נגישות
נגישות

יאמטויה ביסטרו בר - yamatoya ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

87 ביקורות וחוות דעת על יאמטויה ביסטרו בר

orenb226 - תמונה
orenb226 21 ביקורות
מסעדה יפנית אוטנתית
4.0
20/07/13

בתור חובב אוכל יפני וסושי במיוחד, זאת הפעם הרביעית שאני אוכל ביאמטוריה ואני יכול לציין לטובה את איכות הדגים שבכל הפעמים הובא במסעדה דגים טריים מאותו יום, טעם שאי אפשר לפספס, ובפעמיים... האחרונות גם זכיתי לטעום פלמידה שחורה שהייתה נהדרת. הסושי ברמה גבוהה מאד ונהנתי מכל ביס. אם כי דבר אחד מעט הפריע לי שהמנות אינן מוגשות בצורה אסטתית( כלומר גדלים שונים של היחידות, והקצה של הרול מפורק טיפה) אך בסהכ הכל מסעדה מעולה ומחירים סבירים יחסית לתמורה ממליץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
ראובן - תמונה
ראובן 2 ביקורות
חוות דעת על מסעדה יאמטויה
3.0
03/07/13

המסעדה בסדר, מגוון של מאכלים שונים, השירות בסדר עם הסבר מתאים של המנות השונות. לא יצאנו מגדרנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלכסנדר - תמונה
אלכסנדר 7 ביקורות
אוכל בקופון באליגם
5.0
10/05/13

היינו עם קופונים של באליגם. כרגיל היה טעים מאוד, הרבה מנות מגוונות ושירות מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מ.ש. - תמונה
מ.ש. 2 ביקורות
מסעדה טובה
3.8
10/04/13

אוכל טוב מוקפד גם במנות הפשוטות. מבחר גדול. את תתבלבלו מהסביבה החיצונית בפנים מעוצב ויפה. אין בעיית חניה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dubinsky - תמונה
dubinsky 2 ביקורות
הפתעה לא נעימה במשלוחים
2.0
06/03/13

עשיתי טעות - הזמנתי לי סושי מיאמטויה דרך האינטרנט. הסתבר, שבצהרים הם מתחייבים לזמן הגעה של שעה וחצי (!!!), לא פחות. זאת למדנו כשהתקשרנו לברר מה קורה עם ההזמנה. ראו הוזהרתם - האוכל... טעים אבל השירות על הפנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
asafmori - תמונה
asafmori מבקר מתחיל
אכזבה!!
1.0
18/02/13

בשניה שנכנסנו למסעדה היה ריח חריף של ביוב, אכלנו מרק ג'ון שהיה לא יותר מנחמד. לקח לנו הרבה זמן להחליט איזה סושי אנחנו רוצים, השפית מאוד לא גמישה בנכונות שלה ללכת לקראת הלקוח. בגלל בעיות... בקיבה אסור לי מטוגן ואסור לי דגים חיים ולכן ביקשתי אפוי או צרוב טוב טוב והשפית לא הסכימה בשום אופן!! בנוסף הסושי הצמחוני שהזמנו בסופו של דבר היה מאוד לא טעים ומאוד לא נעים לעין (האצה הייתה קרועה מסביב) בנוסף הספייסי מיונז טעמתי עם האצבע (בגלל שהצבע שלו היה נראה כמו מיונז רגיל)ולא היה שום ספייסי- היה לזה טעם של מיונז רגיל! כשביקשתי שיבדקו את זה מהצד ראיתי ושמעתי את האחראית אומרת בתקיפות למלצרית שתחזיר לי את המיונז ושזה מה יש!!! בקיצור, לא השירות ולא האוכל שווים את הכסף שמוציאים שם, יצאנו מאוד מאוד מאוכזבים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Ze'ev Erlich Aikido Dojo
Ze'ev Erlich Aikido Dojo
22/05/2013
מסעדה מעולה.
kineret - תמונה
kineret מבקר מתחיל
היה מצויין!
4.5
01/02/13

ביקרנו במסעדה אתמול בעקבות מבצע גרופון בפעם הראשונה והיה פשוט מעולה! היה שירות אדיב ומהיר ואוכל ממש טעים! הייתה חוויה מעולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שני - תמונה
שני 3 ביקורות
תענוג ביאמטויה
4.8
05/01/13

אנחנו אוכלים ביאמטויה מדי כמה חודשים ותמיד תמיד נהנים מהאוכל המצוין ומהשירות הלבבי. מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
איל - תמונה
איל 2 ביקורות
חוויה מתקנת
4.0
07/11/12

חזרנו ליאמטויה לאחר חוויה מאוד לא מוצלחת שאת סיכומה ניתן לקרוא מטה. ביקורת זו היא כיוון ששוכנעתי לבקר שוב במסעדה, והפעם להזמין מהתפריט היפני המסורתי, בלי עסקאות וקופונים למינהם. מה אומר... ומה אגיד - כאילו לא מדובר באותו מקום! הזמנו את מנת הנאבה וכן את מנת הסוקיאקי, ושתיהן היו לא פחות מנהדרות. כך בדיוק זכורה לי החוויה הקולינרית ביפן- שילוב מאוד מיוחד של צורות הגשה וטעמים שמשתלבים. פשוט טעים, נפלא ומיוחד.חשבתי שמן הראוי לשתף גם בביקורת חיובית זו, ובאמת אולי כדאי לא להסתמך על הגרופונים למינהם ופשוט להזמין את מה שהמסעדה מתמחה בו ומייחד אותה.קינחנו במלבי פירות היער שהיה טעים ומוצלח כתמיד. גם השירות היה מוצלח בהרבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
oritblv - תמונה
oritblv 8 ביקורות
יאמטויה - פשוט נפלא!
4.8
12/10/12

אוכל יפני אותנטי ואיכותי, שירות מכל הלב, מחירים סבירים. פעם שלישית שאנחנו שם וכמו תמיד, נהנים. אציין כי הגענו למסעדה עם קופון בשעה שלא היה תקף, ולא השיבו את פנינו ריקם. הסכימו לארח... אותנו בשמחה, למרות שלא היו הרבה מקומות פנויים באותה השעה. זה ראוי להערכה!

עוד פרטים
הוספת תגובה