נגישות
נגישות

יאמטויה ביסטרו בר - yamatoya ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

87 ביקורות וחוות דעת על יאמטויה ביסטרו בר

יונת - תמונה
יונת מבקר מתחיל
טעים ונעים
4.0
23/11/14

בעלי, אני ושלושת ילדינו באנו ליאמטויה לכבוד יום הולדת 10 של בתנו הצעירה. היה לנו מאוד טעים ונעים. כולם נהנו מהמנות המגוונות. השירות היה סבלני, מאיר-פנים ומהיר. זו הפעם השנייה שאנחנו... אוכלים במסעדה ובכל פעם החווייה נשארת איתנו ומותירה טעם של עוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
inbalico - תמונה
inbalico 2 ביקורות
טעים מאוד
4.5
13/04/14

בתור מי שלא אהבה סושי אבל החליטה לנסות שוב, יאמטויה עשתה עבודה מצויינת וממש נהנתי מהסושי. אומנם אכלתי מנה צמחונית אבל זה היה ממש טעים וכבר הספקתי לחזור שוב למסעדה. אווירה נעימה, מלצרים... נחמדים וסבלניים והאוכל טעים ומעכשיו גם אני אוהבת לאכול סושי

עוד פרטים
הוספת תגובה
amitlevi - תמונה
amitlevi 23 ביקורות
אכזבה גדולה !!!
1.8
01/03/14

חלק גדול מהתפריט לא היה ניתן לקבל חסר פה וחסר שם... האורז לא היה מבושל כראוי נותרו גרגרים קשים... הטעם ברמה ירודה ביותר חבל פעם היה תענוג לאכול כאן

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tomer Barkan - תמונה
Tomer Barkan 2 ביקורות
מעולה!
4.0
26/11/13

קנינו גרופון אחרי שזמן רב לא היינו במסעדה. היה מאד מוצלח. הארוחה של הגרופון הייתה ענקית, בת 5 מנות פלוס קינוח. כל המנות היו טעימות ומיוחדות, והסושי היה הדובדבן שבכתר. בהחלט נחזור לשם... בהקדם, מומלץ מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 9 ביקורות
הפתעה מעולה
4.8
16/11/13

הגענו ליאמטויה במקרה וללא תכנון מראש. התקבלנו על הבר ע"י השף (גנאדי). הזמנו מנה צמחונית מהתפריט המסורתי. קיבלנו הסבר מפורט לגבי סדר ההגשה והצריכה של המנה ונהנינו מאוד משילוב הטעמים.... לקינוח הזמנומנה מיוחדת לרגל שבוע אוכל יפני בישראל שצוין בימים אלה. למנה זו השף הוסיף את גלידת הוואסבי המיוחדת שלו. האווירה במסעדה הייתה חמה בזכות השף והמלצר. המחירים בתפריט הוגנים ולא יקרים מדי. נחזור למסעדה זו בשמחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסף - תמונה
אסף מבקר מתחיל
סושי מעולה!
5.0
13/11/13

אנחנו מאוד אוהבים סושי ועברנו לא מזמן מת"א להוד השרון. הזמנו משלוח ב-13.11.13, הגיע מהר. מרק מיסו היה טעים, אבל הסושי היה מעולה! הזמנו 3 רולים, האורז עשוי בדיוק כפי שצריך, האצה יבשה ולא... סמרטוטית, והשרימפס, טונה ושאר ירקות היו טעימים והרגישו טריים. נלך לבקר במסעדה ונקווה שהביקורת תהיה דומה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Marina Rediboim-Senkovsky - תמונה
Marina Rediboim-Senkovsky מבקר מתחיל
שירות גרוע!!
2.3
27/10/13

א-כ-ז-ב-ה!!! הלכנו לאכול עם גרופון שאמור היה לכלול 6 מנות. שתי המנות האחרונות זה עיקרית וקינוח. המקום היה מפוצץ והמטבח והמלצריות לא עמדו בלחץ! גם היינו עם תינוק.. אחרי שכבר ויתרנו... מלחכות למנה העיקרית ביקשנו את העיקריות (2 מנות כי היו לנו שני גרופונים) בטייק אווי. אבל אחרי 30 דקות של המתנה פשוט ויתרנו והלכנו! וזו גם הפעם הראשונה שלי בחיים שלא השארתי טיפ. אחרי כחצי שעה יצאתי מהבית לקניות והחלטתי לעבור לאסוף את המנות בכל זאת. המסעדה נמצאת בדיוק 3 דקות מהבית, והתקשרתי להגיד שאני מגיעה. הביאו לי את השקית. שמתי באוטו ונסעתי. ואז גיליתי שרק מנה עיקרית אחת בשקית ושני קינוחים. ביזיון!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ina - תמונה
Ina מבקר מתחיל
אוכל מעולה
4.3
20/10/13

אני ובן זוגי כבר פעם שנייה במסעדה, בשני המקרים הגענו עם הקופונים של גרופון, אני חייבת לציין שהאוכל שלהם פשוט תענוג לחך, מאוד נהנהו וממליצים בחום לכל אוהבי הז'אנר

עוד פרטים
הוספת תגובה
inna.blu - תמונה
inna.blu 2 ביקורות
מעולה
4.5
11/10/13

אנחנו חוזרים לשם פעם אחר פעם, ועוד לא קרה שהתאכזבנו. האוכל תמיד טעים, המנות היפניות המסורתיות מעניינות, כולם מאוד אדיבים והמחירים מעולים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ganit - תמונה
ganit 35 ביקורות
בהחלט נחמד
3.8
23/07/13

האוכל סביר, היה די טעים אבל בניגוד לפעמים קודמות בהן באמת היתה איכות אמיתית והקפדה על פרטים, עושה רושם שמישהו במטבח התחלף או לא הגיע למשמרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה