נגישות
נגישות

פלוגי ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

43 ביקורות וחוות דעת על פלוגי

eitan.lavee - תמונה
eitan.lavee מבקר מתחיל
חגיגת יום הולדת
4.8
06/11/17

חגגנו אירוע משפחתי בקומה השנייה של המסעדה. המקום נהדר - מעוצב, נוח ומרווח. עוד טרם האירוע, צוות המסעדה היה קשוב לכל שאלה ובקשה וההיענות הייתה מיידית. האוכל שהוגש היה מצוין וטעים והכמות... מכובדת שהשאירה את כל האורחים שבעים ומרוצים. השירות היה מוקפד ובזמן ותמיד עם חיוך. אורחנו ואנחנו נהנינו מאוד ואנו בטוחים שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Iftach - תמונה
Iftach 7 ביקורות
מומלץ בחום
4.8
20/08/17

חגגנו אתמול בר מצווה עם 30 בני משפחה וחברים. התארחנו בקומה השנייה של המסעדה שאפשרה מפגש אינטימי, עם מוסיקה, אוכל נפלא ויין משובח. משפחת פלוגי וצוות המסעדה עמלו והכינו המקום באופן מושקע... והכל היה בדיוק כמו שביקשנו.לאורך האירוע השירות היה מעולה ובנדיבות. וגולת הכותרת, האוכל... מושלם. המנות הראושנות, הדג והסטייק, הסלטים הקינוחים והיין המעיר מהחבית - פשוט תענוג. ממליצים בחום על מקום לאירועים וארוחות כיפיות בזוג או לבד. פלוגי היא מסעדת הבית שלנו, גם בימי חול. המון תודה שאולי וטליה! יפתח ויעל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Raviv - תמונה
Raviv מבקר מתחיל
אירוע משפחתי מושלם!
4.8
20/06/17

מקום מקסים, מנות טעימות מאוד, נדיבות, מוקפדות ומגוונות. חגגנו אירוע משפחתי בקומה למעלה, נפגשנו לפני כן עם שאול לתאום ציפיות ובחירת המנות, אפילו הוזמנו לטעימות לפני האירוע. שאול הקפיד... על הפרטים ודאג שנהיה מרוצים מהכל. האירוע היה מוצלח מעבר למצופה, האורחים נהנו מאוד מהאוכל המעולה ומהאווירה המקסימה. השירות היה מושלם, המלצרים שהוצמדו לאירוע היו אדיבים נעימים ומקסימים. ועוד לא אמרנו מילה על העיצוב המהמם של המסעדה.. בקיצור, ממליצים מכל הלב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגיתו'ש  - תמונה
חגיתו'ש 101 ביקורות
מקום שתמיד כיף לחזור אליו כי מרגיש כמו בית אמיתי.
4.3
06/12/16

מקום אהוב. נהנינו שנים כשגרנו באזור לאכול עם המשפחה ועם חברים. בכל הפעמים שאכלנו הייתה נפילה אחת וגם אז הציעו לנו פיצוי והיו מקצועיים ורציניים. בסך הכול, מקום עם אוכל טעים מאוד. תענוג... עם ילדים, וגם כיף לשבת כזוג לארוחה רומנטית או בשקט עם חברה לשיחת נפש. המנות נדיבות, לרוב מאד טעימות והמחירים נעים בין סבירים לקצת יקרים. תלוי במנה. ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ערן - תמונה
ערן 4 ביקורות
ציון מושלם לארוע משפחתי בחדר הפרטי בקומה השניה
4.8
27/11/16

חגגנו אירוע משפחתי ל- 28 סועדים (מבוגרים, נערים וילדים) בחדר הפרטי בקומה השניה. לפני הארוע גיבשנו את התפריט עם שאול וביקשנו להקפיד על הפרטים הכי קטנים, החל מסידור המרפסת כך שתתאים... לאירוח ילדים וכלה בקבלת שירות ברמה הגבוהה ביותר. לשמחתנו, לא התאכזבנו ואף מעבר לכך. טליה, שאול וצוות המלצריות היו נוכחים בדיוק במידה הנכונה וניהלו את הגשת המנות בהתאם לקצב הארוע (שכלל הפסקות: ברכות, סרט וכו'). האוכל שהוגש למרכז השולחן היה בשפע. בכל רגע שמנה מסויימת עמדה להיגמר הגיעה מנה חדשה, כך שלרגע לא היה חסר דבר. האוירה בחדר הפרטי נפלאה ומתאימה מאד לארוח של כ- 30 סועדים. החלל מעוצב בטוב טעם ומרהיב בסגנונו המיוחד. ישנם שירותים פרטיים (חשוב במיוחד למבוגרים כך שאין צורך לרדת במדרגות לשירותי המסעדה) ומרפסת רחבת ידיים שעזרה לילדים להוציא אנרגיה בין המנות. עברו עלינו 4 שעות נפלאות וחוות הדעת של האורחים על האוכל ועל המקום היו מעולות. סה"כ הציון 10!!! מומלץ מאד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
יקר לתמורה.
2.5
21/11/16

נתחיל מהסוף..יקר יקר עם אוכל טעים וסביר ומנות סבירות אולם יקרות. הזמנו פוקצה עם מטבלים...55 שח ..אכלנו פסטה ושניצל וסה"כ היה בסדר אבל שוב יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
23/11/2016
תודה שהפנתם את תצמת ליבינו לעניין אבל שתדעו שבפוקצה מיטבלים כל המיטבלים הם במילוי חוזר ללא כל עלות נוספת וזו מנה שיכולה להתאים גם ל4 אנשים ..בכל זאת נשמח לארח אתכם שוב לחויה מוצלחת וכלכלית יותר. משפחת פלוגי
אהוד - תמונה
אהוד 4 ביקורות
מאכזב
1.8
08/11/16

מנות ראשונות היו מצויינות מנה עיקרית שניצל ותפוחי אדמה - השניצל הגיע שרוף וספוג שמן, תפוחי האדמה שחורים, שרופים. המלצרית אמרה שהשניצל דווקא נראה לה בסדר (סליחה, מי שואל אותך...). תפוחי... האדמה הוחלפו. מנה עיקרית שניה - הספגטי הגיע ממש קשה ולא מבושל. המלצרית טענה שזה אלדנטה. ידוע לי מה זה אלדנטה ומה שהוגש היה לא אלדנטה. המנה הוחלפה, הגיע ספגטי סביר אבל לא יותר מזה אבל היתה בו חתיכת ארטישוק עלובה אחת.ע. הוצע לנו פיצוי - קפה.וויתרנו. המחיר (137 שח כולל מעמ) לא רלבנטי כשהאוכל גרוע. חשבונית מס/קבלה מספר 149597 שולחן 33 שעה 13:21 עד 14:03 המלצר- טל מאכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ami - תמונה
ami 2 ביקורות
היום היה אוכל גרוע לעומת פעמים קודמות.
2.5
16/10/16

זו פעם רביעית שלי במסעדה. עד כה היה בסדר גמור אבל הפעם היתה אכזבה מאד גדולה בעיקר מאיכות האוכל. 1. כל מה שרציתי לא היה באותו יום. 2. הפוקצה היתה קשה לחיתוך עד כדי כך שבמהלך החיתוך... הצלוחית עם השמן זית קיבלה מכה ונשפכה על השולחן (עקב שימוש בכוח לחתוך את הפוקצה). 3. צלוחית שמן הזית עם החומץ הבלסמי היתה בעצם צלוחית של שמן זית עם דוגמית זעירה של חומץ בלסמי. 4. הזמנתי המבורגר וביקשתי שיעשה מדיום. קיבלתי קציצה יבשה שאת רובה לא אכלתי. נקודת האור היחידה היה השירות. המלצרית הייתה הוגנת והציע להחליף או לזכות אותי במנה. לצערי איבדתי את החשק לאכול וירדתי מכל הנושא. לטובתם אומר שמהעבר יש לי זכרונות טובים מהמקום ולכן כנראה אתן למקום עוד הזדמנות. מקווה שאיכות האוכל תשתפר פלאים כי בפעם הזאת היה לדעתי אוכל גרוע. נ.ב זו כבר פעם שלישית ברציפות שאני רוצה להזמין פילה עגל ובכל פעם אין ויש במקום סינטה או אנטריקוט. אולי כדאי לשנות את התפריט היות וכנראה ברוב הפעמים אין את המנה הזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
27/10/2016
סימונה - תמונה
סימונה 2 ביקורות
טעים טעים לא מאכזבים !!!!!
4.8
01/09/16

אכלנו קרפצ'יו עם פוקצ'ה שנאפתה במקום. שילוב של טעמים ומראה השובה את העיניים והחיך. עיקרית הלכנו על מנת היום - פילה בקר מדיום שנעשה כמו שצריך, צלוי מבחוץ, אדום ורך מבפנים עם אספרגוס טרי... מלווה בפירה. ולסיום חזרנו לקנח עם הכנאפה היחודית של המקום המוגשת עם יוגורט עיזים ופירות יער . יצאנו שבעים עם חיוך על הפנים מארוחת ערב מענגת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעל גולדשיין - תמונה
יעל גולדשיין מבקר מתחיל
שמחה שיצא לי להכיר את המקום .
4.5
23/08/16

הגעתי השבוע ביום שני בערב לחגוג יחד עם בעלי לאבי יום הולדת 70 לאחר המלצות נהדרות על המקום. וכך היה. המנות נדיבות וטעימות. מגוון גדול ומתאים לכל כיס. כך גם הקינוחים( טירמיסו מצויין)... . המסעדה הייתה מלאה כמעט עד אפס מקום אך עדיין הרגשנו יחס אישי וחם . המלצרית הנהדרת - הדר, דאגה לעבור עם אבי פעם אחר פעם על התפריט בסבלנות וחיוך על מנת להתאים לו מנה המתאימה לדרישותיו. ללא ספק מומלץ לכל קהל יעד. במקום יש גם גן משחקים קטן שמתאים לילדים. ללא ספק אחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
24/08/2016
לא פשוט לרצות ולהתאים למגון הסועדים לקלוע לטעם ולכיסים. משתדלים יום יום משקיעים מאמץ,כסף,מצב רוח בכדי להיות ולתת את המיטב. תודה וחיבוק למפרגנים.שטורחים לכתוב ולידע את הבאים אחריהם.