נגישות
נגישות

פלוגי ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

43 ביקורות וחוות דעת על פלוגי

אנריקה - תמונה
אנריקה מבקר מתחיל
מסעדה באווירה פסטורלית
4.0
17/11/12

זה הביקור השני שלנו (בפעם הקודמת אכלנו ארוחת בוקר). הפעם היינו 5 אנשים (כולל 2 ילדים) ואכלנו ארוחת צהריים, הכוללת 2 מנות ילדים (פיצה ופסטה), סלט אנטיפסטי, מנה מיוחדת של היום (רביולי... במילוי פטריות), לזניה תרד, ולקינוח טירמיסו ועוגת טריפל שוקולד. הכל היה מאוד טעים והמחיר הסופי די סביר. האווירה מאוד נחמדה ומרגישים שנמצאים קרוב לטבע. השירות גם מעולה! ממליץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירמיה - תמונה
ירמיה 7 ביקורות
פשוט מצויין
5.0
06/11/12

הגענו בצהרי השבת המאוחרות. למרות השעה ועומס העבודה כאילו היינו האנשים להם הם חיכו כל היום. השרות האוכל המחיר הסבלנות(היינו עם ילדים) פשוט מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daphna Brenner Shatil - תמונה
Daphna Brenner Shatil מבקר מתחיל
יופי של מקום
4.8
03/11/12

הגענו לצהרים בשבת, והופתענו לטובה. אווירה נעימה, אזור למשחק לילדים בחוץ, ואוכל נהדר במחירים לגמרי סבירים. בעלי נהנה מפילה דניס ואני נהניתי מאוד מריזוטו פטריות. ולילדים יש ארוחות ילדים.... בקיצור, בדיוק מה שחיפשנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lenny Gal - תמונה
Lenny Gal מבקר מתחיל
שווה טיול לבינימינה
4.8
21/07/12

היום בעלי החליט שנוסעים לבינימינה. אחרי חיפוש קצר וחשק לשקשוקה הגענו לפלוגי. קודם כל המקום מקסים. צבעוני שמח וגם עושה רושם שבריא לסביבה. הזמנו (עיניים גדולות..) סלט גריל (עם עוף בלימון... כבוש וזעתר) שקשוקה ירוקה (תרד ומנגולד) ומחבת דייגים (פילה דניס ברוטב אדום עם צלפים זיתים וכל מיני). המנות היו גדולות וחשוב מזה פשוט מעולות. לא זוכרת מתי הייתי במסעדה וכל מנה היתה פשוט בול. ממש ממש ממש טעים. הכל גם הקינוח הנדיר של כנפה טרייה ברוטב יוגורט ותות. השירות היה אחלה המחיר לא יקר. כבר מחכים לטייל לשם שוב. להיט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Inbar Dekellevinzon - תמונה
Inbar Dekellevinzon מבקר מתחיל
בת מצווה בפלוגי
5.0
29/05/12

ביום שישי האחרון חגגנו לביתנו בת מצווה במסעדת פלוגי. זה המקום להגיד מילה חמה על היחס, האוירה, הסבלנות והאוכל המעולה. לכל מי שחפץ בבת מצווה משפחתית, ללא מוזיקה מחרישת אוזניים וילדות... קופצות מצדפות... זה המקום. תודה תומר, ענבר שי ושני

עוד פרטים
הוספת תגובה
ken - תמונה
ken 2 ביקורות
פלוגי - לפני שהוא מסעדה - הוא מקום.
4.5
14/05/12

פלוגי בשבת בצהריים. מבחוץ אפשר לחשוב שמדובר בגן ילדים, בתוך שכונה שקטה, בשקט הזה של השבת. כשנכנסים כבר נדמה שנכנסים לתוך גן פורח. הצבע ניבט מכל פינה, מן הכיור, מהחלונות, מהשולחנות... ובעיקר מהמנה. מנה שהייתה דומה לציור של קנדינסקי. ההבטחה התקיימה; לא רק שהיה מגוון יצירתי, מפתיע להרביבורים, אלא שהוא גם הוגש בחן,והיה ממלא וטעים. המנה הייתה מנה צמחונית מיוחדת: 3 קציצות טופו בעלי מנגולד, סלט חי עם ירוקות ועשבי גינה כמו סלק, גזר, נבטי עדשים צעירים ועלי ריג'לה. "כוס" מג'דרה של עדשים כתומות. כל זה לווה בחיוך ווידוא נעים שהלקוח בא על סיפוקו. מזמן לא נהנתי כך במקום. נ.ב: רטבים כאלה לא תמצא בשום מקום אחר, צבע טעם מרקם, השתלבות והפתעה. וכן, המחיר לא זול לפועלים קשי יום אך התמורה כל כך מספקת כך שלמעשה הוא סביר בהחלט

עוד פרטים
הוספת תגובה
דנה - תמונה
דנה 2 ביקורות
טעים ונעים
4.3
04/05/12

הגענו לארוחת ערב , המקום מעוצב ממש יפה אוירה טובה יחס מצוין ואדיב של כל הצוות. האוכל טוב טרי וטעים . מאוד מומלץ למי שמגיע לטיול באזור ובמיוחד לכל תושבי האזור שרוצים מקום שנותן תרומה... מלאה ואפילו יותר לכסף שאתה משלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dima.tsv - תמונה
dima.tsv 2 ביקורות
ארוחת בוקר בפלוגי
4.3
05/11/11

הגענו למקום הזה במקרה לגמרי - היינו צריכים להמתין לחברים שהתעכבו בדרך, וראינו מסעדה נחמדה והחלטנו לעצור לארוחת בוקר. להפתעתנו המוחלטת גילינו מסעדה עם עיצוב צבעוני ונהדר, מוזיקת פינק... פךויד ברקע וארוחת בוקר מפנקת שלא בכל מקום בתל אביב יצא לי לאכול. חביתה רגילה, לחם טעים, מאזטים מעולים ביחד עם אווירה נהדרת הופכים את המקום לשווא ביקור. ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה