assaf Shahar מבקר מתחיל
מנות אותנטיות - אאוט, סושי - אין (ובגדול)
3.5
27/07/12

חברתי ואני אוהבים לאכול סושי ואכלנו בהרבה מסעדות סושי טובות ונחשבות. עם זאת, יאמטויה, שאמנם פחות ידועה וממוקמת באזור לא אידיאלי בהוד השרון, לא פחות טובה (ואולי יותר) מהסושיות התל... אביביות היוקרתיות. הרולים שאני ממליץ - הריינבאו החדש, הסלמון הנורוובגי, הקריספי צ'יקן. למרות שבאמת לא נתקלתי ברול שלא נהניתי ממנו. בקשר למנות האותנטיות - מי שלא מכיר מנות יפניות שלא יקח! זה טעמים וצורות הגשה לא מוכרות שאנחנו בלשון המעטה לא התחברנו. תבלו

עוד פרטים
הוספת תגובה
איל - תמונה
איל 2 ביקורות
היה פשוט נורא
2.3
15/07/12

הגענו לארוחה זוגית "יפנית אוטנטית" עם גרופון.השעה - תשע וחצי בערב. המסעדה לא מלאה. ניגש אלינו מלצר חדש שאינו מכיר את המנות כלל ולא את הארוחה של הגרופון, אך התנצל והיה חביב. בעזרתה של... מלצרית ותיקה יותר הצלחנו לבצע את ההזמנה. חלק מהמנות הגיעו, חלק בוששו לבוא. האגדשי טופו היה טעים בהחלט, מרק המיסו היה תפל, רול בנייר אורז עם סלמון היה סביר והניגירי היו מוצלחים. הוגשו גם כמה סלטים שעוררו בעיקר געגועים לסאקורה ז"ל (הסניף התל אביבי). השעה כבר עשר וחצי ואנחנו עדיין מחכים לעיקריות. המבחר היה דל כך שהחלטנו לאמץ את המלצת המלצרית לקחת את הספישל רול ומנת איטריות, בתוספת תשלום עבור טבעות קלמארי. כמה חבל. חיכינו וחיכינו וחיכינו, השעה כבר אחת עשרה בלילה, סיימנו את הראשונות לפני למעלה משעה והאוכל עדיין לא הגיע. המלצר החביב הביא שיכר שזיפים כפיצוי, אבל העיקריות עדיין לא הגיעו...כשהגיעו, הבנו למה הוסתרו... הסושי, שאמור היה לפי המלצרית להיות גאוות המקום היה ממש ממש לא מוצלח. טונה קצוצה ותפלה. הזמנו ספייסי טונה, אבל זכר לספייס לא מצאנו, וגם הריח היה לא נעים. מנת האטריות הייתה שמנונית, דביקה ובעיקר לא טעימה. ביקשנו שיארזו לנו כי לא יכולנו להישאר עוד ולבקש להחליף מנות (הבטחנו לבייביסיטר שנחזור עד אחת עשרה וחצי...), ורצינו לטעום בנחת בבית ולראות האם ההמתנה הארוכה הוציאה לנו את החשק או שבאמת האוכל היה ממש לא מוצלח. הוא היה לא מוצלח. שני קינוחי המלבי שביקשנו לארוז היו טובים ממש, אבל אני לא בטוחה שזאת סיבה ללכת למסעדה יפנית. יכול להיות שבאמת ארוחת הגרופון הייתה לא מוצלחת במיוחד, ובאופן רגיל האוכל שם טעים יותר. לא ברור, אבל אנחנו כנראה כבר לא נחזור. נקודות אור היה המלצר החדש שהיה חביב מאוד ושירותי, וכך גם מלצרית ותיקה יותר שהאירה פנים וניסתה לעזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבישי - תמונה
אבישי 11 ביקורות
בסדר
4.0
06/07/12

אתמול היינו במסעדה. הגענו עם קופון, היחס היה מעולה מנה אחת שלא היינו מרוצים ממנה הוחזרה אחרי כבוד למטבח והוחלפה. האוכל היה טוב, טרי וטעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רנה - תמונה
רנה 10 ביקורות
לא יפאנית - אלה אטלקית עם נגיעות יפניות
1.5
06/06/12

הגעתי לעסקית בצהרים עם גרופון. התפריט היה די מאכזב. למנה ראשונה היו מנות יפניות אבל אפילו סלט אצות ווקמה היה חיקוי למנה המקורית. מנות עיקריות היו יותר אטלקיות מיפניות. מתוך שלושה 2 היו... ברור לא יפניות. הזמנו סושי שאכלתי טובים ממנו, ומנה נוספת של מוקפץ. לאכזבתי הגיע לנו פסטה ברוטב אדמדם עם פלפלים בצבעים שונים - לא טעים ולא אסטטי למראה. שאלתי את בעל המקום לפשר המנה - ולטענתו למסעדה יש תפריט עשיר ומגוון למנות יפניות שמיועדת "למטיבי לכת" המכירים אוכל יפני, ושאר המנות הם התאמה לטעם הישראלי. התאכזנו קשות - הרי הגנו למסעדה יפנית ותאור הקופון היה "ארוחת גורמה יפנית". יתכן שהאכזה נבעה מכך שהוכן תפריט מיוחד לרוכשי הקופונים (הכי פחות אכותי בהכי פחות כסף) - חבל ! בשבילנו זו היתה אכזבה - לא נמליץ ולא נבקשר שנית

עוד פרטים
הוספת תגובה
ganit - תמונה
ganit 35 ביקורות
אוכל מעולה
3.8
26/05/12

היינו בשישי האחרון ארבעה מבוגרים ושני ילדים חובבי סושי. האוכל היה ממש מוצלח , אבל היתה רק בעיה עם האקוסטיקה, המוסיקה בווליום מעט גבוה(הנמיכו אותו לבקשתנו, אבל נראה שאח״כ העלו חזרה) אבל... בעיקר המקום עצמו בעייתי מבחינת בליעתו עשי רקע. בקיצור -כשהמסעדה מלאה,תתכוננו לרעש לא נעים. לא לכולם זה מפריע. האוכל מפצה לטעמי....

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי - תמונה
מירי מבקר מתחיל
אוכל יפני
3.5
22/03/12

האוכל במסעדה יאמהטויה טעים אוכל יפני אוטנטי. הגעתי דרך גרופון השירות היה טוב ונעים . נתקלתי בארץ במסעדות יוקרה/ ועממיות שמגישים סושי עם גזר מלפפון ואבוקדו דבר שלא קיים ביפן כי האבוקדו... יקר ביפן . אז מי שמחפש אוכל אוכל יפני אוטנטי ומנה יפה ממליצה בחום על יאמטויה . (חייתי ביפן 12 שנים )

עוד פרטים
הוספת תגובה