נגישות
נגישות

פלוגי ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

43 ביקורות וחוות דעת על פלוגי

Rotem - תמונה
Rotem מבקר מתחיל
ממולץ מאוד!
5.0
22/08/16

חגגנו ביום שישי בצהרים, בחדר הפרטי, יום הולדת 60 לאבא שלי, היינו 36 אנשים. הייתה אווירה אינטימית ונעימה. השירות והאוכל היו מדהימים, קיבלנו מחמאות מכל האורחים שאול וטליה דאגו לכל הבקשות... שלנו לאורך כל הדרך. לא יכולנו לבקש מקום טוב יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liron - תמונה
Liron מבקר מתחיל
חוויה טעימה!
4.5
08/06/16

ערכנו אירוע - בר מצווה במסעדה. שאול היה אדיב מאד ודאג לכל מה שביקשנו. הגענו למסעדה מיד אחרי העלייה לתורה. מגוון גדול של מנות, טעים ושירות יוצא מן הכלל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
סימונה - תמונה
סימונה 2 ביקורות
תמיד כיף לחזור אף פעם לא מאכזב
4.8
18/01/16

כיף להגיע למסעדה ,המשרה אווירה ביתית והאוכל מענג ותמיד מפתיע מחדש לטובה בשלל טעמיו. מנות הדגל הם הרביולי והדגים.לסיום למרות יסורי המצפון על הקלוריות קשה לוותר על הכנאפה המעולה כי... בלעדיו הארוחה אינה מושלמת מומלץ בחום. אנו אוהבים לחזור ולהגיע עם ובלי הילדים וכולם מצליחים למצוא את המנה האולטמטיבית שלהם באם הם קרניבורים או צמחוניים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
מעט מידי
1.8
04/09/15

הייתי עם ילדי לארוחת בוקר, הכמות קטנטנה של ממרחים, הערתי אך לא נתנו עוד. המחיר יקר לתמורה. בסוף נסענו לסופר הסמוך קנינו לחמניות ושבענו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shmulik Ben Dor - תמונה
Shmulik Ben Dor 3 ביקורות
אכזבה
2.0
14/07/15

לאחר שנהנינו מארוחת בוקר זוגית הגענו שישה מבוגרים עם הרבה תקוה.. המלצרית הייתה חייכנית ונחמדה אבל זמן רב עבר עד שהגיעה לקבל הזמנות. המנות הראשונות היו בסדר. במנות העיקריות הגיעה האכזבה.... חיכינו זמן רב מדי כשלפתע הגיעה המלצרית והודיעה שלא ניתן לקבל שתי מנות פסטה אלא רק אחת כי נגמר.....נו חבר'ה קצת רצינות. אם לא רצינו להינות מהביחד היינו קמים והולכים. הציעה והביאה מנה חלופית חינם.מנת שוקי הכבש היתה מאכזבת. האוכל בסדר לא יותר. והשוס בסוף כמובן ל4 מנות עיקריות שני קינוחים ו5 ראשונות ובקבוק יין השארנו לפני הטיפ 811 ש"ח . אנחנו מהסביבה וחשבנו על מקום להמליץ התאכזבנו וחבל .

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
15/07/2015
ראשית תודה על שיתופינו בתחושות ותודה נוספת עבור המחמאות בין השורות.קורה רבותי גם אצל גדולי השפים שנותרת מנה אחת אחרונה,וקורה שאין סינכרון מיידי בין מלצרית למטבח.ציינתם בהוגנות שקיבלתם פיצוי מיידי,??? נו באמת. חברים,אין מנה של שוק טלה בפלוגי,אלו צלעות.כדאי להבחין,הטעם והמירקם שונים.ששה סועדים,בקבוק יין,חמש ראשונות,ארבע עיקריות,(5),שני קינוחים ואחד אלוהינו שמחמיר עם יד קלה על עט שחורץ ציונים.(800 ש"ח).ובכל זאת,דעתו של אדם,כבודו.נשמח לארח את הקבוצה לחוויה מתקנת.ארוחת בוקר (קיבלה מחמאות) ע"ח הבית.תודה שבחרתם "פלוגי".
נעם - תמונה
נעם מבקר מתחיל
ארוע משפחתי מעולה בפלוגי
4.8
15/03/15

רבות חיפשנו מקום אשר יכבד אירוע בוקר ליום הולדת 80 של אם המשפחה ליותר מ-20 איש בחדר פרטי באזור חיפה. אז אמנם בנימינה אינה בחיפה, אבל זו חצי שעה של נסיעה שמומלץ להשקיע. לשימחתי, חברים... הפנו אותנו לפלוגי שם פגשנו בשאול אשר כבר מהשיחה הראשונה נסך בנו הרגשה שאת האירוע הזה לא נשכח. בחרנו בברנץ' מפנק עם אפשרות לבחירה אישית של המנה העיקרית. ביום האירוע, עלינו לקומה השנייה בה ממוקם החדר הפרטי. את השולחן ביקשנו לערוך בצורה שתיתן אווירה נעימה (ראו תמונה מצורפת). שאול ציוות מלצרית אשר הייתה אתנו במשך כמעט 4 השעות (!) בהן שהינו בפלוגי. כל בקשה, קטנה כגדולה נענתה בחיוך. לא נשכח את האוכל אשר קלע בול לטעמנו. מבחר הגבינות, הסלטים, הלחמים העוגות ושאר הקינוחים היו כולם טעימים, טריים ונראה כי הוכנו ביד מכוונת ומקצועית. תודה לשאול וצוות לפלוגי. נשמח לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mei - תמונה
mei מבקר מתחיל
אוכל טעים שרות מצויין
4.0
29/12/14

הגענו בשבת בצהריים משפחה עם 3 ילדים. כל מה שהזמנו היה טעים ,השרות היה מהיר ואפילו קיבלנו פיצוי (למרות שלא ביקשנו) בגלל שהמלצרית לא שמעה מנה עיקרית אחת ולכן היא לא הגיעה. אנחנו נחזור... שנית !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שאול - תמונה
שאול מבקר מתחיל
מקום נפלא באמצע הדרך
4.8
11/10/14

מקום שמתאים גם לבוקר גם לצהריים וגם לערב..האןכל נפלא,המנות גם טעימות וגם מוגשות בצורה שנותנת חשק לאכול..המלצרית שלנו(כמדומני שקוראים לה יערה) הייתה נפלאה וחיננית.ועוד משהו ממש... חשוב,המוזיקה! נתנה לנו אווירה ממש נעימה. בקיצור אני נהניתי מאד וממליץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yael - תמונה
Yael 2 ביקורות
מומלץ בחם!!
4.5
14/06/14

מקום קטן ומקסים בצמוד לחורשת אקליפטוסים, הזמנו סלט עיזים מדהים וקציצות עם תרד..האוכל מצויין השירות מקסים בוודאות נחזור:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית - תמונה
רונית 2 ביקורות
חוסר פרופורציה בין גודל המנות למחיר
3.0
05/06/14

אנחנו גרים באזור ומגיעים מדי פעם לפלוגי. המקום מעוצב מקסים, האווירה טובה והאוכל טעים עם כי המנות יחסית קטנות והמחירים גבוהים. המשכנו להגיע בכל זאת בשל יתרונותיו של המקום והבלגנו על... המחיר הגבוה ביחס לגודל המנות (השתדלנו רק לזכור לא להגיע רעבים כי המנות לרוב לא משביעות מספיק). אך בפעם האחרונה הם באמת הגזימו! הגעתי עם בתי הצעירה לאחר שעשינו יום כיף ורצינו לקנח בעוגת שוקולד חמה עם גלידה וקצפת. ווידאתי מבעוד מועד שאכן יש את המנה בתפריט . הזמנו וחיכינו בסבלנות וכשהגיעה המנה הופתענו מאוד (או יותר נכון, התאכזבנו) לגלות שהעוגה ממש מיניאטורית. היא אמנם היתה טעימה אך כשמשלמים 38 ש״ח׳ לקינוח הציפייה היא לאכול ממנו יותר מ- 4 ביסים... זו לא הפעם הראשונה שאנחנו אוכלים קינוח כזה במסעדה ובפלוגי העוגה בערך בחצי הגודל ממקומות אחרים. הערתי למלצרית שהגישה וגם למלצרית אחרת שהביאה את החשבון ושתיהן היו לגמרי אדישות לנוכח אכזבתנו. בקיצור, אכזבה. לפלוגי לצערי יותר לא נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
08/06/2014
שלום, התלונה שלך נקראה ברצינות רבה ונבדקה מול הצוות שעבד באותו היום,בכל אופן אנו מאוד משתדלים לתת מענה מהיר לכל תלונה במקום ולא לאפשר שלקוח ילך בתחושה לא טובה .. בכל אופן אני אשמח לראות אותכן פה שוב ,אשמח גם לדבר איתך בפרטי 0505484666