נגישות
נגישות

פלוגי ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

43 ביקורות וחוות דעת על פלוגי

shaneeb - תמונה
shaneeb מבקר מתחיל
חוות דעת
2.8
16/05/14

אחרי הופעה בזאפה שוני עצרנו לאכול בפלוגי. בסך הכל מקום נחמד עם אווירה נעימה ואוכל טעים אבל אנחנו לא נחזור למקום שוב. אחרי כשעה בלבד ניגשה אלינו מלצרית וביקשה ש"תעברו שולחן כדי שנוכל... לסגור את החלק הזה במסעדה". מקום שמכבד את עצמו לא נוהג ככה, או לכל הפחות ראוי שיתריע בפני לקוחות לפני הזמנת קינוח על סגירה ויאפשר להם להזמין חשבון ולצאת ברוח טובה. האלטרנטיבה המאכזבת של הקמת לקוח משלם לשולחן אחר במסעדה כדי להקל על הכנות לקראת סגירת משמרת של מלצריות הייתה מיותרת והעכירה את האווירה. חבל. אנחנו מרבים להגיע למבצר שוני, אבל לא נשוב לפלוגי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
16/05/2014
שלום אני המנהל של העסק ואחד מבני משפחת פלוגי התלונה שלך נכונה ומוצדקת אני לוקח את העיניין ברצינות רבה והנושא מטופל מול צוות המלצריות. אשמח לדבר איתך בפרטי שאול פלוגי 0505484666:-)
amosy - תמונה
amosy 11 ביקורות
ככה סתם באמצע הדרך
4.5
08/02/14

בחזרה מגן הנדיב החלטנו לעשות סיבוב ולהכנס לארוחה על הדרך, בלי לדעת כלום על המקום, הזמנו מרק כרובית עם פטריות , באחד היה שמן זית ובשני שכחו לשים, הרגשנו בטעם , זה בלי השמן היה טעים, זה... עם השמן היה מצויין, הזמנו פילה לברק שהיה עשוי מעולה, חוסל עד הסוף, הזמנו סנייה של בשר בקר וכבש מוגש במחבת ברזל עם חציל קלוי, עגבניות צלויות ושום ובצל סגול, זאת הייתה מנה מנצחת, חגיגה לעיניים ולחיך, חוץ מזה המקום מקסים, שירות מעולה עם חיוך, יצאנו שבעים ומרוצים

עוד פרטים
הוספת תגובה
המלצה - תמונה
המלצה 2 ביקורות
המלצה חמה
4.5
29/01/14

בשבת האחרונה ערכנו מסיבת יום הולדת 70 ב'ההיכל' חדר אירועים פרטי של מסעדת פלוגי המקסימה בבנימינה. אני חייבת להחמיא לכל מי שהיה על המלאכה- החל מהסידור של השולחנות שהתאים בדיוק... לבקשתנו,כוסיות היין התוסס והפתיחים לאורחים שישבו על הספות במרפסת עד שהתאספו כולם. ואז הגיע האוכל: תפריט מגוון ובשפע וטעים טעים, שתיה חמה חופשית, וגולת הכותרת- הקינוחים הנפלאים בהמלצת השף!!! אכן מומלץ מאד. תודה רבה לכל משפחת פלוגי -לאבא,לשאול (השף) לטליה שבאה במיוחד למלצר באירוע שלנו- הייתם מקסימים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Philip Harris - תמונה
Philip Harris 12 ביקורות
תענוג לשבת בצהרים
4.3
07/12/13

הגענו 2 זוגות לבנימינה מן המרכז וחיפוש אחר מסעדה. הכל היה סגור ברחוב המייסדים עד שמישהו הציע לנסוע לכיוון זכרון-יעקב. מיד לאחר הפניה ראינו את טור המכוניות ליד פלוגי וידענו שפה נהנה.... אמנם ישבנו בחוץ אבל עם תנור שחימם אותנו. הגשם פסק וההזמנות החלו: המבורגר פלגי, קציצות שאול, 2 רוסטביף סלט. כל המנות היו טעימות מאד, אספקת הלחם לא בוששה להגיע. למזלנו גם הגשם הטורדני פסק ונהנינו מהמקום ומהתפריט. המחיר התאים להזמנה בהתחשב במסעדת שף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Israel Abrahami - תמונה
Israel Abrahami 5 ביקורות
יום ששי בערב - חוייה נהדרת
4.8
22/11/13

חיפשנו מקום לחמישה לארוחת ערב בערב שבת באזור. כל המסעדות שהיכרנו היו תפוסות. נפלנו במקרה על פלוגי, שמעולם לא שמענו עליה. הגענו ונהנינו באופן בלתי רגיל - המסעדה הנעימה, השירות האדיב... והמנות שהיו נפלאות, הן הראשונות והן העיקריות.החלטנו ל"אמץ" את המסעדה בהמשך. המסעדה צריכה לדאוג ליחסי ציבור, כי כל המסעדות המלאות שאנו מכירים בסביבה פחות טובות ממנה

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 45 ביקורות
מקסים!
3.8
08/09/13

המקום מעוצב כל כך יפה... שולחנות בעבודת פסיפס.. פינות ישיבה... ספרים בכל פינה וצמחיה... התפריט מאד מצומצם, אך יצירתי. האוכל היה טעים מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amir - תמונה
Amir מבקר מתחיל
היה טוב מאד
4.8
16/08/13

סעדנו בקבוצה של 10 ה16 באוגוסט האוכל היה טעים, המבחר מצומצם אך ברמה גבוהה. השרות יעיל וחברותי. ממליץ על גבינה וארטישוק כמנת פתיחה וכן סלט גבינת עזים. פסטת דג, המבורגר וקציצות היו... מצוינים סהכ ערב חוויותי ומקום מומלץ שיהיה בהצלחה

עוד פרטים
הוספת תגובה
יויו - תמונה
יויו 2 ביקורות
עריכת אירוע בפלוגי
4.8
10/08/13

ערכנו בר מצווה משפחתית במסעדה ל- 40 משתתפים. הצוות, השירות והאוכל, אשר הוכן על ידי השף שאול, היו מצויינים. החצר הרחבה והחורשה הצמודה היו מקום משחק ובילוי טובים לילדים. ממליצים בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חנה - תמונה
חנה 21 ביקורות
אוכל טעם, מקום חביב.
4.3
16/03/13

האוכל טעים אך אין מבחר רב מדי. המסעדה די גדולה ונעימה, שירות אדיב, שירותים נקיים, המחיר מעט גבוה.. בסה"כ מקום שבהחלט נשקול לחזור אליו..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Naomi Gal - תמונה
Naomi Gal 3 ביקורות
סבבה
3.8
08/02/13

עיצוב יפהפה וצבעוני בטוב טעם, אוכל על הכיפאק. מחיר קצת גבוה ושירות מעט איטי אבל מחוייך מאוד! חבל שאין יותר מנות טבעוניות ):

עוד פרטים
הוספת תגובה