נגישות
נגישות

יאמטויה ביסטרו בר - yamatoya ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

87 ביקורות וחוות דעת על יאמטויה ביסטרו בר

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
19/03/11

הזמנת המקומות באינטרנט דרך rest לא נקלטה כלל, וכך גם לא הקופון שהזמנתי דרך ה- SMS.לבסוף הזמנתי מקומות טלפונית ישירות מהמסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/03/11

אכלתי ביאמטויה פעמיים השבוע - פעם במסעדה ופעם לקחנו טייק אוויי. בשתי הפעמים היינו מופתעים מאוד לטובה מאיכותו הגבוהה של האוכל. אין מה לומר - גם הסושי וגם המנות המוקצפצות שטעמנו פשוט... מעולים. גם מרק האגאדשי טופו הוא ממש בגדר חובה. קצת התאכזבנו מהחמוצים היפניים, שמכילים משום מה בצל, שלא משתלב כ"כ טוב במנה. נקודה נוספת לציון היא מנות הילדים - הקטנה חגגה על שיפודי הסלמון וחיסלה אותם עד תום! מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלון - תמונה
אלון 6 ביקורות
2.7
27/02/11

האוכל טעים ואותנטי. סושי מצויין ומוקפד. המחירים יקרים יחסית לסושי, למרות שהאיכות טובה מאוד.מנות אחרונות בנאליות וסטנדרטיות. סה"כ אוכל טוב טרי וטעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלי - תמונה
גלי מבקר מתחיל
3.0
17/02/11

עיסקיות מפנקות, עם מנות אוטנטיות אשר לא נפוצות בתפריט המסעדות היפניות בישראל. השירות היה אדיב ומקצועי, והמלצרים הבינו את התפריט ברמה גבוהה. מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתי - תמונה
איתי 4 ביקורות
4.0
16/02/11

the valentines day special dinner served to us at Yamayotya this week was poetry . No doubt the best Japanese fair we had in years. Yamayotya is always great but this time was really... outstanding. The kitchen was a bit overwhelmed by the crowd and service was a bit slow, but was well worth the wait. Itai And Yael

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתי - תמונה
איתי מבקר מתחיל
4.3
31/01/11

סושי טעים בצורה יוצאת דופן, וגם במחיר סביר ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
inga.fr - תמונה
inga.fr מבקר מתחיל
3.0
27/01/11

היינו במסעדה אתמול בערב. הזמנו בעיקר סושי והכל היה מעולה. גם הסושימי היה טרי וממש טעים. לגבי השירות, חברתי עובדת באמדוקס ובאותו יום קיבלה מבצע על קינוח וסקה חינם לעובדי אמדוקס. לעובדים... לא היה מושג על המבצע והוא גם לא כובד. חוץ מזה האוכל מעולה ומומלץ ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל - תמונה
יובל 4 ביקורות
3.3
16/01/11

ביקרנו במוצ"ש 15.01.2011. השרות והשאר מסביב חוץ מהאוכל היו טובים מאוד. מאוד התאכזבנו, שניים מתוך 4 מבוגרים שהיינו לא נהנו מהאוכל ואתן דוגמא: היזמנתי מנה שהומלצה ע"י המלצרית וקיבלתי צלחת... עם 2 עיגולים ענקיים של אורז לבן בפס אצה כשבמרכז פיסת סלמון קטנטנה מבושלת וכל זה ללא טיבול או טעם. בנוסף חמוצים בכמות מזערית, סלט ירוק בטעם טוב בקושי. מחירים סבירים. לא אחזור או אמליץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילן - תמונה
אילן 34 ביקורות
4.3
12/12/10

פשטה לה שמועה בארץ: הוד השרון הפכה מעצמה קולינרית. נסעתי מעבר להרי החושך, מתל אביב צפונה, והשתכנעתי שנכונה השמועה. יאמאטויה היא מקום נעים ואיכותי שלא היה מבייש שום מתחם טרנדי בעיר... הגדולה. האוכל עשוי במדוייק, היו כמה מנות יפניות אותנטיות שלא נפוצות בארץ, השרות מקצועי ונחמד, הקהל נעים ויש שפע חנייה. אשרי תושבי הוד השרון כי זכו בפנינה שכזו קרוב לבית!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
19/11/10

הופתענו ונהנינו!! נחזור שוב בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה